Jump to content

BAROSANUS

Membru
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

About BAROSANUS

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 09/30/1981

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    CatalinN70@yahoo.com

Profile Information

  • Location
    Bucharest
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    DAEWOO CIELO
  • Model
    EXECUTIVE
  • An
    2005
  • Nr. Inmatr.
    B-42-YWZ
  1. A doua oara in 13 ani cand nu imi porneste . Prima data a fost contactul...s-a rupt partea mecanica; acum intradevar pare sa fi fost bateria descarcata...i-am dat curent mai devreme de la o alta masina, si a pornit. A trebuit sa ii dau ceva curent...bateria pare sa fi fost descarcata complet...dar alarma tiuia. Deci...ceva, pe undeva mi-a mancat bateria. A stat aproximativ 1 saptamana nepornita...nu cred ca intr-o saptamana de stat pe loc poate sa se duca o baterie relativ noua. Acum sa vedem diseara cand plec cu ea...daca porneste si cum se comporta pe drum. Multumesc tuturor pentru ajutor!!!
  2. Ma duc sa incerc sa ii dau curent de la o alta masina...sa vad daca o fi de acolo; desi cum am spus...mi se pare ciudat sa fie asta problema, bateria nu are nici un an de zile Bosch Silver.
  3. Bateria pare ca are curent, daca o cuplez incepe imediat sa sune alarma. Banuiesc ca daca suna alarma, ar trebui sa am vreun martor ceva aprins in bord...o usa deschisa, si alti martori care se aprind atunci cand pui contactul. Dar nu am nimic...mi se ridica doar acul de la apa, pt ca e cald afara banuiesc. Nu stiu sigur daca are functie de imobilizare....banuiesc ca da, tin minte din trecut ca nu pornea masina pana nu opream alarma.
  4. Buna ziua, Din pacate dupa aproape 13 ani si 82.000 km al meu Cielito m-a lasat balta. Mai precis am zis sa o mai plimb si pe ea o zi doua...plecat ieri de acasa cu ea...a pornit destul de greu dupa 1 saptamana nepornita; dar dupa ce a pornit a mers impecabil. Ajuns la serviciu, armat masina fara probleme. Pe seara cand sa plec cu ea, am gasit masina cu alarma pornita, nu a vrut sa se dezactiveze din telecomanda, nici din butonul de "rezerva" de sub bord. Incercat tot felul de chestii...nimic, plus daca pun contactul nu mi se aprinde nici un martor in bord, nu merge ventilatia/lumini...nimic nimic. Bateria este aproape noua, are sub un an de cand am cumparat'o...deci nu de aici ar fi problema. Alarma este o Cenmax 222 care a venit cu masina si nu a facut nici o figura pana acum. Ce am incercat pana acum: decuplat minusul de la baterie...ca poate poate. Nici o sansa, dupa ce conectez bateria la loc, alarma piuie cat o tin plamanii si nu mi se aprinde nimic in bord. deconectat alarma, toate mufele care intra in ea...la fel, nimic...nu se aprinde nici un martor in bord. contactul electric + mecanic sunt noi, invarte pana la capat dar nu se aude nimic...nici pompa benzina, nici click de la electromotor...nimic. verificat sigurante, miscat de fire pe acolo...nimic, nu invarte si pace. telecomanda are bateria ok, ledul de pe ea se aprinde...am incercat si cu alta baterie si la fel. Am acel autowatch(imobilizatorul) pe chei. Daca aveti vreo idee, alta in afara de a o duce la rabla...va raman profund recunoscator
  5. Buna dimineata, Acum am reusit sa ajung si eu la scarbiciu, v-am sunat putin mai devreme...banuiesc ca pe vremea asta este exclus sa "operati". Multumesc, Catalin
