Jump to content

edy cs

Membru
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

About edy cs

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    berzasca
  • Auto
    daewoo
  • Model
    cielo
  • An
    2004
  • Nr. Inmatr.
    cs 82 edy
  1. Va salut. Am rezolvat problema dupa exact o saptamana de la aparitia ei si dupa o multime de verificari. Era de vina senzorul de turatie (daca asa-i spune ) cel care citeste rotatia arborelui cotit, se afla in dreapta motorului pe partea cu distributia . Acesta l-am desfacut , l-am sters cu o carpa si am verificat conectorul electric. dupa montare totul este ok, l-am turat pana pe la 5000 rpm si nici un rateu iar martorul de la bord sta stins. Multumesc pe aceasta cale celor care au incercat sa-mi dea sfaturi, va doresc sanatate si numai bine.
  2. Am verificat cu atentie filtrul si pompa de benzina, este totul in regula, am presiune in rampa .
  3. Va salut. Am un cielo executive 16v din 2004 , 103000 km , care, dintr-o data nu se mai tureaza, mai exact cand ajunge la 1400-1500rpm da rateuri pe admisie. Problema a aparut dupa 50m la iesirea dintr-un peco unde am alimentat. Ferm convins ca e din cauza la benzina , am ajuns acasa si am scos aproape toata benzina di rezervor am pus alta , am schimbat bujii, am verificat pompa de benzina , filtru, tubulatura de alimentare(tur si retur) filtru de aer, fise bujii,contacte la conectorii electrici, furtune de vacum, etc. Defectul se manifesta si in gol si in sarcina , iar atunci cand se inneaca si da rateu se aprinde si martorul din bord,iar daca las pedala de acceleratie dupa cateva secunde se stinge martorul. Are cineva vreo idee ?
  4. Salutare, am patit-o si eu cu martorul check engine acum o luna jumate. Am un cielo executive din 2004 , 76.000 km si la un drum prin tara dupa vreo 400 de km mi s-a aprins acest martor. Am tras pe dreapta si m-am uitat la motor daca pierd ulei ( am crezut initial ca e de la ulei ) am repornit motorul si totul in regula , mi-am continuat drumul. Dupa inca vreo 100 de km a inceput sa se aprinda iar vreo 1-2 minute si se stingea, iar apoi din ce in ce mai des (statea aprins chiar si 10 minute si stins 30 minute ). Am ajuns la destinatie asa ( vreo 850 de km in total),am resetat ECM-ul si la intoarcere nu am mai avut probleme si nici de atunci pana in prezent.
 

×
×
  • Create New...