Jump to content

plastec

Membru
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

About plastec

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Kalos
  • An
    2005
  1. Ehe... Luni 17.oct la ora 19.00 bag cheia in contact si nimic...liniste in rezervor. M-am gandit ca s-a stricat pompa de benzina. Aseara am incercat iar, de data asta s-a auzit pompa cum se amorseaza si a pornit Verdea.Am dat o tura de cartier, functioneaza. In week-end as vrea sa curat rezervorul, dar fara sa-l dau jos, si pompa de benzina + o sa verific siguranta si releul care duc la pompa... Va tin la curent si sa fac poze cu "manevrele" efectuate. P.S. Am vazut intr-un topic cum yonyon1 a reusit sa schimbe pompa, insa el are motor de 1.4, intrebarea este: Daca pun pompa de 1.4 pe 1.2, o sa-mi crape filtrul de benzina + alte chestii? Pana atunci Greuceanu lucreaza la capacitate maxima.
  2. E o problema neelucidata, inca, dar m-am invatat sa nu o mai calc afara mai mult de 100 km/h si astfel am un consum de 5,5litri. In oras circul cu metroul Poate ca dupa ce-i fac revizia(ulei-filtre-bujii-curatat IAC..etc) o sa se schimbe treaba...
  3. Multumesc pentru completare. Eu am apasat pana s-a intarit pedala. poate si din instictul de a verifica cum se comporta sigurantele de prindere a placutelor... P.S. Un ARO e bun pe la casa omului, macar te invata sa fi precaut. Zmeul si Hipi au plecat din familie... Dar a intrat Greuceanu, un ARO 10.4 din 2003 cu GPL, cauciucuri Sahara MT, 73.000km, cu care am facut deja 4.000km pe drumurile asfaltate si neasfaltate ale minunatei noastre tari
  4. Si iata ca Verdea a ajuns la 50.000 km in 6 ani... Am inceput sa-i fac revizia in "regie proprie", fiind iesita din garantie o fac din 10mii in 10 mii. M-am apucat de schimbat placutele de frana, ca mi-am dat seama ca nu le-am schimbat de cand o am(de la 30.000km), am cumparat un set de placute ATE la 150lei. Schimbatul placutelor e foarte simplu, mai ales pentru cei care au avut Dacia 1300 sau ARO. Dureaza cam 5 minute pe roata: - ridicatul pe cric, - dat jos roata, - desfacut etrierul din cele doua suruburi-se vede in poza exact pozitia suruburilor, adica acolo undee cheia, - schimbat placute(30sec), - apasat cilindrul de frana, - montat etrier, - pus roata, - dat jos de pe cric Placutele mai aveau aproximativ 2 mm grosime, adica semnul care-ti arata limita era de mult invizibil. Saptamanile viitoare voi schimba uleiul, filtrele, bujiile, fac revizie la tamburi spate si verificare a zonelor de rugina.
  5. Tobyas, Ai inlocuit dioda? Ce rezultat dupa inlocuire? Sta aprins ceasul? P.S. si eu am aceeasi problema cu ceasul, se stinge.
  6. În oras, acelasi traseu ca si pana acum imi consuma 6-7%
  7. Reviziile pt verdea nu mai sunt obligatorii, eu le fac la 10.000, deci am cam 8.000 de la ultima si in + le fac eu ca am unde si mai ales cu ce...tot nu se explica consumul de 15% Mentionez ca stilul meu de condus este de pensionar
  8. Va anunt ca m-am apucat sa-l repar pe Hipi, sper ca saptamana asta sa reusesc sa-i pornesc motorul. Am o mare problema, a inceput Verdea sa-mi consume foarte mult 10-15 %. Mai am 3.000km pana la revizie...Ajutor!!!
