Jump to content

darwi.odrade.atreides

Cont inchis
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

About darwi.odrade.atreides

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Not Telling

Profile Information

  • Din
    X
  • Auto
    X
  • Model
    X
  • An
    1955
  1. Salut! Reapar si eu si fac un update rapid, dupa care citesc ce mi-a indicat Abram Burel (Multumesc.). Am facut zilele astea aproape 1000 km: Buzau-Bucuresti-Buzau-Siriu(munte-serpentine)-Buzau. Timp in care martorul si-a tot batut joc de mine. Ramasesem deci la MIL aprins, rezervor aproape gol (probabil mai putin de 7 litri de Lukoil 95 - scazuse bine de ultima liniuta). Am pus 25 litri de Efix 95 si a disparut MIL-ul. Am pornit cu voie buna si dupa nici 3 km intr-un moment cand tragea sa urce un pod, a aparut iar MIL. Am mers vreo 80 de km cu MIL aprins, am oprit pt. 2 minute, iar am pornit. MIL iar a disparut. N-a mai aparut apoi decat cand indicatorul de benzina scadea spre jumatate. Am mai facut vreo 150 km, tot cu MIL aprins. Am bagat iar Efix 95, iar a disparut MIL. Si tot asa. Acum iar sunt cu rezervorul aproape gol (la ultima liniuta) si merg prin oras cu MIL aprins de cateva zile. Mentionez ca motorul nu mai "moare" ca inainte, incat sa apara toti martorii si etc. De cand a inceput sa bantuie MIL n-a mai murit niciodata motorul. Serios acum, ce sa fac? O sa incerc sa merg numai cu rezervorul plin peste 75%. Cum fac 100 km, cum fac plinul. Sa vad ce zice. Totusi, experimentez, cat experimentez, dar n-ar trebui sa ma duc la service mai bine? Sau ce sa-i fac? Offtopic: Masina e luata prin leasing si in 2 saptamani expira RCA-ul. Se ocupa ei si anul asta, sau trebuie sa-i fac eu? Ca factura nu mi-a venit deocamdata si astfel pe 24 septembrie voi fi practic fara RCA. Multumesc tuturor si va urez o toamna frumoasa!
  2. Salut! Abram Burel, da, in unul din cazuri, moare cand sunt cu piciorul pe ambreiaj si schimb viteza. puchi, avand in vedere ca tocmai au facut revizia, am filtru de benzina nou (la asta m-am gandit practic prima data, dar e schimbat!). Baietii au schimbat ulei, filtru ulei, filtru polen, filtru benzina, garnitura si ...clips conducta combustibil. Au pus testerul acela, le-am zis explicit ca moare motorul si nu au gasit NIMIC. Mentionez ca i-am rugat si sa verifice ambreiajul, pentru ca in marsarier existenta uneori cazuri cand nu intra pana la fund din prima (haraie si trebuie sa accelerez un pic ca sa intre de tot sau sa dau un pic cu fata si apoi sa bag in marsarier). Nici la marsarier n-au gasit NIMIC. "Pai tu lasi masina in viteza si astepti sa se opreasca fara sa calci ambreiajul ?Nu cumva se opreste de la stilul tau de mers ?Pe liber se opreste?" Inteleg ce intrebi: in mod normal si in decursul acestui an in care n-a intervenit problema, folosesc evident ambreiajul. Insa am verificat si cu lasat in viteza sa mearga, sa vad ce face. Moare si asa. Moare si pe liber. Practic, absolut de fiecare data cand a dat coltu' nu ii dadeam acceleratie. De cele mai multe ori, incercam doar sa schimb viteza. Am observat ca uneori apareau (toti) martorii pentru o fractiune de secunda, dar salvam motorul ca din moarte clinica, dandu-i acceleratie. Se "cabra" o secunda si nu murea, martorii disparand. Am citit pe undeva, pe softpedia, intr-o discutie similara, ca ar fi rau ca pun ambreiaj pana jos + frana, nu doar frana. Asta sa fie? Multumesc. PS: O sa incerc sa fac si chestia cu bujii, electrice, sper sa-mi reuseasca.
  3. Buna seara, oameni buni! Cam devreme, dar mi-a venit si mie randul! Am un Aveo, 3 usi, are un an; 8k km la bord doar. Motor 1.2, evident, turez normal (2000-3000; in ultima vreme am ajuns si la ~130 km/h, deci ~4000 rpm). Mentionez ca obisnuiesc sa calc ambreiajul pana jos si apoi sa pun frana. Am citit cat de cat ce s-a scris pana acum, insa as dori sa va prezint si situatia mea, poate aduc un plus de cunoastere (sau of!) si imi dati un sfat direct. Am avut prima revizie tehnica acum 5 zile, insa fix 2 zile inainte de revizie a inceput sa "moara" motorul in mers; se aprindeau indicatoarele de bord, volanul nu mai misca (servo). Mi-a murit in oras de cateva ori, apoi la drum intins (Buzau-Bucuresti) - doar o data, la o oprire in semi-panta. In Bucuresti tot ca si in Buzau de cateva ori. Le-am zis la revizie si evident n-au gasit nimic. Cat am mai stat in Bucuresti, tot asa a facut si dupa ce am plecat de la service, ba chiar foarte nasol (10 ori cred din Baneasa in Militari). Ultimele 2 plinuri le-am facut de la un Lukoil de langa Urziceni care m-a surprins cu pretul de 3.85/l (95) in timp ce restul Lukoilurilor (Bucuresti, Buzau etc.) sunt cu 3.91. Am gandit ca sigur a fost CEVA in benzina si am zis ca decat sa ma cert cu cei de service sa golesc frumos rezervorul si sa bag ceva OMV 100 si sa vad cum reactioneaza. Spre surprinderea mea dupa drumul Bucuresti-Buzau, in care s-a mai intamplat doar o data, si dupa o zi de stat, la o iesire de max. 10 kilometri nu s-a mai intamplat. Insa azi, dupa ce am mers maxim alti 10 km. iar mi-a facut-o. Am mai mers aproximativ 15 km., am stationat vreo 3 ore, si apoi dupa ce am mers vreo 10 km. a inceput sa clipeasca intermitent MIL!!! Dupa un minut n-a mai fost intermitent, a ramas aprins si gata!!! Practic, cand ma lasa motorul, nu tuseste, nu face nimic, doar ca "moare" cand nu calc acceleratia adica, practic cand am viteza peste 60 km/h, cand o las sa se opreasca de la sine la un stop inainte sa pun ambreiaj+frana si cand calc ambreiajul sa bag in viteza. Ce naiba sa fac?! E prima masina, prima experienta in genul asta. E riscant un drum pana la Bucuresti din Buzau acum? Am alternativa? Sa mai astept sau sa ma duc direct la service? Rezervorul e aproape gol, oricum ii bag o benzina de 100. Imi vine sa-mi dau pumni gandindu-ma ca e de la Lukoil-ul ala tampit! Dar oare de la ala e? Multumesc, am scris o groaza, dar mi-e groaza ca am deja probleme la 1 an. ...
 

×
×
  • Create New...