Jump to content

dRR

Membru
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

About dRR

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Craiova
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo SFI
  • An
    1996
  • Nr. Inmatr.
    DJ-02-XWX
  1. dRR

    Daewoo Cielo C20Let

    multumesc. azi mi-a ajuns si noul soft, un soft custom, eds stage 4. avand in vedere ca stage 3 = 310 hp; stage 3,5 = 350 hp; stage 4 = XXX
  2. dRR

    Daewoo Cielo C20Let

    heh, acum in vara cand am dat tot antifonu jos de pe podea, si am revopsit interiorul, am renuntat la cabluri pt mp3 si pt boxe. pe 23 octombrie o sa fie ultima etapa din "Bucovat HILL CLIMB" la Craiova. multumesc
  3. dRR

    Daewoo Cielo C20Let

    turbina este cea original, dar un pic umblata. softul este un eds st 3 iar ambreiajul este pe cablu. F20 are aceleasi rapoarte ca si F28, dar F28 rezista la mai mult nm da, dupa gtech ar fi 5.6 sec. nu cred, mai degraba un set de pistoane si biele plus un upgrade de turbo. am deja turbina garret T3 + wastegate extern + galeria de evacuare.
  4. dRR

    Daewoo Cielo C20Let

    Orice se poate face daca ai persoana potrivita... nu-i asta problema. Pozele sunt facute la un VTM la Bucovat, iar Lao este un maestru in ale pozelor. Masina are numere valabile, asigurare valabila, ITP valabil si cand plec cu ea in exterior tot timpul are rovinieta. chiar si taxa de parcare platita. multumesc acum... undeva pe la 950 kg. momentan masina merge cu 1,1- 1,2 bar presiune la care ar trebui sa dezvolte ~300 cai. referitor la cutia de viteze, prima data am avut un F28 6 trepte, pe care am schimbat-o cu un F20 5 trepte. da, daca o calci la fund pedala in viraj, nu mai ai niciun control, dar cu o pereche de slick-uri se rezolva treaba.
  5. dRR

    Daewoo Cielo C20Let

    da, la competitii de amator, atat VTM cat si 402 m. anu asta nu am participat la 402m. anul viitor sper sa-mi iau licenta si sa reusesc sa omologhez si masina, daca nu ... o sa ma orientez spre o astra f . de ce cielo... masina am avut-o, a fost prima masina la 18 ani si merg foarte multe piese de opel, mult mai calitative si mai ieftine decat la alte grupuri auto. capota portbagaj si capota motor, da, au fost facute tot de catre mine si cei 2 prieteni, luat mulaj dupa original si turnata dupa aceea. capota de pe masina are 5 kg iar originalul daca imi aduc aminte bine, ~19 kg. iar porbagajul 2,5kg de la ~7 kg. ambele sunt perfect funcionale.
  6. dRR

    Daewoo Cielo C20Let

    bara nu mai este cea din poze, am facut alta bara, care mascheaza partea de jos + intaritura in partea de jos. oricum am avut mari batai de cap cu intercooler-ul, pentru ca vine pana in partea de sus a barii. el este montat cat s-a putut de sus. interiorul este mai spartan... 2 scaune scoica, volan momo, centuri in 4 puncte Schroth, pedale momo, ceasurile suplimentare pe bord. o sa fac si niste poze cu interiorul
  7. dRR

    Daewoo Cielo C20Let

    nu, nu este omologat. poate la anul, am sa incerc o omologare, ca masina de competitie.
  8. dRR

    Daewoo Cielo C20Let

    de acum 2 ani a inceput munca la ea. prima oara nu am vrut sa investesc bani in ea, dar acum nu regret nicio clipa pasul facut. masina de weekend acum 2 ani am montat un 2.0 C20XE, la care am umblat cat s-a putut, iar anul asta in februarie am cumparat un opel calibra 4x4 turbo, de pe care am luat motorul iar o luna mai tarziu era pe cielo. mai greu a fost la inceput, nu aveam scule, nu aveam aparat de sudura, etc. dar acum s-a rezolvat. de la intaritul caroseriei, pana la evacuare, montat motor etc a fost facut de noi. rollbarul l-am lasat pe mana unei persoane care a mai facut asa ceva, pentru masini din CNVC. multumesc.
  9. dRR

    Daewoo Cielo C20Let

    dar pentru ce sunt jantele alea ? la care jante te referi in primul rand? iar jantele iti spun eu ca sunt ceea ce trebuie, au latimea necesara, au diametrul necesar si culmea... si greutatea necesara pentru ceea ce imi trebuie. am si alta masina de zi cu zi, dar in ultima perioada am mers cu cielo. consuma 10%, are itp, asigurare, nu vad de ce nu as merge cu ea!! PS: masina e facuta de mine si inca 2 prieteni . asa ca probabil, am facut la ea ce stiam ca e mai bine sau ca este nevoie. Va multumesc.
  10. )) eu zic inainte sa citesti si dupa sa vorbesti. ce crezi, ca motorul de pe calibra, fata de cel de pe cielo, are 250 kg in plus ? lol.
  11. daewoo cielo... cam troaca el de fel... c20let motor suspensie ta + h&r frane fata 302 mm space 288 mm. 5 prezoane jante keskin kt1 16; 7,5 - 9 J rollbar capota, portbagaj - fibra bov hks black ed ceasuri boost, ulei, apa. bord lcd volan momo
 

×
×
  • Create New...