Cu ceva timp in urma va povesteam despre ce am patit eu cu al meu Cielo dus intr'un service unde nu trebuie sa ajunga nici o masina.
Pe scurt:
Avind un zgomot mai mult decit suparator la motor, iar masina nu mai avea nici un pic de "nerv" am dus'o intr'un service ce credeam ca il stiu pe un anume mecanic de acolo. Duc masina, o las mecanicului, cu mentiunea expresa ca daca la constatare de ajunge la concluzia ca reparatia face mai mult de 15 milioane, eu nu o mai repar, asta era intr'o luni la prinz.
Seara, ma suna mecanicul, imi spune o serie intreaga de probleme, ca apoi sa ma anunte ca o repara, skimbind tot ce trebuie la ea si ma va costa 20 de milioane ... ii spun, okay ... DAR SA NU FACA MAI MULT DE 20 milioane.
Joi dimineata ma suna sa imi iau masina ca este gata ... si ... surpriza, cost final 32 milioane ... sa imi cada telefonul din mina, nu am reusit sa scot nici un cuvint.
Evident ca incep sa intreb in stinga si in dreapta, inclusiv pe acest forum am postat acest subiect.
Sfatuit sa merg cu cei de las OPC, avind in vedere ca au facut o reparatie cu mult peste costurile initiale, fara ca sa fiu anuntat.
Ei bine, fac rost de cele 20 milioane, cu care eu am fost de acord sa fac reparatia si merg la ei.
De la "birouri" sint trimis la "mecanic" ... apoi astept ceva vreme si sint invitat de catre patronul acelui service ... si incepe sa imi explice, ca reparatia a facut atita ca ... bla bla bla, eu o tin pe a mea ... "atita timp cit nu ati avut acceptul meu pentru aceasta suma, eu nu platesc decit 20 mil" ... ia omul nostru devizul final si imi spune, "uite, am scazut manopera, imi dai doar 26 milioane" ... eu nimic, "20 milioane, altfel vin cu OPC'ul" ... dupa lungi explicatii, ca motorul este nou, ca totul a fost skimbat la el, ca a fost segmentat, ca a fost planat ...etc etc.
Intr'un final, oarecum afectat de incapatzinarea mea, zice "bine domnule, facem asa, imi dati 20 mil. si imi mai aduceti pina la 26 milioane, cind considerati dvs." ... kiar am fost impresionat de decizie, gindind la un moment dat, ca poate oamenii kiar si'au facut treaba ... si atit costa reparatia.
EI BINE, ACUM INCEPE ...
Tzinetzi minte, trebuia sa platesc 32 de milioane ... asigurat fiind ca totul este skimbat si nou noutz la motor ... cuzinetzi, taketzi, culbutori, semeringuri, axa cu came ...etc etc
La nici 4 zile, bataia la motor a reaparut ... apoi, cam la 2 sapt. mi s'a aprins becul de la ulei ... masor uleiul ... nici virful de la joja nu ajungea la ulei ... ma uit sub masina, evident ... pica ulei de zor ... mai ales cu motorul pornit ... si cum evident, asemenea situatii de intimpla simbata seara si undeva in provincie la rude, intr'o zona absolut izolata .. am facut cu kiu cu vai rost de 2 litri de ulei "vai mama lui" cu gindul sa ajung la o benzinarie sa ma aprovizionez cu ulei de motor pina ajung in bucuresti ... si de acolo, luni la un service.
Nici o clipa nu am fost tentat sa merg in acelasi service, stiind bine ca or sa zica ca avea ceva ce nu putea fi evitat.
Ajung luni dimineatza la un service de la mine din zona, urca masina pe platforma ... si aflu ca semeringul de la pompa de ulei, a cedat ... mentionez "semering, cica nou" ... deci, cost total ... 800000 mii manopera + 350000 semering + 900000 lei ulei de motor + 250000 lei filtru ulei + 650000 curea distributie (cea veke fiind imbicsita cu ulei si am fost sfatuit sa o inlocuiesc) + uleiul ce trebuia completat, cind se pierdea, cam inca 500000 lei ... .
Concluzie finala SERVICE ROMSEKI de pe Iuliu Maniu din zona politehnicii, trebuie evitat neaparat, daca tineti la masina dvs.
Trebuia sa platesc 32 milioane, pentru un motor ce bate din nou, dupa nici 4 zile de la "reparatie" ... un semering veki ce a cedat, ce in deviz aparea ca skimbat, fum ce iese de undeva de la motor, ce in stationare intra tot in masina ... aceasta este marea reparatie de 32 milioane cu "totul nou" ... nici nu vreau sa stiu ce o fi in realitate la motor.
ROMSEKI de pe Iuliu Maniu, trebuie EVITAT cu orice pret.