Jump to content

rideronthestorm

Membru
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

About rideronthestorm

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Espero
  • An
    1997
  1. Mai nou nu-mi mai porneste, nu i-am dat de cap, o sa o duc la service dupa Pasti ca acum nu am bani. Revin dupa ce rezolv problema.
  2. Multumesc pentru indrumari, manual. N-am schimbat bobina deoarece este buna si are aceleasi valori ca si cea noua adica ~ 800 ohmi. in manual este specificat: "3) Se demonteazã rotorul si conectorul bobinei indus de la modul. 4) Se conecteazã ohmmetrul. 5) Se observã ohmmetrul miscand firele bobinei pentru a observa eventualele întreruperi intermitente. Fig1 Rezistentã infinitã. Dacã nu corespunde, bobina indus este defectã. Fig 2 Rezistenþã stabilã între 500-1500 ohmi. Dacã nu corespunde, bobina indus este defectã." Link cu problema pe care o are motorul: PICT0109 MOV intrerupe cand accelerez constant. Am schimbat : - Fise bujii - Rotor delco - Bujii Tot la fel face, dar cel putin porneste mai bine. Filmuletul l-am facut dupa ce am schimbat cele mai sus mentionate. Ce este piesa incercuita cu rosu, si ce ar trebui sa faca ? (are un surub de reglaj)
  3. Va salut, am exact aceeasi problema cu un espero 1.8L. Am desfacut delcoul si e muci adica contactele de la capac sunt oxidate , rotorul la fel, fisele de bujii la fel. Am cumparat si bobina de la delcou dar nu stiu cum sa o demontez pe cea veche. Dj_ dark poti sa-mi spui cum se scoate bobina aia ca nu-mi dau seama ?
 

×
×
  • Create New...