Jump to content

teddycarebears

Membru
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About teddycarebears

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    teddycarebears

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Lacetti
  • An
    2009

Recent Profile Visitors

1108 profile views
  1. pana la urma castigatoare a fost o Varta Blue Dynamics model Asia cu borna inversa http://www.f5auto.ro/articol-nou/160/acumulator_varta_blue_dynamic_95ah_asia.html fiindca Rombat-ul era prea lunga si nu incapea ... dar acum am o alta problema ... bateria e diferita (si mai inalta si mai lata cu vreo 3 cm) fata de vechiul Delkor si nu mai pot sa o fixez cu tijele ... mi-a recomandat cineva de la Captiva insa nu aveau pe stoc nici macar la reprezentanta ... stiti pe unde as putea gasi o scarita din asta de prindere a bateriei ?
  2. eu nu o sa trec la Opel nici mort ... si asa sunt rupt in 2 de cei de la service-urile recomandate ... si, mdah, pai sunt fix aceeasi oameni care au facut pana acum si service-ul la Chevrolet-uri deci unde ar fi avantajul sa raman la ei ? ... in cel mai naspa caz cu putinta daca nu mai vrea masina deloc sa porneasca am deja 3 variante in minte si va depinde mult de ce voi dori sa fac mai departe cu ea si cat de mult o voi folosi ... cele 3 variante avute in minte sunt : 1. VW Touareg - mi-a placut mult cand am avut o data un incident auto si m-a tractat unul din asta de eram cutie de chibrituri ... 2. Duster - de ce nu ? pana la urma le-a iesit pasenta cu el 3. Logan - nu imi trebuie viteza excesiva, nici putere imensa, nici fite ... merge de asemenea Mai exista o pasiune a mea pentru BMW-uri insa m-am saturat cati cocalari le conduc si nu cred ca mai intra vreodata serios in plan o asemenea masina din punctul meu de vedere ...
  3. pana la urma va fi o baterie noua ... a venit azi un prieten de familie si mi-a dat vreo 15 minute curent pana sa porneasca ... plus ca am vazut acum ca si aerul conditionat imi face figuri ... inainte de problemele astea cand apasam butonul de dezghetare a lunetei din spate pornea si aerul conditionat, acum doar i se aprinde ledul si cam atat ... sau poate o fi alta problema separata insa cert e ca o voi verifica in service ca sa ma asigur ... ca sa fiu cu inima impacata inainte sa ma decid ca o sa o schimb am folosit si un multimetru al prietenului si la Loganul lui pe baterie parca Varta erau 13.9 V si la Delkorul cu care a venit a mea din fabrica erau doar 12.4V ... pana nu a ajuns la 13V n-a pornit nici de-a naiba ... despre cat de verde era martorul nici nu are rost sa vorbim ... al lui stralucea si la al meu se vedea acolo ceva cat o unghie ...
  4. salutare, am si eu o problema cu bateria care are deja 5 ani. n-am facut multi kilometri cu ea dar aerul conditionat a mers non stop si cred ca s-a cam dus. in iarna asta, chit ca a fost frig doar vreo 3 saptamani mi-a murit de 3 ori si tot de 3 ori am adus-o pe drumul cel bun pentru ca am gasit samariteni buni care sa imi dea un pic de curent si sa o ia din loc. weekendul trecut am facut vreo 200 de km dar apoi a stat masina pe loc toata saptamana. weekendul asta n-a mai pornit de nicio culoare si am incercat si cu curent de la o dubita si cu un jump starter si nimic. totusi nu sunt 100% convins daca e doar bateria pentru ca farurile se aprind, alarma merge doar ca nu porneste la cheie. am sesizat o chestie si anume aerul conditionat ii omoara tot elanul cand incerc sa o pornesc. l-am oprit eu mereu dar de pomana ca tot porneste la fiecare cheie. va fi probabil prima data cand schimb bateria la o masina si as fi vrut sa imi iau tot o baterie originala dar mi-au taiat elanul cei de la service-urile autorizate cu preturi intre 750 si 1517 lei in functie de cat eram dispus sa arunc aiurea. cunoasteti vreo baterie buna cat de cat asemanatoare cu cea originala ? asta originala era 12V, 90ah, 912CCA si 160RC. mersi, Teddy
  5. vezi tu asta e partea cea mai draguta ... mi-am intrebat prietenii daca au mai facut asa ceva si sufletul ... nope, niciunul ... si unii au avut in familie masini cam de 25 de ani si tot nu au incarcat pana acum o baterie ... de asta zic ca e o fericire ... o chestie probabil super banala care nu stiu sa o fac nici eu si nici cei din jurul meu )
  6. nici eu nu pricep de ce a putut sa crape in halul asta ... am fost acum pana la ea si cand deschid usa, piuitul ala galagios de avertizare ca e usa deschisa acum se aude ceva foarte foarte slab si lumina indicatorului de bord palpaie asa firav ... daca bag cheia in contact si dau sa porneasca moare din prima ... nu am avut lumini aprinse, nu am avut nici macar o data indicatorul de baterie aprins ... ieri am mers cu ea de la munca si pana acasa si n-a avut absolut nimic ... pur si simplu a crapat aiurea si nu ma prind de ce ... si da, e in garantie ca e luata in leasing ... culmea e ca saptamana viitoare doream sa o duc la service pentru revizia de 1 an care il face pe 20 ianuarie iar azi trebuia sa ma duc cu ea sa platesc si RCA si CASCO ... ce sa mai ... o fericire care nu stiu cum sa o rezolv ...
