Jump to content

sabina_moscu

Membru
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

About sabina_moscu

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2003
  • Nr. Inmatr.
    B-30-XYZ
  1. Explica-mi si mie te rog frumos cum se face reglarea din cheia masinii a senzorului ca sa rezolv problema. Daca se poate in pasi cat mai expliciti, multumesc!
  2. Dl. Tolin, pe testerul de la service nu mi-a aratat ca nu ar fi in parametrii IAC-UL si TPS-ul. A aparut ca totul ar fi in regula si ar merge ok. Intre timp vad ca masina face mai rar figuri si doar o data cam la 2-3 saptamani. In orice caz nu mi se mai opreste de cand am schimbat TPS-ul. Cand porneste cu relantiul variabil isi revine in cateva secunde singura (o auzi cum isi revine). Sa mai merg oare la service? Mi-e urat de barbatii in salopeta si zoiosi...
  3. Revin in grupul celor cu probleme la matiz. Tot nu am rezolvat problema, am schimbat TPS-ul dar tot nu e in regula. Imi face la fel, cand porneste da in nas, ii cade relantiul mai mai sa moara. Ce ma fac ca m-am cam saturat sa merg la service degeaba.
  4. Hello posesori de matiz si altele: Am urmatoarea problema si ma gandeam ca ma puteti ajuta: Am un Matiz Euro 3 careia din cand in cand ii variaza relantiul si daca nu o acccelerezi se opreste. Din cand in cand se aprinde butonul Check iar pe teava de esapament da fum negru si miros de benzina. Poate voi ati avut astfel de probleme si stiti cum se pot rezolva. PS: Din cand in cand mi se oreste si in mers; IAC-ul e schimbat, bujiile sunt schimbate, senzorul optic de la delco e schimbat, nu stiu ce sa mai schim iar pe tester nu da nici un defect.
 

×
×
  • Create New...