Nubira wagon, motor 1500 cmc, 16 supape, dhcp, cutie automata, fabricata in Korea:
La drum lung, dupa cca 130 km, se aprinde "becu' galben"; tai curentu', repornesc, merg ce merg: in sarcina, la turatie peste 4000, moare motoru'; la apasare constanta a pedalei de acceleratie, la viteza constanta, scaderi bruste si reveniri abia perceptebile ale turatiei; daca umblu pe la furtunele sistemului de admisie cu geometrie variabila (vgis), parca isi mai revine; consum peste 10, normal ar fi de cca 8 la regimul respectiv de mers. Durerea mare este ca-mi face figuri exact in depasire, pante etc. daca ridic si apas acceleratia, isi revine...
La service nu i-au dat de cap, nu mai tin minte ce eroare era, am inlocuit toate racordurile (coturile de cauciuc) furtunelor de vacuum, unul era fisurat, au spus ca-i de-acolo. nu era.
In oras, totul pare/este ok.
Ce ne facem?