Jump to content

cipass

Membru
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About cipass

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Constanta
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Kalos
  • An
    2005
  • Nr. Inmatr.
    CT40UFO
  1. numarul de cod nu mi l-a spus nimeni din cei care au facut testele la service-uri, ci doar "misfire" pe cilindrul 3. Masina (motorul) tremura ca si cum ar merge in 2-3 cilindri, mai ales cind e rece dimineata si consuma mult la 100/km, peste 10 l. Aveam un consum f bun la ea, 5,9 l/100 km in afara si 7-8 in oras... Si tocmai asta e problema, ca altfel poate as fi ignorat martorul din bord. Cred ca cei de la service dupa ce am facut ultima revizie tehnica, au facut ceva sau au schimbat ceva, nu as vrea sa vorbesc cu pacat, dar am revenit dupa aia la citeva zile sa le spun ce se intimpla, si mi-au zis sa schimb combustibilul si peco-ul de unde cumpar benzina si sa schimb vitezele la peste 2500 rot/min. Si cum iesise din garantie, nici nu au mai vrut sa vb. cu mine, m-au ignorat, de aceea sint asa de impotriva lor a celor de la Reprezentanta Chevrolet de pe BABA NOVAC din Constanta. Am fost apoi la RADACINI SRL, o alta reprezentanta din Constanta si acolo unul dintre mecanici mi-a zis ca sint supapele si pina nu le schimb nu rezolv nimic, dar ma costa 2500 lei (25.000.000 lei vechi)! Am fost tare bulversat ptr ca atunci cit era in garantie, cei de pe Baba Novac de unde am cumparat-o, mi-au dat doar sfatul sa schimb la turatie mai mare vitezele si sa pun de benzina de la alt peco, pentru ca sa nu imi repare ceva in garantie... Dupa ce se mai incalzeste, merge mai binisor (mai rotund), dar are consum mare care se mentine si ma innebuneste becul ala care se aprinde mereu cu intermitente, apoi sta aprins zile in sir. Multumesc ptr amabilitate.
  2. Salut prieteni! Sint disperat de problemele pe care mi le face Kalos-ul meu! Nu mai am incredere deloc in service si mecanici!... Povestea e lunga, dar vreau sa fiu mai sintetic. Cu martorul de Check engine din bord aprins si mii de pareri si masuratori si service-uri si mecanici si din alte parti dar si cei de la reprezentanta Chevrolet din Constanta. Am un Chevrolet Kalos model 2005, 45.000 km la bord, si deceva vreme ( dupa ultima revizie dupa care a si iesit din garantie!), se aprinde indicatorul portocaliu de la bord care indica o problemala motor. Am fost peste tot la reprezaentantele Chevolet in Constanta si mi s-aspus ca conduc sub 2500 rot/min la schimbarea vitezei. Am fost la un mecanic dela un atelier si mi-a spus ca conduc prea sportiv, altul a zis ca e de vinacombustibilul si sa folosesc un alt tip de benzina si alt PECO, altul ca e bobina de inductie si am schimbat-o, altul ca sintbujiile si mi-am pus noi, altul ca trebuie sa schimb uleiul, altul ca sintsupapele. Am fost la numerosi mecanici si tot atitea ateliere recomandate si nuam ajuns la un rezultat. La teste mi s-a spus ca am probleme pe aprindere (misfire) pe cilindrul 3 si casint fisele de la bujii; orice am schimbat, nu s-a schimbat si situatia. LaChevrolet Constanta pe str. Baba Novac, am fost cel mai rau tratat ca posesorde chevrolet si sint tare dezamagit. Nu am gasit o solutie. Se stinge daca nu ofolosesc o perioada, dar apoi se reaprinde. Nu mai am un reper. Daca am spus caam facut asa, mi s-a spus ca de aia, daca am spus ca nu am facut asa, atunci deaia e cauza. Ciudat! Nu am gasit un sfat profesional de la nimeni. Un altmecanic mi-a spus ca sint supapele si pina nu le schimb nu se rezolva. Nu amavut nici o problema in afara de acest indicator portocaliu. Am forjat-o cu 2 rezervoare pline cu benzina de 98 in care am pus si Metabond ptr. curatare injectoare si nimic! Am schimbat filtrul de benzina si bujiile de citeva ori. Am schimbat uleiul de la motor in care am pus si aditiv ptr ulei. Poate gasesc un sfat de la voi. Multumesc
 

×
×
  • Create New...