Jump to content

Coocks

Membru
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

About Coocks

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Kalos 1.4 16v stoc. Incă
  • An
    2005
  1. Cum zice si topicul caut trei elemente de plastic din interior unui Chevrolet Kalos varianta Facelift. Am ramas fara ele in momentul in care am schimbat casetofonul, iar baietii de la service le-au rupt din greseala :< atasez o poza pentru a se intelege despre ce e vorba. La pret sunt singur ca ne putem intelege. As prefera sa le cumpar pe toate 3 de la aceeasi persoana, dar nu neaparat! Tel: 0722.617.894 - Paul
  2. In primul rand iti multumesc pentru rabdare Da, excursiile se fac cu alta masina, precum si drumurile pana la servici si inapoi. Masina se vrea un fel de masina de weekend, daca vrei. Inteleg argumentele despre amortizoare si eram constient de ele de la inceput, insa speram sa gasesc o cale de mijloc. Amortizoare mai performante decat cele stock, insa nu atat de performante incat sa distruga in totalitate confortul pasagerilor. Faptul ca tai amortizoarele de pe lista ma face sa ma simt usurat. Dupa cum am spus, arcurile sunt usor de procurat, iar efectul e cel pe care il cautam, stabilitate. Da, bara stabilizatoare era in plan, chiar de la inceput, insa nu eram sigur si inca nu sunt convins ca o pot gasi gata facuta. Nu caut sa imi fac o masina de lafait pe Magheru, iar litoralul il evit cu indiferenta de ceva ani. Caut sa am o masina care sa fie placuta la un stil de condus sportiv, insa nu un cliseu (vezi bmw din anii 85-95) De pneuri de 45 nu se pune problema. Intrebarea mea este, 195 este o dimensiune prea lata? R16 este un diametru prea mare? Cat despre compromisuri, as putea spune ca performanta e ideea de baza. Dar nu dusa la extrem. Scadem cate un punct de la confort si anduranta si le adaugam la performanta
  3. Scuze, ordinea era aleatorie, de fapt transcrisa din xls-ul de pe desktop. Tot la evacuare ma gandeam si eu sa incep, urmand cu admisia, intre timp a aparut si EGR-ul. Arcurile sunt relativ usor de procurat, insa nu din Romania. Am gasit mii de seturi de arcuri pt aveo/kalos 05 in afara, dar de ce nu si amortizoarele? Nu ma gandeam la pneuri de 45. Cred ca voi merge pe 195/55/16, de vazut la fata locului.
  4. Ambitia este mai mare decat bagajul de cunostinte, da. Chiar am specificat in postul initial Ma refeream la faptul ca incerc sa gasesc placuta in comert.
  5. Ok. Incerc sa gasesc placuta atunci. Sau trebuie confectionata custom? Nu am inteles exact din celalalt topic despre EGR care sunt si consecintele exacte.
  6. Mergem pe ideea ca ITP-ul se face o data la doi ani ? Inca incerc sa gasesc mai multe detalii despre asta. Nu sunt un fan mare DIY, dar la timpul potrivit voi incerca si asta.
  7. Buun. De ceva vreme cochetez asupra ideii de a schimba masina cu ceva mai "sporty", insa in afara de Skoda Fabia RS Mk2 nu ma atrage nimic, iar din pacate aceasta nu se lanseaza decat in 6-7 luni, din cate am inteles. Intr-un moment de nebunie am decis ca poate motorul de 1.4 16v poate fi salvat, asta dupa ce in ultimele luni de zile am trecut la un stil de condus mai agresiv, cu turatii spre 5500-6000, lucru ce se simte in rezervor, insa consumul ne o problema majora. Pot spune ca e distractiv sa o conduci in turatii mari, insa sunt constient ca uzura pieselor de fabrica este mult mai mare. Motiv pentru care am decis sa investesc o suma de bani, nimic extraordinar in urmatoarele 6-12 luni. Spun nimic extraordinar pentru ca nu vreau sa investesc mii de euro in kituri turbo Lista de modificari 1. Motor/putere Kit admisie aer sport Box tuning Evacuare sport completa (inclusiv catalizator) Ambreiaj sport Short shifter 2. Siguranta Kit suspensii sport Discuri frane (mult) mai performante 3. Look Jante aliaj + gume adecvate Front/rear bumper (optional) Xenon + pozitii led / stopuri led Nu pun mare accent pe look-ul exterior, intrucat doua linii albe pe capota nu iti dau nici cai in plus nici cuplu. Am deschis acest topic in speranta ca mai sunt si altii ca mine care au facut mici modificari la Kalos-ul/aveo-ul din garaj. Mi-am facut niste idei de preturi si locatii unde as putea gasi piesele mai sus amintite, dar un sfat in plus nu strica niciodata. De asemenea, daca stiti alte modificari care ar trebui facute, intr-un buget acceptabil , sunt deschis la propuneri. Mentionez ca nu sunt un guru al mecanicii, iar toate modificariile se vor face intr-un service. Pe care inca nu l-am gasit Stiu ca modificarile pe Kalos/aveo sunt un subiect de nisa in europa, in afara de admisie, box tuning si evacuare, nu am gasit nimic pe la noi, dar poate voi ati gasit. In primul rand ma intereseaza suspensia, ambreiajul, short shifterul si franele. Par a fi cel mai greu de gasit! Pun si o poza cu Kalos-ul, cam veche, iar calitatea pozei lasa de dorit, insa revin cu o poza mai noua si mai buna cat pot de repede. Pe masura ce adaug lucruri noi, le pun si aici cu pareri Din pacate toata distractia incepe abia din septembrie, intrucat plec in concediu cateva saptamani
 

×
×
  • Create New...