numarul de cod nu mi l-a spus nimeni din cei care au facut testele la service-uri, ci doar "misfire" pe cilindrul 3. Masina (motorul) tremura ca si cum ar merge in 2-3 cilindri, mai ales cind e rece dimineata si consuma mult la 100/km, peste 10 l. Aveam un consum f bun la ea, 5,9 l/100 km in afara si 7-8 in oras... Si tocmai asta e problema, ca altfel poate as fi ignorat martorul din bord. Cred ca cei de la service dupa ce am facut ultima revizie tehnica, au facut ceva sau au schimbat ceva, nu as vrea sa vorbesc cu pacat, dar am revenit dupa aia la citeva zile sa le spun ce se intimpla, si mi-au zis sa schimb combustibilul si peco-ul de unde cumpar benzina si sa schimb vitezele la peste 2500 rot/min. Si cum iesise din garantie, nici nu au mai vrut sa vb. cu mine, m-au ignorat, de aceea sint asa de impotriva lor a celor de la Reprezentanta Chevrolet de pe BABA NOVAC din Constanta. Am fost apoi la RADACINI SRL, o alta reprezentanta din Constanta si acolo unul dintre mecanici mi-a zis ca sint supapele si pina nu le schimb nu rezolv nimic, dar ma costa 2500 lei (25.000.000 lei vechi)! Am fost tare bulversat ptr ca atunci cit era in garantie, cei de pe Baba Novac de unde am cumparat-o, mi-au dat doar sfatul sa schimb la turatie mai mare vitezele si sa pun de benzina de la alt peco, pentru ca sa nu imi repare ceva in garantie...
Dupa ce se mai incalzeste, merge mai binisor (mai rotund), dar are consum mare care se mentine si ma innebuneste becul ala care se aprinde mereu cu intermitente, apoi sta aprins zile in sir.
Multumesc ptr amabilitate.