Jump to content

romulusd

Membru
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

About romulusd

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Lacetti
  • An
    2007
  • Nr. Inmatr.
    B - 15 - DSR
  1. aaaa. se pare ca am uitat sa va spun la ce dealer am fost ... la Radacini Motors situat in Calea Vitan, maisna inca mai este in garantie are pe 8 august un an ... cu cine am mai vorbit mi-a spus ca acasta piesa nu se prea strica (ma rog ... furtunu imbatraneste ... dar dupa 4-5 ani si inseamna ca am avut eu ghinion cu ea) ... am sunat azi ... mi-au promis ca vineri au piesa ... sper sa plec in concediu cu ac ... daca ma duc in alta parte pierd garantia pe partea cu ac-ul plus ca trebuie sa dau din buzunar 7-800 ron pe putin ... conducta originala costand la RM 304 ron
  2. Buna ziua la toata lumea, Am stat destul de mult pe ganduri sa scriu pe forum ... si unde anume ... pentru a nu deschide un topic nou si problema fiind legata de aerul conditionat ... m-am decis sa scriu aici... da sa incep cu inceputul ... am un Chevorlet Lacetti de 1.6 cumparat aproape acum un an (pe 08.08.08 face un an) care merge super bine si de care incer eu sa am grija ... pe la sfarsitul lunii mai am observat ca aerul conditionat nu prea face fata, nu era foarte cald afara ... dar in momentul in care i-am dat drumul sa fac "ungerea" instalatiei afara fiind un pic mai cald, nu l-am mai lasat doar 2-3 minute cum faceam lunar, ci l-am lasat sa mearga cat m-am plimbat prin Bucuresti ... discutand cu colegii de munca mi-au spus ca s-ar putea sa fi pierdut freonul ... asa ca mi-am facut o programare telefonica la Radacini (aproximativ la 10 zile dupa telefon). Asa ca in data de 06.06 ma prezint frumusel la Radacini de pe Calea Vitan las masina si fug la munca urmand sa ma intorc in jurul pranzului sa o ridic cu freonul completat ... ajung pe la 13:30 ... tipul de la receptie imi spune ca din pacate nu este vorba doar de completare de freon ci ca este fisurata o "teava" care leaga compresorul de nu stri ce ... si ca vor da comanda iar in maxim 14 zile ma vor contacta pentru a o inlocui ... zic ok si plec ... trec 2 saptamani, iar dupa calculele mele 7 + 7 = 14 pun mana si ii sun ... mi se raspunde foarte frumos ca nu in 14 zile calendaristice ci in 14 zile lucratoare ... deja incep sa fierb de ce sa fac nu am aer conditionat ... accept masina fiind in garantie ... trec si cele 14 zile lucratoare asa ca pe data de 27 iunie pun mana si il sun pe tipul care s-a ocupat de comanda mea, raspunde pe un ton foarte amabil ca este in drum spre scara avionului catre o specializare de cateva zile si sa sun la magazie ... sun la magazie, iar individul imi spune ca nu a ajuns in magazie nimic de aer conditionat ... incerc sa vorbesc cu altcineva care are cunostiinta de problema mea ... mi se raspunde ca nu este nimeni care sa poata intra pe computerul individului plecat in delgatie ... si sa sun pe miercuri cand vine. din pacate in miercurea cu pricina nu am putut sa sun fiind prins in sedinte ... nu am reusit sa sun nici joi ... asa ca vineri pe la 10 ... am o fereastra mica si pun mana pe telefon si sun ... tipul cu delegatia raspunde si SURPRIZA ... este in drum spre mare in concediu asa ca sa sun pe fix si sa cer cu dl . S.V. care are acces la parola lui si se ocupa si "problemele" lui ... asa ca-l sun pe SV care i-mi spune ca "teava" nu a sosit, dar va da telefoane si ma va informa luni ... bine inteles ca nu a venit ... ca nu stiu ce probleme sunt cu vaporul ... concluzionanad comanda lansata de ei in data de 06.06 ... piesa a ajuns in data de 23.07 ... ok ... ma prezint in data de 24 iulie ... adica dupa 7 saptamani ... calendaristice sau cum vor ei 25 zile lucratoare sa mi se schimbe teava fisurata ... ajung la pe la 9 si 10 la ei in fata mea cativa clienti ... oricum la noua si jumatate predau cheile si ii spun ca nu voi pleca ... dar l-am intrebat cam cat dureaza ... mi s-a raspuns ca in jurul pranzului ... oricum pe la 12:15 intra masina in service ... mestereste unul la ea la 13 masina este scoasa din service ... ma duc la individ si-l intreb daca este gata ... i-mi raspunde sec "NU" .. astept ... astept ... pe la 3 fara un sfert ma suna tipul de la receptie si-mi spune sec ca este o problema si ca mi-o va explica la fata locului ... ajung in 30 de secunde la el ... ii spun cine sunt si i-mi spune sec imi pare extrem de rau ... dar ... piesa care a venit din Co...râia este mai scurta cu 3-4 cemtimetrii si nu mi-o pot inlocui acum asa vor face comanda pe urgenta dar inainte vor transmite e-mail-uri nu stiu pe la cine asa ca ... mai am de asteptat ... asa ca inca nu s-a rezolvat problema ... va voi tine la curent cu "teava" de a/c ... daca aveti vre-o sugestie la cum sa rezolv problema mai repede sau ce ar fi de facut (OPC, email carte cineva anume ...)
 

×
×
  • Create New...