Jump to content

curierul007

Membru
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

About curierul007

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Oradea
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2004
  1. Problema rezolvata. Am avut un cablu electric intrerupt,si la trepidatii mai facea contact.Oricum MERCI tuturor!
  2. Mobil 1 10W40. La recomandarea mecanicului.La aceasta supapa de descarcare m-am referit anterior:
  3. La reparatie am dat tot setul de garnituri,intre care si cea de pompa de ulei.Intre timp am mai primit o idee: supapa de descarcare a pompei de ulei.Ar fi posibil?
  4. Am bagat ulei de care mi-a zis mecanicul.Dupa ce mi-a "facut" motorul tot acest tip de ulei era.Inca odata mentionez ca pina la schimbul de 500 Km nu s-a aprins martorul de ulei, numai dupa schimb.
  5. Salut!Am si eu o problema tot in legatura cu presiunea uleiului.La pornirea motorului martorul de ulei se stinge aproape instantaneu .Dupa 15-20 Km parcursi martorul incepe sa pilpiie citeva secunde ,dar numai cind turez motorul .Motorul a fost reparat (segmenti,cuzineti,arbore cotit...)in septembrie.Nu am avut nici o problema.Asta pina ce dupa apx 500 Km parcursi (rodaj,finut, fara fortari,fara turari exagerate) am schimbat ulei+filtru .Ulei Mobil 1 10w40 (exact ce am pus si la reparatie),filtru Nipparts.In aceeasi zi ,la primul drum dupa schimbatul uleiului am observat acest pilpiit enervant.A doua zi am cumparat un alt filtru (de Iasi). Aceeasi problema.Ceea ce nu inteleg este faptul ca martorul de ulei mi se aprinde la turatie ,si nu in ralanti.HELP ME PLEASE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

×
×
  • Create New...