Jump to content

codrin.fulea

Membru
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

About codrin.fulea

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Voiteni, TM
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    2002
  • Nr. Inmatr.
    TM-85-COF
  1. Rezolvat problema de care vorbeam intr-un post anterior. Garnitura de chiulasa ciupita, garnitura de la capacul de supape uzata (aveam ulei cu litrul in spatiul dintre cele doua came). Planitate chiulasa remediata (280lei), supape inlocuite (25 lei/buc). Interesant un amanunt; motorul l-am facut in aprilie 2008 iar baietii din service au constatat acum ca cele doua came nu erau reglate corect (nu erau "la linie"). As zice ceva si despre unii mecanici din Romania dar ma abtin deoarece ma gasesc intr-un mediu format din oameni inteligenti. De aici bataia in pistoane si semnele vizibile de pe acestea. Cred ca o sa ma duc la un orelist, eu chiar nu am auzit vreun zgomot suspect la motor iar in acest rastimp am parcurs vreo 20.000 de km! Distributia si pompa de apa o am schimbata de acum 11.000 km. Intrebare: oare sa schimb si distributia acum, inca o data (motorul va fi asamblat maine, 12.04.2010) sau sa schimb doar cureaua? Baietii zic ca nu se necesita schimbul la distributie, dar mai vreau macar o parere a vreunui posesor de Leganza. Multumesc.
  2. Buuun, am facut un drum de 50 de km si am ramas fara apa in vasul de expansiune. Maine o duc la "doctor" si nu o mai iau pana nu este totul in regula. Acum am observat ca imi da aburi pe teava de esapament, iese dupa mine ca dupa locomotiva. Prima oara am zis ca este doar fum - bagasem benzina de Lukoil - dar am observat ca am de-aface cu abur. Iar din vasul de expansiune imi iese gaze, gaze care ar trebui sa se duca pe evacuare. Multumesc Salex, Smailmiami si Lexus pentru sfaturi si impartasirea unor experiente similare. Lexus, spune-mi ce piese a trebuit sa schimbi? Cat o fi garnitura asta de chiulasa? Si o intrebare generala: Voi de unde luati piese relativ mai ieftine? GM - urile de origine ma omoara. Va multumesc anticipat pentru eventualele raspunsuri. Hristos a Inviat!
  3. O intrebare pentru Salex (el mi-a mai dat in trecut un sfat OK) dar si pentru toti ceilalti care se pricep ori s-au mai intalnit cu fenomenul; Acum o saptamana mi s-a spart in trafic radiatorul de apa de la motor de la Leganza. Nu s-a fisurat fagurele ci partea confectionata din material plastic (iebonita?!) din partea superioara dreapta a radiatorului. O fisura urata de vreo 15 cm, abur, tras pe dreapta, pus pe platforma, service. Buuun. Am inlocuit radiatorul (275 lei, ceva chinezism sau coreean, oricum nu GM original). Se intampla insa un fenomen curios; tot imi scade apa in vasul de expansiune, total chiar, trebuie sa tot completez de vreo 3 zile. Verificat etanseitatea, inclusiv in service, totul este OK. Mecanicul spune ca trebuie sa fie din cauza aerisirii radiatorului. Bine frate, si cat se mai tot aeriseste radiatorul asta? Ma pune pe ganduri. Mai apoi mi-a aratat alta faza ciudata; daca motorul este pornit, poti sa umbli la relanti din capacul de la vasul de expansiune. Daca desfaci putin, creste turatia motorului. Si inca o chestie: spunea ceva de faptul ca motorul a facut gaze "la rece" in vasul de expansiune, dupa ce a fost schimbat radiatorul. Mi-a recomandat sa merg cu busonul de la vas destrans, zicea ca din cauza presiunii ar fi cedat si plasticul de pe radiatorul vechi. Si inca ceva: sa nu ma aventurez la drumuri lungi cu ea. Bine, acum eu ce sa mai cred? Chiar nu se mai poate repara?
  4. Buna ziua Am o problema legata de consumul de benzina la Leganza si la aprinderea martorului din bord de la motor; am facut un drum pana la Sibiu iar pe drumul de intoarcere a cedat distributia (pompa, role, curele si...chiulasa care a trebuit rectificata). Am dus-o intr-un service cu pretentii din localitatea unde a murit motorul, a rezolvat-o cu vreo 2000 lei (chiulasa+piese+manopera) dar persista doua probleme: 1.Becul martor defect motor continuu aprins (baietii de la service au zis ca nu este nici o problema, da senzorul un mesaj gresit) 2.Consumul a sarit de 20 l la suta! V-ati mai intalnit cineva cu aceasta problema? Eu oricum maine o duc la reprezentatnta Daewoo dar as dori sa stiu daca cineva a mai trait fenomenul acesta. O zi buna si va multumesc pentru orice raspuns.
  5. Am schimbat si antigel si lichid si filtrele (afara de cel de aer, pe care mecanicul a spus ca nu este cazul a fi schimbat) si placutele de frana fata + spate. Discul de frana fata - stanga este putin "obosit", a frecat fier pe fier vreo treizeci de kilometri dar inca are "carnea" destul de groasa. Distributia o sa o schimb saptamana viitoare (probabil) si cred ca o sa ma duc la reprezentanta cu ea, m-am cam saturat de nazurile mecanicilor in legatura cu schimbatul ei. Sotia mea are un Matiz din 2003 pe care, personal l-am dus in acelasi service si au schimbat atat rola cat si cureaua. Sa fie mai usor de schimbat la Matiz? Maine o sa merg cu Leganza vreo suta de km si o sa aud mai clar despre ce este vorba. Oricum, sincer, sunt impresionat de aceasta masina! Daca nu ai mania curselor si a vitezelor extreme Leganza este o alegere excelenta. Si ca dotari...Loganul nu are nici acum ce are o Leganza din 1999! Multumesc pentru urari, multumesc pentru idei! Imi pare bine ca exista cineva cu care pot schimba pareri in legatura cu aceasta masina. O seara excelenta Codrin
  6. Buna ziua Am achizitionat si eu de cateva zile o Leganza de care, sincer, sunt foarte multumit! Singurul lucru care o trage in jos ar fi consumul (in comparatie cu alte masini din clasa ei) dar nu reprezinta o problema pentru mine. Am achizitionat-o din Bihor, de la proprietar; i-am facut automat schimbul de ulei in urma cu o zi atat la motor cat si la cutia de viteze (hidramata) precum si la servodirectie. Dupa ce am facut schimbul (10W40 Mobil la motor si ATF Mobil la servo si cutie) se aude un usor suierat la motor in momentul in care accelerez. Poate fi o cauza uleiul nou sau ar trebui sa schimb si distributia? Oricum , pe termen scurt (o luna) o sa schimb si distributia. Din pacate la service-ul la care mi-am facut reparatiile la toate masinile care le-am avut pana acum mecanicii nu pot schimba distributia din cauza ca ar fi nevoie de niste instrumente speciale. Poate fi din cauza distributiei acel suierat sau poate exista si o alta cauza? Va multumesc pentru eventualele pareri. Cu stima Codrin
 

×
×
  • Create New...