Jump to content

r-z-v

Membru
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About r-z-v

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    bucuresti
  • Auto
    daewoo
  • Model
    tico sl
  • An
    2000
  • Nr. Inmatr.
    b77rxb
  1. montura asta nu se mai gaseste la nici un magazin din Bucuresti. piesa numita "supot de amortizor" este numai partea de metal fara cauciuc. are cineva idee unde se poate gasi suportul de amortizor cu tot cu cauciuc? mersi!
  2. salutare si scuze de intarzierea raspunsului. am sa incerc sa fiu cat mai explicit si sa detaliez ce am facut eu. prima data am procurat componentele necesare, insemnand: condensorul(adica radiatorul care vine pozitionat in fata radiatorului de racire a motorului), receptorul uscator("butelia"-pozitionata in spatele farului stang, trebuie cumparata cu tot cu montant, adica suportul de prindere), vaporizatorul(pozitionat in habitaclu sub torpedo, trebuie cumparat in carcasa de plastic si trebuie sa contina si termistorul), compresorul(pozitionat dreapta jos in compartimentul motor neaparat impreuna cu un montant si un intinzator-ambele se prind pe blocul motor),conducte si furtune, fulie dubla, curea pentru compresor. eu am cumparat de la dezmembrari: vaporizator+compresor+condensor+uscator cu 300ron. in banutii astia am mai primit si ceva conducte dat cam bulite. am mai cumparat din magazin o parte din conducte(noi tipla) cu aprox 200ron, fulia dubla 20ron, curele nu mai stiu exact(oricum putin). gasiti aici schema completa a instalatiei de ac si pe pag 2 si 3 descrierea componentelor. http://www.autoware...r%20conditionat cam astea ar fi componentele pentru partea mecanica pe care vi le puteti monta singuri fara mari probleme si intr-un timp scurt. eu nu am reusit sa schimb singur fulia, dar am facut-o la service cand am si incarcat instalatia cu freon. pentru partea electrica trebuie: controller ac(pozitionat pe vaporizator-este o cutie care contine un circuit-eu l-am primit cu tot cu vaporizator), buton ac(23ron-nou) si doua cablaje electrice pe care nu le gasiti decat la dezmembrari(unul care face legatura intre controller, butonul de ac si o mufa pe care o gasiti libera langa tabloul de sigurante si al doilea cablaj este in compartimentul motor intre receptorul uscator si o alta mufa pe care o gasiti libera in dreptul stergatorului stanga-pentru exemplificare si usurinta in gasirea lor am sa caut sa pun o imagine cu ele.) alimentarea compresorului se face de la o mufa pe care o gasiti libera langa claxon(dreapta fata). cam asta ar fi. mentionez ca la mine butonul eco nu este functional, nu mai am rabdare sa caut si cablaje pentru el si nu ma intereseaza.
  3. gata este! l-am montat functioneaza perfect-cu termometrul in bord compresorul decupleaza la 6 grade celsius(masurate la grila de ventilatie) nu stiu cat de usor pare unora dar nu-i chiar simplu si aici vorbesc de cablajele electrice unde la tico sl sunt multe lipsa. m-a mai ajutat si postul: http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showtopic=4131&view=findpost&p=427578 multam tetea, dau o bere rece . mecanic, lucrurile sunt cu adevarat simpliste asemanatoare cu montajul la matiz. daca vreti careva sa montati ac pe tico va pot da cateva repere in ideea in care nu o sa mai balmajiti asa cum am facut-o eu. toate bune!
  4. pentru mine nu te mai osteni sa raspunzi. le-am gasit in alta parte.
  5. salut! ai cablajul nr2 din imagine? este circuitul care pleaca de la controllerul de ac se ramifica la butonul de ac, ventilator si duce undeva la o mufa de langa tabloul de sigurante. si daca exista si acest releu....:
  6. salut! am urmarit si eu cu interes topicul unde ati facut modificarile pentru matiz. am un tico sl din 2000 de care m-am reindragostit (masina are 45000km. a mers(rulat) si nu amers. in timpul asta am schimbat ulei, filtre, un rand de amvelope si placute de frana). acum circul si cu ea vreau sa o pregatesc si pentru vara. as vrea sa cumpar un sistem ac pentru tico de la dezmembrari. @adostar ma poti ajuta putin? si daca da,...... raman dator. sa traiesti!
 

×
×
  • Create New...