Jump to content

mastercode

Membru
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

About mastercode

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    bucuresti
  • Auto
    daewoo
  • Model
    matiz
  • An
    2002
  1. asa voi face, promit sa revin cu rezultatele. as incerca sa caut intai un by-pass asemanator cu cel deja de pe masini, cred ca o parte de zgomotul de care se plang unii poate fi de la teava de aluminiu, ma uit la hota cat de urat face
  2. Cu scuzele de rigoare ca pb. voi bate nitel campii, dar sunt doi ani de cand urmaresc acest topic fara sa gasesc un motiv decisiv sa ridic capota si sa elimin acel rezonator+restrictor. Banuiam intr-o vreme ca operatia a fost deja facuta de primul proprietar, la cum se misca masinutza, desi cum am citit si in alte posturi, depinde de la zi la zi, nu-mi dau seama cat de mult depinde de prima cheie sau mood-ul meu, dar azi se taraie, maine e fashneatza si toarce frumos Pe teava de esapament scrie Borla, dar n-am stat s-o disec daca e doar ornamentul sau mai e ceva decisiv schimbat pe sub ea. De sunat a sunat de cand am luat-o a masina "straina", cu bas frumos la turatii mici insa ma zgarie pe inima cum urla daca o calc mai tare asa ca o las, n-am ajuns cu pedala la fund niciodata. Ca sa intru pe topic, nemultumirea mea e legata de consum, cat ar conta mai mult aer in motorasul ei. Partea de admisie e neatinsa, am rezonator, am restrictor. La drum lung (Bucuresti-Iasi) repetat ia 4 la suta, indiferent cat de urat am incercat sa merg, fara blana dar peste 140 oricum devine bomba pe roti, nu mai am directie. Despre benzinarii iar devin offtopic, cu plin facut la Bucuresti ajung la Iasi la jumate spre sfert, iar plin si revin la Bucuresti unde mai merg 4 zile, 50km zilnic urban, altfel bag 10 litri la fiecare 3 zile. Deci 4 afara, 8-9 in oras. Ma intreb cat de mult ar ajuta , in loc sa elimin rezonator+restrictor sa ii pun un charger, stiu ca pot fi usor combatut dar la cat de urat am mers cu ea afara si totusi sa se incapataneze sa ramana la 4 mi-a intarit convingerea ca la viteze mari intra fortat aer mult si ii place asta. Sa o fac sa ajunga macar la un 5-6 in oras m-ar bucura, as fi de acord sa urce benzina si la 8 lei . Altfel, oricat de "ca la carte" am incercat sa merg, sub 8 nu scade in oras
 

×
×
  • Create New...