Jump to content

boby.j.

Membru
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

About boby.j.

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    piatra neamt
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    nubira 2
  • An
    2007
  1. IAC-ul functioneaza indiferent pe ce mergi (GPL sau benzina) !! Deci este indicat de curatat oricum. Zgaltailelile pot fi cauzate si de bujii, fise bujii defecte. Mai pot fi si alte cauze dar verifica mai intai cele enumerate. bafta
  2. Daca ai clapeta cu supapa IAC, masina ar trebui sa mearga mai lin, dupa cum am testat si eu o varianta euro 2. Masina ta este euro 2? Euro 3 are MTIA si clapeta este actionata de un motoras inclus in corpul clapetei. Este posibil la tine sa fie alta cauza, daca masina nu a facut de la inceput asa. Nu stiu cum arata surubul de pe clapeta ta. N-ar fi rau sa trimiti o poza cu tipul tau de clapeta. La variantele euro 3 cred ca este o problema de soft, intrucat este o "balbaiala" in zona de relanti /frana de motor/ inceput accelerare care nu poate fi eliminata prin oricate reglaje si curatiri ai face. bafta
  3. Andreib, Multumesc pt raspuns. Inseamna ca intradevar toate se comporta la fel ??! "Problema mea" este ca nu ma pot obisnui cu un lucru care este diferit de comportamentul firesc al unui auto din acelasi brand chiar. (Matiz, Cielo), sau chiar Nubira mai vechi. Dar cel mai deranjant este ca dupa cum am mai spus, sunt "zgaltaielile" la accelerare si decelerare simtite mai acut in treptele 1,2,3. - si numai la prima apasare a accelerartiei. La fel se comporta si la tine?? Ai mai condus alte masini pe benzina? Nu departe loganul 1.6.90cp, merge mult la "soft"!! N-am metionat pana acum : in frana de motor, cateodata, pedala de acceleratie se misca singura , ca niste lovituri scurte si usoare sub picior, aproape ca o vibratie de amplitudine mai mare , cauzate probabil de o oscilatie ciudata a clapetei. De aceea m-am gandit la MTIA defect !?! S-au cum spune Daniel, sa nu fie o problema de soft pe care cei de la Craiova nu o mai pot rezolva?? Am mentionat ca am curatat clapeta deja. Si idle learn de 2 ori. - am sa mai incerc totusi sa ma asigur. Boby.j.
  4. Daniel, E drept ca am auzit si eu ceva legat de softul masinii. Cei de la uzina (Craiova) au negat posibilitatea unei asemenea probleme dupa o discutie avuta cu ei inainte de anul nou, dar nici nu mi-au prezentat o solutie inca. Am sa insist totusi sa-mi dea un raspuns. Daca am sa reusesc sa aflu mai multe de la ei, am sa te anunt. Multumesc de informatia data. Macar de-am sti de ce natura este problema. Daca poti afla mai in detaliu de cei care au incercat sa rezolve problema pe cont propriu n-ar fi rau. Tinem aproape ! Boby
  5. Deschid un topic care despre care poate s-a mai discutat tangential: nubira 1.6, 16v, gpl, 2007, euro 3, 80000km, simptome de noi (mai sunt 2 auto la fel in firma): am mai postat simptomele si am primit si sfaturi. as avea nevoie de mai multe pareri. - la relanti, turatia motorului oscileaza intre 800-1500rpm cand este motorul cald, (nu in continuu, ci intermitent, imediat dupa ce scot din viteza de obicei) iar la rece oscileaza intre 1000-2000 rpm; la rece turatia de 2000 rpm persista aproximativ 5-6 secunde, dupa care coboara la 1000rpm, dar in cazul utilizarii directiei sau a aerului conditionat, turatia incepe iar sa oscileze. - In timpul mersului la turatii apropiate de relanti (~1500rpm), fenomenul de mai sus este perceput, cand se face o decelerare sau cand se reia accelerarea dupa ce piciorul a fost ridicat complet de pe pedala, motorul se tureaza brusc, si nu liniar, provocand o smuncitura a masinii (dupa care se accelereaza liniar, normal). Este sentimentul ca in momentul apasarii pedalei de acceleratie, clapeta se deschide brusc sarind o treapta sau mai multe. Aceasta situatie provoaca disconfort in mers !! Tot la viteze mici aproape de oprire a autoturismului, motorul se accelereaza singur in loc sa aiba tendinta normala de oprire. - La drum intins, in regim normal de accelerare / reprize si la mers constant masina se comporta aproape normal, mai bine zis fenomenul descris mai sus devine aproape imperceptibil. Aceleasi simptome si pe benzina si pe gpl. Am curat corp clapeta conform sfatului lui Andreib, nu era prea murdar de altfel , verificat diferite contacte si vacuumuri. totul pare ok. Are reviziile la zi. Un mecanic s-a exprimat: " nu este asa grav, altele fac mai rau...", alt mecanic:" asa fac modelele euro 3..."??? din cele studiate ma duce gandul la un corp clapeta (MTIA) de schimbat? are cineva o varianta sh, de proba eventual ?? Daca s-a mai confruntat cineva cu asa ceva si mai ales daca a gasit si o solutie, ar fi grozav de auzit !! Multumesc, Boby
  6. boby.j.

