Jump to content

V.A

Membru
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

About V.A

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 07/13/1981

Contact Methods

  • Gender
    Female
  • Yahoo
    veronicaanastasiu2000@yahoo.co.nz

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    TICO
  • Model
    XS
  • An
    1996
  1. am 2 debica, nu frigo - alt model, rulate cam 800km, luate in octombrie 2008. pret pt 2 bucati (de fapt am 4) 200 ron. daca esti interesat, da pm.
  2. Multumesc pentru informatia cu cel de la Tricodava, maine merg pe acolo... Am incercat si la dezmembrari dar din pacate fara succes; toti la care amincercat deabea ce le vandusera... sau nu aveau acte. Eu vreau sa merg la RAR si sa trec noul motor in acte, altfel mi se va infunda la ITP... si atunci nu vreau sa ajung la Politie cu declaratii, etc... teoretic poate fi furat (sau luat de pe o masina furata).
  3. Cumpar motor Tico, de preferat non-euro, eventul de pe auto avariat. Ofer 6-700 ron. Tel 0757.543.943
  4. Pentru cei care mai sunt interesati: am de vanzare 4 anvelope pentru Tico de iarna, cumparate acum 5 saptamani si rulate aprox 1000km. Pret 400 ron pentru toate 4. tel 0757.543.943
  5. Topser, poate ca ai dreptate, dar am umblat cu jumatati de masura deoarece am fost fortata de imprejurari sa merg cu masina si nu stiam cat trebuie completat... Oare un flacon de Duralube ar mai putea face minuni?
  6. Salut Am un Tico din 1996, aprox 150.000km si acum 2 saptamani am auzit la o pornire la rece un zornait metalic ce venea de la motor... M-am gandit ca vibreaza vreo tabla ceva, dar zornaitul se auzea din motor. Nu era continuu, se auzea pret de 2-3 secunde, apoi 30-40 de secunde nu se mai auzea. M-am gandit ca nu are ulei, si dupa prima oprire mai lunga (cateva ore, pe plan orizontal) am verificat nivelul pe joja. Am constata ca era uscata. Am completat cu 500grame de ulei si am reverificatdupa ce am mers si am avut iarasi o oprire mai lunga. Am avut senzatia ca joja este tot uscata , si am mai completat cu inca 500grame... Am constatat ca scoate fum albastru... dar nu mereu. De exemplu dimineata la pornire scoate fum alb, probabil normal dat fiind ca este rece afara, sunt mai mult aburi... Am reverificat joja si am gasit ceva foarte ciudat: pe partea dinspre fata masinii este uscata si pe partea dinspre motor este nivelul foarte ridicat, in sensul ca imi arata nivelul la o distanta dubla fata de cat este de la inceputul jojei si pana la nivelul maxim... si cand se incalzeste motorul scoate fum albastru, atat la ralanti cat si la mers normal. La un drum pana in afara Bucurestiului scotea chiar foarte mult fum albastru... Ieri am sesizat ca la viraje, atunci cand calc frana si fac si un pic de frana de motor, clipeste becul de la ulei (posibil sa piarda presiune?!?). Mentionez ca uleiul are aprox 8000km... Ce puteti sa-mi spuneti? Va rog sa ma ajutati.
 

×
×
  • Create New...