Jump to content

rlb

Membru
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

About rlb

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Auto
    espero, 97
  1. Dupa ce am schimbat diverse componente de la un alt espero ( fise , distribuitor) am ajuns la urmatoarea conlcuzie. Dupa pornire , cat timp motorul sta turat (1200rpm) totul merge ok, problema apare cand motorul intra in regimul lui normal de functionare ( 900 rpm), atunci incepe sa se subtureze , sa scoate pocnituri pe teava de esapament iar la apasarea acceleratiei turatia scade pe la 3-400. doar prin apasari repetate ale acceleratiei simt casi revine si asta undeve pe la 3000 ture.partea buna e ca nu mai moare. ma puteti ajuta? ce componente sa incerc mai schimb. am un alt espero la dispozitie.
  2. am schimbat azi filtrul de benzina si nimic. masina proneste, merge binisor timp de vreo 5 min apoi incepe sa se subtureze si moare motorul. pe urma porneste f greu sau deloc, iar in cazul in care porneste relantiul este pe la 3-400 si moare ulterior.mentionez ca masina pornea la sfert de cheie si totate prbl astea au aparut dintro data.
  3. da, problema a aparut azi dimineata. filtrul de benzina are vreo 3 ani, o sa incerc maine sal schimb.
  4. am patit azi la un espero din 97, la relanti motorul merge un pic cam neregulat, dar la apsarea pedalei de acceleratie a inceput sa produca detonatii pe teava de esapament si tinde sa moara. am lasato la relanti vreo 5 min crfezand ca isi revine. chiar mai rau , mia murit motorul de tot si nu am mai reusit sa o pornesc. mentionez ca am bujii, senzor viteza, IAC, bobina distribuitor noi. vreo sugestie?
  5. cu benzina si filtrul nu sunt probleme, se poate sa fie de la bobina. o sa o schimb. mersi.
  6. Ieri dupa un drum mai indelungat, la intrarea in oras mi s-a oprit motorul. Incercarile de pornire au esuat asa ca am tras-o pana acasa. Azi dimineata a pornit, dar dupa 10-15 min de functionare ( pana sa incalzeste) se subtureaza si moare. Mentionez ca pe tester nu da nici o eroare. De la ce poate fi?
  7. Am reusit sa gasesc un ECM ptr motor de 1.5 16V, functional. Dar problema este ca ECM functioneaza doar pe alta masina, pe a mea nu. Imi da cod de eroare 53 - Imobilizator defect!. Nu am imobilizator, iar masina nu porneste. Pot sa-l pacalesc cumva? sau lam luat degeaba.
  8. @sorin77 Mersi ptr informatie, voi trece zilele urmatoare pe la service-ul ala.
  9. pai si aia de la daewoo, nu am fost in stare sa intoarca cu surubelnita stanga-dreapta. M-au pus sa-mi cumpar ecm. destepti.
  10. da, dar prin reglajul potentiometrului nu rezolv pulsatiile de la injectoare
  11. la service-ul daewoo din timisoara, au spus - ireparabil. schimba ECM si cablaj.
  12. da, masina are cutie manuala, dar pe motorul vechi nu aveam sonda lambda, am potentiometru de co, care mi-a ramas si acuma, sonda lambda de pe motorul de 1.5 a fost anulata, deoarece nu aveam unde sa o leg. iar prin nasol inteleg un consum de 20%, pulsatii foarte mari la injectoare, mers neregulat etc. injectoarele sunt cele bune.
  13. Salutare. Va rog sa ma ajutati ,am o problema cu ECM. Recent mi-am schimabt motorul de pe espero, mi-am pus un 1.5 DOHC in loc de 1.8 MPI . Problema este ca motorul de 1.5 l-am cumparat fara ECM. Masina functioneaza si cu ECM -ul vechi, dar destul de nasol. Am gasit cateva ECM-uri prin ziar , dar nu stiu cum sa-mi dau seama care este ptr 1.5 DOHC, iar codurile de ECM care sunt in manualul de espero nu se potrivesc cu nimic, nici macar cu ECM-ul pe care il am. Aveti vreo idee. Mersi.
  14. Salutare!! am si eu o problema cu espero 1.5, 97. Ori de cate ori pornesc motorul, acesta trepideaza pentru o perioada de 3-4 sec, pe urma se tureaza singur pana la vreo 2000 de ture, se aprinde martorul de la bord(interventie urgenta motor), in continuare motorul revine la tuartia normala.motorul merge bine dar martorul motor imi sta aprins tot timpul si imi consuma vreo 15-16 l in oras. aveti vreo idee de la ce poate fi? mersi
 

×
×
  • Create New...