Jump to content

tatalupastrama

Membru
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

About tatalupastrama

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 04/22/1960

Contact Methods

  • Website URL
    http://sokanu.blogspot.com
  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    constanta
  • Din
    Constanta
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Nubira Spagon 1,5
  • An
    1998
  • Nr. Inmatr.
    CT 10 KIM
  1. injectoare curatate chimic, fara a fi demontate. masina-i cat de cat "bibilita", n-o las sa cada.
  2. Super! DOHC merci! 1498 cmc, 73 kw; masina-i adusa din korea, nu-i cumparata de pe piata romaneasca, este pentru piata inerna. bujiile sunt bosch, cu patru electrozi. fise ok, cutie ok. totul pare ok. numai la deplasari lungi imi face probleme.
  3. Nubira wagon, motor 1500 cmc, 16 supape, dhcp, cutie automata, fabricata in Korea: La drum lung, dupa cca 130 km, se aprinde "becu' galben"; tai curentu', repornesc, merg ce merg: in sarcina, la turatie peste 4000, moare motoru'; la apasare constanta a pedalei de acceleratie, la viteza constanta, scaderi bruste si reveniri abia perceptebile ale turatiei; daca umblu pe la furtunele sistemului de admisie cu geometrie variabila (vgis), parca isi mai revine; consum peste 10, normal ar fi de cca 8 la regimul respectiv de mers. Durerea mare este ca-mi face figuri exact in depasire, pante etc. daca ridic si apas acceleratia, isi revine... La service nu i-au dat de cap, nu mai tin minte ce eroare era, am inlocuit toate racordurile (coturile de cauciuc) furtunelor de vacuum, unul era fisurat, au spus ca-i de-acolo. nu era. In oras, totul pare/este ok. Ce ne facem?
 

×
×
  • Create New...