  7. azi dimineata dupa o noapte destul de geroasa in care mi-au inghetat nitel si maselele cand am dat cheia sa porneasca motorul mi-a murit bateria ... cam din senin fiindca indicatoarele de pe bord se aprinsesera fara ezitare ... n-am avut absolut nimic aprins peste noapte sau alte cele si o verific zilnic de 2 ori pana sa ma culc asa ca observam fara probleme ... ce e de verificat la baterie si cam ce este de facut la faza asta pentru ca e prima data cand ma intalnesc cu ea ... de clestisori stiu dar daca mi s-ar intampla asa ceva in pustiu nu mai exista nicio alta varianta de resuscitare ? am inteles ca ar trebui sa urmaresc ochiometric si ce culori are bateria insa mi s-au parut un pic neclare si nu imi dau seama cum ar trebui sa arate ... daca stiti ceva spuneti-mi si mie ca sunt un pic in ceatza ... merci anticipat...
  8. de vreo 2 saptamani am observat ca mie de fapt nu mai mi se aprinde lumina pe bord ... e drept ca nici nu mai mersesem seara si e posibil sa fie o problema mai veche ... de cand am vazut faza cu lumina de pe bord am impresia ca nici farurile nu mai lumineaza prea tare ... singurul lucru care acum imi trece prin minte e ca s-ar putea sa fi umblat fi-mea pe la butoane dar nu imi dau seama pe care a apasat le-am luat pe toate la rand si nimic nimic ... ... ma simt chiar penibil pentru ca daca era o chestie sub capota unde recunosc ca nu ma pricep atunci asta era, ma impacam cu idea si o duceam la service, insa problema asta am o presimtire ca se rezolva de la butoane si totusi nu gasesc combinatia magica ... aveti vreo idee de la ce ar putea fi ?
  9. am tot condus si cu viteza in ultimele saptamani, si pe drum de tara ... nu s-a intamplat absolut nimic ... fata a ramas prinsa ... insa pe piatra cubica tot sare... poate o sa ii gasesc pana la urma o solutie...
  10. m-am exprimat ca naiba ... scuze ... imi sare doar "fatza" ... casetofonul ramane bine merci acolo unde e ... totusi as vrea sa fac cumva sa ramana si aia prinsa acolo ca doar de aia o pun ...
  11. salut, ok am mers cu masina pe piatra cubica si de doua ori mi-a cazut casetofonul ( un blaupunkt f simplu ) . am inceput eu sa injur de mama focului dar ala tot nu a stat cum trebuie acolo ... ce pot sa fac ca sa nu mai cada? merci anticipat, teddy
  12. salut, momentan am culoarea verde la bord insa mi-as dori mult sa fie rosu, fie un albastru neon ... are cineva idee cum as putea face asta? merci anticipat, teddy
  13. inca 3 poze cu ce este in plus fata de de se gaseste aici ... http://www.chevrolet.ro/lacetti-sedan/lace...r-film-360.html ... am doar o culoare mai inchisa la imitatia de piele insa nu e chiar asa mare diferenta ...
  14. Adevarul este un pic altul ... eu am vrut sa iau masina Chevy Lacetti Platinum cu cutia de viteze manuala de la www.chevroletgtt.ro (sunt la 2 statii de tramvai departare de blocul meu sau 7 minute de mers pe jos) ... m-au prostit pe fata cu leasingul si m-au tinut aiurea o saptamana de mi s-a scarbit ... m-am dus la www.chevroletdibas.ro si ei mi-au spus ca singura varianta Platinum este un AT care mi-l pot aduce in 5 saptamani daca sunt hotarat sa il iau altfel astept 3-4 luni pana vine din Coreea ... in plus vazand ca sunt nehotarat mai mi-au facut o reducere la masina fiindca faceam leasing prin firma lor ... a fost ca sa zic asa lucrul care m-a determinat sa accept ... doream cutia de viteze manuala dar nu regret nici cat negru sub unghie ca am luat AT ... te duce cu 1 litru in plus la consum insa pe cuvantul meu daca nu as da si 2 stiind acum cum e ... pot spune ca am facut afacerea vietii ... decat sa stau eu sa caut vitezele si sa ma stresez, asa stau cu ambele maini pe volan si cu ochii doar la trafic ... si nu, toata lumea spunea ca o masina cu o cutie automata e pentru femei ... daca e asa, prefer sa zica lumea ca sunt muierea numarul unu din Bucuresti pentru ca ei sunt habarnisti si nu stiu ce pierd ...
  15. a si am uitat de o chestie ... mai am un buton pe cutie de viteze ... WINTER ... face masina sa fie mai stabila pe drum alunecos insa conditia de baza e ca si viteza sa fie adecvata normal ... momentan singurele imbunatatiri ce i se vor face este o alarma (nu stiu sigur daca in seara asta sau maine dimineata au cei de la service timpul necesar) si un loc de parcare (absolut si neaparat urgent) fiindca tot fac vizite politistii si ridica aiurea masinile care sunt pe langa locurile de parcare, lucru care ma atinge la sufletel urat de tot ...
 

×
×
  • Create New...