salut,
dau de aceeasi problema ca si colegii de suferinte de mai sus, acelasi indicator buclucas luminos din bord. urcam o panta in lipsa mea de experienta in treapta a 5-a, cand a inceput sa ma averitzeze MIL, la inceput intrerupt (palpaia), apoi a ramas aprins. am schimbat in treapta inferioara, adecvata pantei, si mi-am continuat incursiunea. masina s-a comportat firesc, normal, nici cea mai mica schimbare de comportament.
urmatoarea zi, dimineata, tot aprins. am ajuns la job in 10 min. dupa 1 ora a trebuit sa plec, constat ca indicatorul nu mai este aprins. dupa 1 km se aprinde iar, tot intr-o panta, de asta data mai domoala si intr-o treapta adecvata (vIII/aprox. 2500rpm). masina fara nici o reactie, acelasi normal comportament.
dupa terminarea programului, plec cu indicatorul stins, urmand acelasi traseu (panta lina, unde s-a aprins a doua oara), insa de aceasta data ramanand asa (stins) pana in prezent.
sunt curios maine dimineata cum se prezinta. credeti ca scap cu ceva aditivi bagati in rezervor si o incursiune sportiva pe sosele? masina sta afara, nu am probleme cu pornitul dimineata pe ger, nici o modificare in comportamentul masinii.
stima.