Jump to content

so_high

Membru
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

About so_high

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 07/13/1984

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Targoviste
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Aveo 1.2
  • An
    12.2008
  • Nr. Inmatr.
    DB 07 VSO
  1. Si eu intampin problema. As umbla si la pompa, insa nu stiu care sunt firele cu pricina.
  2. mea culpa. nu dau vina p masina, pt ca soferul e de vina. nu inteleg insa de unde atata agitatie ca am postat "problema". imi cer scuze ca am postat dupa ce am citit doar 20 de pagini din cele 126. nu os a va mai deranjez. stima.
  3. nu, nu am auzit de Gunk injector and valve cleaner. si nu, nu ma mir k s-a aprins MIL-ul. am specificat ca mi-am dat seama de greseala, dar nu toti s-au nascut soferi/mecanici, precum tu. sunt la inceput si promit ca aprofundez.
  4. intamplarea este recenta si nu am apucat sa citesc toate posturile din tema. abia am ajuns pe la pag 20, dar sper sa-l termin cat mai curand, sa pot trage concluzii si sa iau masuri. benzina folosita este e95 de la petromv. numai de acolo am bagat. azi dimineata s-a aprins becul, dar in 5 minute s-a stins si de atunci asa a ramas. am forjat-o mai spre dupa-amiaza, atunci cand mi-a permis carosabilul. de dimineata nu am putut sa fac asa ceva, din cauza vremii viteza max a fost de 20km/h. cam la ce suma se ridica curatarea supapelor sau schimbarea EGR? aveti idee?
  5. salut, dau de aceeasi problema ca si colegii de suferinte de mai sus, acelasi indicator buclucas luminos din bord. urcam o panta in lipsa mea de experienta in treapta a 5-a, cand a inceput sa ma averitzeze MIL, la inceput intrerupt (palpaia), apoi a ramas aprins. am schimbat in treapta inferioara, adecvata pantei, si mi-am continuat incursiunea. masina s-a comportat firesc, normal, nici cea mai mica schimbare de comportament. urmatoarea zi, dimineata, tot aprins. am ajuns la job in 10 min. dupa 1 ora a trebuit sa plec, constat ca indicatorul nu mai este aprins. dupa 1 km se aprinde iar, tot intr-o panta, de asta data mai domoala si intr-o treapta adecvata (vIII/aprox. 2500rpm). masina fara nici o reactie, acelasi normal comportament. dupa terminarea programului, plec cu indicatorul stins, urmand acelasi traseu (panta lina, unde s-a aprins a doua oara), insa de aceasta data ramanand asa (stins) pana in prezent. sunt curios maine dimineata cum se prezinta. credeti ca scap cu ceva aditivi bagati in rezervor si o incursiune sportiva pe sosele? masina sta afara, nu am probleme cu pornitul dimineata pe ger, nici o modificare in comportamentul masinii. stima.
 

×
×
  • Create New...