Jump to content

andreic200

Membru
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

About andreic200

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 03/29/1979

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    andreic200

Profile Information

  • Din
    Onesti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2004
  • Nr. Inmatr.
    EXAGERAT DE MURDAR
  1. Ma dau cu fundu pe razatoare...

  2. Am montat placutele pe masina si am facut si o proba.La inceput nu prea tinea franele dar dupa un drum s-ia revenit,nu simt diferenta la franare fata de cele originale dar urmeaza sa vad cati kilometri tin.La acel magazin nu aveau decat originale dar nu stiu cat de originale (nu prea am incredere in chestiile astea original contrafacute) si lpr iar baiatul de la motovelo a zis ca sunt bune.Bafta tuturor.
  3. Salutare tuturor forumistilor.Azi am achizitionat un set placute frana Lpr in urma alegerii mele intre originale=75ron si cele pe care le-am luat Lpr=55ron.Nu le-am montat inca,urmeaza sa le montez maine.Sunt curios daca a mai montat cineva astfel de placute si daca sunt multumiti de ele.
  4. uleiul pe care il folosesc este Q8 formula excel 5w40 si sunt foarte multumit de el si costa 23ron nu este contrafacut si e importat din suedia.La schimb dupa 10000km are o culoare maronie de la reprezentanta zice ca duce 15000km dar eu il schimb la 10000km. http://q8oil.ro/
  5. Intradevar e cum spui sunt cu ulei si gaz dar mai sunt si numai pe gaz si alea sunt extrem de tari abia daca poti sa le comprimi in maini mai documenteazate.
  6. Problema poate fi si din amortizsor parerea mea cred ca e defecta saiba cauciucata din amortizor dupa cum ai scris se aude cand roata face cursa sus jos iar cand coboara roata in capatul cursei amortizorului se aude acel pocnet.
  7. Matizul meu a fost agatat in dreptul rotii spate stanga si am observat ca tabla din exterior e galvanizata si nu a ruginit dar tabla din interior a ruginit si bineinteles e tabla neagra ca pe dacie , in praguri am avut grija sa infund gaurile de scurgere din praguri si am bagat cate 1 litu in fiecare prag lasat 2 saptamani si apoi am dat drumul uleiului anul trecut si urmeaza si anul asta sa fac la fel cand da caldura.Tot anul trecut am antifonat masina la pasajul rotilor cu antifon aplicat cu compresirul si cu pistol de vopsit.Am vazut si eu un Matiz ceva vreme in urma si era super ruginita la praguri si in dreptul rotilor si din experienta cu o dacie batrana pe care am avuto am repetat aceleasi operatiuni cu matizul pe care il am antifonat si dat cu ulei peste antifon cred ca asa scapi de problemele cu rugina.
  8. Vezi ca problema e tot unde ai umblat ma refer la ledurile din bord.Nu ai specificat ai mers cu pozitia aprinsa? Sa incerci sa mergi fara pozitie sa nu se mai aprinda luminile in bord si daca tot mai persista problema ai ceva la alternator si nu mai incarca.
  9. Parerea mea e ca amortizoarele pe ulei sunt pentru drumurile noastre iar cele pe gaz sunt pentru drumuri bune.Aveam si eu troncaneli pe puntea spate si am schimbat amortizoarele cu Monroe Original pe ulei si zgomotele au disparut iar pe fata am schimbat si gresat rulmentii si flansa din partea superioara al ansablului amortizor arc.Acum e o liniste deplina in masina se mai aud rulmentii in curbe huruind usor si urmeaza sa regresez sau sai schimb daca e nevoie ramane de vazut la fata locului. Pe fata nu cred ca sunt bune amortizoarele cu gaz deoarece sunt prea tari si ai sansa sa rupi sasiul,eventual se pot monta amortizoare cu ulei si gaz ,la greutatea Matizului nu e nevoie de amortizoare cu gaz si nici nu poti avea super stabilitatea unei masini mai late decat Matizul.
 

×
×
  • Create New...