Jump to content

cheloo74

Membru
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

About cheloo74

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Deva
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Aveo
  • An
    2008
  • Nr. Inmatr.
    B-97-JDT
  1. Buna seara! Am si eu o problema asemanatoare cu ceea ce s-a discutat pe aici si inainte de a merge la service (care e la 150 km distanta) poate stiti careva vreo solutie sau un sfat. Masina este Aveo sedan 1.2 din 2008 cu 26000km. Ultima revizie s-a facut la inceeputul lui decembrie la aprox.24000 km. Problema este la pornirea la rece, a inceput cam de o luna si se manifeste prin acea vibratie a motorului ca si cum ar merge in trei pistoane. Daca accelerez usor dispare la peste 1800 rpm dar revine la slabirea acceleratiei. Dupa aprox. 2-3 minute se aprinde acel bec galben care clipeste apoi se stabilizeaza permanent aprins. Acel mers de tractor dispare si el dupa cateva minute si am observat o chestie interesanta: daca opresc motorul dupa ce s-a incalzit si il las vreo 5 minute nu se mai aprinde becul galben la urmatoarea pornire. Deasemenea problema apare doar la pornirea la rece de pe o zi pe alta. Problema nr 2 De 3 zile motorul merge turat la relanti. La punctul mort sta pe la 1300 rpm si coboara daca misc de volan stanga -dreapta dar nu mai putin de 1000rpm iar motorul nu merge constant ,are oscilatii mici de turatie care nu se vad clar pe ac dar sunt perceptibile atunci cand ii ascult mersul. Cand am ridicat capota sa vad daca nu e intins cumva cablul de acceleratie am sesizat un zgomot ca un fasait de cauciuc spart prin care iese aerul cu presiune. Nu reusesc sa-i aflu originea dar pare a se auzi undeva in spatele motorului adica intre motor si habitaclu. Ar putea sa fie vre-un furtun fisurat pe acolo? Totusi mie mi se pare ca acel fasait nu se auzea inainte. Sau poate nu am ascultat eu bine datile anterioare? La voi se aude asa ceva? Oricum se aude destul de tare chiar si cu capota inchisa. Mai mentionez ca in mers daca apas ambreiajul ca sa schimb viteza, atunci turometrul sare ritmic de la 1000 la 1600 rpm ca si cum ar sari in ritm de bass cam odata la 2 secunde. Ce am facut pana acum? Am incercat acel reset ECM-fara rezultat. Benzina de 98 de la Petrom-fara rezultat Aditivi adaugati in benzina-nimic. Cred ca am tratat masina asa cum se cuvine ,schimb vitezele la 3100-3200 de la mic la mare si la 2000 retrogradez. Singurele dati cand am condus subturat au fost atunci cand ma deplasez pe un drum de tara cam 5 km unde merg cu a 2-a la 1300-1800rpm dar fara sa accelerez in asa fel incat sa fortez motorul. Drumul e relativ drept dar e plin de gropi si cu intaia ma deplasez prea incet iar cu a doua nu pot sa iau viteza mai mare pt o turatie adecvata. Oare e suficient sa-mi fi distrus supapele? Sper ca nu pt ca de multe ori si in oras daca e aglomeratie cred ca tot asa merg si altii. La revizie au schimbat si bujiile dar nu am primit nici un material din ce s-a schimbat pe masina. Revizia am facut-o la Sibiu. Acum un an la Timisoara au pus intr-un sac toate chestiile vechi schimbate. Ulei au pus 5W40 dar si la TM au pus la fel. Masina la drum intins merge fara probleme dar chestiile astea cu relantiul ma cam pun pe ganduri serios. Sper ca nu v-am plictisit si poate aveti un sfat. Multumesc.
 

×
×
  • Create New...