n-am mai postat de mult pe forum, desi am mai urmarit ce s-a mai editat si  vad destul subiectivism si chiar patima ... 
  
Tot necazul la Cruze-ul meu ( oprire din mers,etc) nu a fost datorita ECM  sau releu sau cine stie ce alta componenta ci generat de o piulita nestransa suficient la cablul de + pe tabloul electric. 
  
Explicatia: sau  pilulita de cupru  cu autofranare, a avut un mic defect de fabricatie fiind prea ,,turtita’’ ori cheia dinamometrica cu care a fost stransa de un om sau robot a dat gres. 
  
Treaba este ca dupa strangerea corecta toate necazurile au disparut, masina merge OK , fara nicio alta problema ( erori de cine stie ce cod , etc) iar consumul este absolut corect  
  
Am analizat daca masina putea sa ,,ia foc’’ din cauza asta – exclus 
  
Problema a fost rezolvata de ceva vreme( inainte de prima revizie de 15000 km, care, apropo, a costat putin peste  400 lei) 
  
Parerea mea este ca pana acum ,  dupa doi ani de la aparitie, problemele semnalate la Cruze (exceptand consumul de carburant) sunt minore, nerelevante                                 ( cod 95, volan/schimbator  julit, etc) si nu sunt direct legte de fiabilitate.    Uitati-va la Octavia  si comparati...                                                                               http://vwforum.vwforum.ro/topic/13101-probleme-serioase-octavia-2/ 
  
Imi mentin opinia, Cruze are cel mai bun raport calitate/pret ( desi pot sa zic , era ceva mai buna o suspensie mai moale...)