    Engine Check

    Multumesc pt raspuns, Este adevarat ca nu am curatat niciodata corpul clapeta, dar masina face asa cam de cand era noua. Idle learn s-a efectuat deja de mai multe ori fara efect. Si multe alte teste de catre cei de la service-urile autorizate ! Am sa fac cum zici. Cel mai deranjant este ca se accelereaza singura cand franezi aproape de oprire, si este intr-o treapta de viteza, dar nu numai. Si este foarte turata la rece ~ 2000 rpm. Aceleasi simptome si pe gpl si pe benzina. Zici ca cei de la chevrolet se "baga" si la daewoo ? Firesc ar fi, deoarece sunt din acelasi grup. Recomanda-mi un service te rog ! Boby
  7. boby.j.

    Engine Check

    Salut , Draga Andreib, Conduc si eu o nubira similara cu a ta din 2007, si am o problema pe care nu am reusit sa o rezolv in serviceuri-le Daewoo din tara inca. (Bucresti, iasi, Piatra Neamt)Important: masina se comporta aproape la fel de noua. Mai sunt inca 2 identice in firma care au aceleasi simptome: - la relanti, turatia motorului oscileaza intre 800-1500rpm cand este motorul cald, iar la rece oscileaza intre 1000-2000 rpm; la rece turatia de 2000 rpm persista aproximativ 5-6 secunde, dupa care coboara la 1000rpm, dar in cazul utilizarii directiei sau a aerului conditionat, turatia incepe iar sa oscileze. - In timpul mersului la turatii apropiate de relanti (~1500rpm), fenomenul de mai sus este perceput, cand se face o decelerare sau cand se reia accelerarea dupa ce piciorul a fost ridicat complet de pe pedala, motorul se tureaza brusc, si nu liniar, provocand o smuncitura a masinii. Este sentimentul ca in momentul apasarii pedalei de acceleratie, clapeta se deschide brusc sarind o treapta sau mai multe. Aceasta situatie provoaca disconfort in mers !! Tot la viteze mici aproape de oprire a autoturismului, motorul se accelereaza singur in loc sa aiba tendinta normala de oprire. -La drum intins, in regim normal de accelerare / reprize si la mers constant masina se comporta aproape normal, mai bine zis fenomenul descris mai sus devine aproape imperceptibil. te rog sa-mi spui daca ai avut asemenea probleme si daca le-ai rezolvat ! eventual recomanda-mi un service bun ! masina este echipata cu gpl din fabrica (BRC). Multumesc anticipat Boby
 

×
×
  • Create New...