Jump to content

lyond1978

Membru
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

About lyond1978

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    targoviste
  • Auto
    DAEWOO
  • Model
    CIELO
  • An
    1996
  • Nr. Inmatr.
    DB06KSX
  1. Gata baieti am rezolvat problema : era garnitura de chiuloasa arsa! totul e bn acum Si sper asa sa si ramana!
  2. Revin cu noutati : Se pare ca a inceput sa-mi bage apa in baie s-a marit debitul cu 3-4 mm si face spuma dar decat la capacul de la curbutori. Nu o sa mai plec cu ea acs o iau pe jos iar maine o sa ma duc s-o fac treaba e ca o sa merg 15 km pana acolo dar nu am de ales. o sa merg incet. Apropo credeti ca trebuie sa spal motorul cu ceva?sau sa bag un ulei prost de sacrificiu sa merg putin cu ea asa?
  3. Ideea e in felul urmator: Motorul merge foarte bine nu are nici o bataie nimik, chestia asta cu pornirea trepidata mi-o face de ceva timp de anu trecut in toamna. Am schimbat bujiile ca am zis ca de la ele este problema dar nu a fost asa. Avea momente cand pornea in turatie si momente cand pornea si la relanti mergea ca dacia. Anu trecut inainte sa inceapa sa faca figuri am schimbat antigelul , asadar am desfacut un teu de la gaz si l-am evacuat pe acolo punand alt antigel. De atunci mai exact la vreo 2 luni imi dadea pe la teul ala apoi dupa ce am remediat situatia a inceput sa -mi dea pe la alte teuri si mi-am dat seama ca e vb de presiunea in instalatie si de aceea m-am gandit ca e garnitura. Anul acesta prin februarie cred am pus duralube in ulei si am vreo 6 mii km cu el. Deci eu de aia va spun ca deocamdata nu am apa in baie deloc dar o sa va urmez sfatul si maine o sa vin pe jos la munk. problema e ca mecanicul meu sta la vreo 20 km de mine si va trebui sa ma duc la el acs sa-mi faca treaba, cu masina... netrasa . Insa nu stiu un lucru: a mai schimbat la el o garnitura la un cielo( un prieten de-al meu samsar ) care l-am adus tras ca aia era rupta de tot. Ideea e ca nu a folosit un shaber nu a corectat planeitatea pentru ca stiu cas trebuie, dar aia era o masina facuta pe fuga pt vanzare. a curatat locul , a dat cu putin smirghel si a pus-o pe cea noua. masina merge de unge si acum dar ideea e ca nu si-a dat interesul prea tare, dar aia nu era facuta decat pt vanzare iar pe samsar nu-l interesa prea tare.
  4. Sa sti ca asa este e garnitura de chiuloasa , am facut testul acela de care spuneam mai devreme Imi da pe la bujia 4 antigel cand dau la automat. In ceea ce priveste reparatia stai linistit ca am luat garnitura si vineri am vorbit s-o schimb . Am sa incerc pana vineri sa stau atent pe borcan si nu o sa mai merg decat de acasa la munk sunt 3 km.sper sa nu stric nimik pana vineri
  5. Revin cu problema mea ca vad ca ceilalti au terminat cu ele... Am reusit sa rezolv zic eu cu pierderile pe la furtunuri adica nu mai vad sa curga ceva pe sub masina dar antigel tot pierde si cred ca-l arunca pe esapament, pt ca scoate niste gaze cam albe si cu destul de mult condens. Daca este ceea ce cred eu adica garnitura de chiuloasa masina pot spune ca s-a comportat eroic de a mers pana acum. Bineinteles un cuvant foarte greu de spus l-a avut aditivul Duralube din motor care zic eu ca m-a ajutat. presiunea tot mare este in instalatie si mi-e teama sa nu sparga pe altundeva. Ce credeti ca ar trebui sa fac? Cum spuneam masina mai are o problema , faptul ca porneste si merge 30 sec un minut tremurat si apoi isi revine. de ceva timp face asta iar acum face si la cald...
  6. Daca ai antigel in instalatie si ca sa elimini orice banuiala dai cu mana pe acel furtun (teava) si pune pe limba. Daca e condens nu ar trebui sa fie dulce. Bine, dar vezi ca sotia sa nu plece cu recircularea data drumu, pentru ca daca e pornita iti face condens in masina. Sal, Eu acum citesc forumul acesta si am aceeasi problema ca si tine cred, dar tu cred ca ai rezolvat-o din ianuarie si pana acum. Mie imi busea pe la coliere, teuri si pierdeam antigel + plus ca pornirea de dimineata se facea cam la fel cam in 3 si isi revenea dupa 30 secunde, Iar de abur in spate la esapament parca da oleac dar nu concludent. Garnitura de chiuloasa are mai multe simptome cand e arsa: poate sa bage antigel in baie, poate sa dea gaze cu presiuni ridicate in vasul de expansiune sau sa elimine antigelul prin esapament.Pentru verificarea garniturii de chiuloasa se poate proceda astfel: Motorul oprit lasat sa se raceasca cam 4-5 ore sa fi sigur, se scoate fisa centrala (bobina-delcou) sau mufa de alimentare din delcou, se scot bujiile iar apoi se pune un carton la toate cele 4 gauri (unde intra bujiile ) si te duci si dai la automat ( atentie dupa ce ati oprit motorul nu se mai umbla la vasul de expansiune). daca e garnitura dusa atunci va arunca pe carton antigel,nu mult depinde de cat de impuscata este. Bafta pt cei care vor sa verifice!
 

×
×
  • Create New...