  9. Piese de ARO si TV se gasesc cele generale(motor BV-CL, cutie de viteze, punti...etc) si ce nu se gaseste se poate inlocui.Pana la urma sunt niste masini care au mecanica, foarte putina electronica.Cele mai bune ARO-uri sunt cele cu motor de Toyota sau Ford V6(dar sunt rare), pt cele cu benzina, care pot sa ajunga si la viteze de 140-150 Km/h pe autostrada ceea ce este foarte mult pentru o masina de teren si cu un coeficient aerodinamic mai mic decat al unei caramizi.Majoritatea celor cu motorina au motoare Andoria, foarte fiabile. Sunt inscris si pe un forum de posesori si simpatizanti ai marcii ARO dar si a vehiculelor fabricate in romania. Incercam sa aratam ca ARO poate fi folosit si in alte scopuri decat cel pt care a fost creat... sa care legume. Le-am luat pentru a-mi continua "copilaria" dar la alt nivel Multumesc ca-mi apreciati jucariile...dar Kalosul in 3 usi nu va place?
  10. dupa ce o repar daca vrei ti-o dau o tura cel putin Stiu ca mai este un Kalos ca al meu(in 3 usi si verde), undeva pe Bvd. Alexandru Obregia, pentru ca intr-o zi a trecut pe linga mine cand mergeam cu masina de serviciu si m-am speriat ca mi l-au furat.Aveti idee al cui este?Este si el/ea pe forum? Sau mai bine sa incerc cu "sarciu"?
  11. Completare la prezentare: Ma numesc Iulian Alexandru, am 29 de ani, sunt nascut in Buzau dar de 5 ani m-am mutat in Bucuresti(Bvd Libertatii), administrator retea si sisteme Si acum in ordinea "nr de pe tricou" @Saint666: din fericire masina a fost destul de bine intretinuta, ma refer la partea mecanica, si nu am probleme grave.Piese gasesc cu ajutorul prietenilor de la "Aro Club Romania", ei sunt si motivul pt care am lipsit de pe forum si de la intalnirile voastre. @andreib: deocamdata nu sunt inscrise TV-ul este autoutilitara = impozit de aproximativ 500 lei dar ma va "rupe" la RCA si Rovigneta ARO-ul, asa cum a observat Mircea, este pe benzina = impozit 300-400 lei App. de T72, poti sa-ti cumperi cate vrei, doar ca le vei lua demilitarizate si in + va trebuii sa le tai. Daca esti bun la Puzzle va fi o nimica toata @Mircea: Asa l-a gasit intr-o dimineata fostul proprietar(ne cunoastem prea bine ca sa nu-mi zica ca a lovit-o el), si disparuse si bandoul.Probabil pe bandou era culoarea celui care n-a avut loc Zmeul este din 1988, m-a costat 1300Lei, motorCL L25, are hayon din doua bucati(se ridica luneta separat si oblonul se lasa), este aproape complet dezmembrat, pt ca vreau sa-l verific si chiar sa-i aduc mici imbunatatiri.Rollcage, scaune tip Recaro, centuri in 5puncte...etc Hipi este din 1994, m-a costat 1400Lei, printre ultimile modele TV fabricate la Rocar BV,are tractiune 4x4, si el este dezmembrat in curs de modificare.Vreau sa-l fac Camper VAN, cort pe plafon, canapea+aragaz+frigider in spate...etc La amandoua a pornit motorul inainte sa le desfac Aseara din graba si oboseala am uitat sa-l prezint pe "Militaiu" asa ca il prezint acum: Este o Jawa 350 Twin Sport,m-a costat 650Lei, are 208km parcursi(a facut doua parade si cateva ture prin unitate), a apartinut Politiei Militare, si ea in curs de restaurare
  12. Va zic bine v-am gasit(in urma cu 1an). nu sunt timid dar nu stiu de ce nu m-am prezentat pana acum. Va prezint mandria mea un Kalos in 3 usi SH2 , 1150 cmc, 72CP, din 2005 second hand la 6.000E in 2008, cu 32.000km, full. sunt foarte multumit de ea, usoara, rapida si fasneata, consuma putin si intoarce capul celor de pe strada chiar si dupa 5 ani Acesta este Zmeu, un ARO 244 cu motor de CL L25, castigat la o licitatie de la Romtehnica, in curs de restaurare+modificare Si cel din urma dar nu ultimul, Hipi un TV D 14F cu motor de Brasov pe cale de a fi functional, tot castigat la licitatie
 

×
×
  • Create New...