Jump to content

andreei_moa

Membru
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

About andreei_moa

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Cruze
  • An
    2009
  1. eiiii...chiar "NU" vroiau sa ma tepuiasca, mi-au oferit un discount de 30% din pretul bujiilor ...Pana acum toate bune si frumoase, a trecut o aproape 2 zile si masina inca nu s-a innecat din nou, sper sa fi fost de la bujii. revin cu detalii daca mai imi face probleme, ca pana la urma ajung sa-mi dea un motor nou
  2. Nu am mai dus-o la GTT, am dus-o la G&P in pipera, baietii pareau foarte cooperanti, mi-au zis ca o verifica mai in amanunt dupa ce le-am povestit patania de la GTT...toate bune si frumoase pana a 2-a zi cand m-am dus s-o iau. Mi-au spus ca toti senzorii sunt OK insa au gasit o bujie sparta si una care nu era stransa aproape deloc. Drept urmare mi-au schimbat bujiile, si ghici? M-au pus sa le platesc )...norocul meu ca inainte m-am uitat pe carnetul de service unde scrie clar ca bujiile sunt garantate 2 ani sau 30.000 Km. Faza cu acceleratia dirijata electric, le-am explicat-o insa cei de la GTT nu vroiau sa auda de asta...tot o tineau pe a lor cu apasatul pedalei. Sa vedem zilele viitoare daca se mai inneaca...parerea mea este ca tot o sa se innece ca asta nu prea tine de bujii...
  3. Pai asta mi-au spus cei de la service cand m-am dus sa ridic masina dupa ce au "reparat-o" Cruze ca si alte masini cu injectie nu mai au soc dirijat de sofer, pe baza unor senzori de temperatura calculatorul masinii indica cantitatea de benzina injectata in camera de ardere Nu bag cea mai scumpa benzina intr-adevar, dar nici cea mai proasta. Bag numai de la Petrom, care din cate stiu eu au o benzina de o calitate rezonabila. Bateria sunt de parere ca are o incarcare suficienta, masina fiind achizitionata in luna iulie, mi-e greu sa cred ca mi-au dat-o cu o baterie folosita sau defecta. Chiar ca ciudatenie, avand in vedere ca este un motor de ultima generatie. Dar daca e si nemtesc...atunci sunt cu atat mai dezamagit de el. Excluzand problema care o am acum cu ea, parerea despre ea in ansamblu este una buna, materialele sunt de o calitate peste medie ceea ce este un lucru bun, si finisajele mi se par ok, se mai putea lucra un pic la detaliile mici din interior insa raportul calitate/pret este unul foarte bun dupa parerea mea.
  4. Pur si simplu se inneaca, adica ajunge o cantitate mult mai mare de combustibil in camerele de ardere, uda bujiile care la randul lor nu mai dau scanteia necesara pentru a aprinde combustibilul. Asta este specific masinilor pe carburatie la care trebuia sa apesi un pic acceleratia cand le porneai. Ideea este ca mi s-a intamplat deja a 3-a oara sa se innece, ceea ce nu este prea placut. Si mai neplacut este sa incerci sa le explici unor "destepti" ca nu ai apasat acceleratia, si ei mai ca te fac prost in fata si iti spun "Domne, tu sigur ai apasat acceleratia ca altfel nu se inneca". Incepusem si eu sa cred ca sunt prost, pana ultima data cand s-a innecat stand cu un picior in afara masinii la pornire, deci clar nu mai aveam cum sa ating acceleratia.
  5. Eu am un Cruze si de cand a venit zapada sunt foarte dezamagit de el, este inadmisibil ca o masina produsa in 2009 cu injectie multipunct sa se innece ca o dacie din 86. Am dus-o in service si ei o tot tin pe a lor ca sunt eu incompetent si apas acceleratia cand o pornesc. Am incercat sa le explic degeaba ca nu apas acceleratia. Asa ca drept urmare, masina sta in parcare innecata si ma gandesc serios sa o vand pentru ca asa nu se mai poate. Aaa si una peste alta cei de la service ma si pun sa platesc o ora de manopera pentru ca o masina innecata nu face obiectul garantiei. Ca si concluzie ma intorc la vechiul passat din 99 care pana acum nu m-a dezamagit si care poate fi pornit de 100 de ori cu pedala de acceleratie apasata la fund si Cruze-ul va ajunge pe Autovit. Din punctul meu de vedere este o masina pe care nu te poti baza si sunt complet dezamagit.
 

×
×
  • Create New...