  6. Buna ziua, In primul rand, felicitari D-lui Pepinno pentru itiniativa laudabila de a porni aceasta mica afacere, serviceacasa.ro. Chiar daca nu am avut mari probleme cu al meu Cielo din 2005 pana acum, sunt total dezamagit de service-urile noastre (special Radacini Plevnei). Iar review-urile foarte bune de pana acum m'au convins sa apelez si eu la el.Evident revin cu impresii dupa ce ma ajuta...daca ma ajuta :-) Cum orice masina se mai strica, am si eu cateva probleme cu al meu Cielito. Nu am mai mers o perioada cu el...si tocmai pe vremea asta m'au lasat amortizoarele. Mai exact cel de pe dreapta fata cred ca a cedat, am observat ceva ulei scurs pe acolo; iar la orice groapa/denivelare luata masina face urat de tot. Nu mai zic ca la 70/80 km/h masina trepideaza foarte tare si fuge usor pe dreapta fata. As dori sa schimb ambele amortizoare fata, masina este din 2005 si de atunci nu s-a umblat aproape deloc la ea. Pe langa operatiunea aceasta as mai dori un schimb de ulei + filtru+filtru benzina, si o verificare generala la ea(consuma 12+)...pe la articulatii, in mers se aude ceva pe fata stanga si sper sa nu fie planetara; masina are totusi doar 58 mii km. Astept un raspuns de la dvs, pentru cand se poate sa trec cu ea pe la doctor, si un pret estimativ. Multumesc frumos
  7. ches: multumesc frumos, e interesant ce imi spui tu...ca om deja patit Intradevar, cum ai zis si tu...primul lucru cand i-am sunat pe baieti mi-au spus de sonda lambda, dar dupa ce au pus calculatorul pe ea si au vazut eroarea mi-au spus de benzina...bujii...etc. Am ridicat capota intr-o seara, si nu am nici un fel de scantei pe la motor, cum au avut alti forumisti...dar imi par suspect de coapte protectiile de cauciuc ale fiselor (partea dinspre bujii). Mmm...o sa mai caut pe forum, sa vad pe unde pot gasi un set de fise bune...si iau o pereche, sa nu zic ca nu am incercat si asta. Momentan nu vreau sa trec pe alta marca, asa cum e...e a mea, prima mea masina si sunt multumit de ea.
  8. tolin: linkul de la tine nu functioneaza Oricum voi da un search dupa "misfire", multumesc...inca nu imi venise ideea asta pana acum. Daca masinuta ar da rateuri...nu ar trebui sa simt si eu cumva? Si daca ar da rateuri...de ce doar in viteza a 4 a si la 3200 - 3500 rot/min?
  9. EMIL: asa stiam si eu...ca NGK-urile daca functioneaza ok au o culoare rosiatica. Repet...masinuta merge ok, nu tremura nu nimic; eu stiam ca daca as avea probleme cu fisele ar incepe sa tremure, sa se tureze singura, sa am pierderi de putere...etc; ori a mea nu face asa. Plus de asta...e posibil ca din cauza fiselor sa se aprinda martorul de motor? Am citit cap-coada respectivul forum, nu m-a lamurit cu mare lucru...unii recomanda Tesla, altii Packard...etc. Mai pe la noapte, o sa incerc sa vad daca am ceva scantei in jurul fiselor de la bujii. Dj_dark: pe unde vine acest senzor...cum dau de el? Nici eu nu imi dau seama de unde acest misfire; din moment ce masina merge ok. Prin misfire inteleg ceva probleme pe la prindere, ar trebui ca una sau mai multe bujii sa nu dea scanteie, ori au fost scoase si inspectate toate...si par ok, toate au aceeasi culoare.
  10. fixxxer, Emil...multumesc pentru raspunsuri. fixxer: "asa face toate" ma refer ca are un usor tremurat din cand in cand...la relanti, dar este trecator, si asa a facut de cand o stiu. - nu am verificat presiunea la pompa de benzina, pentru ca ma gandesc ca la o masina de 43 mii km, e putin probabil sa faca figuri. Emil: Bujiile NGK au aprox 10 mii km, schimbate la penultima revizie...si au fost luate de mine dupa ce am citit si rascitit acest forum De asta ma gandeam ca bujiile sunt ok...desi mecanicului i s-a parut suspecta culoarea rosiatica din capatul bujiilor. Astazi m-am uitat mai atent la fise, sunt coreene...pe ele am vazut ca scrie ceva cu 7 mm silicone power. La o privire mai atenta, am vazut ca mansonul de cauciuc dinspre capatul fiecarei fise care intra in bujie sunt coapte/crapate...poate fi asta un motiv pentru care sa mi se aprinda respectivul martor de motor?
  11. Salutare tuturor, Sunt un mandru posesor al unui Cielo euro3 din 2005, luat de nou. Pana acum cateva zile, aveam 43.000 km fara probleme notabile; insa de cateva zile se aprinde martorul de motor de la bord...incepe sa palpaie, si asa ramane Ce este ciudat este faptul ca se aprinde doar in treapta a-4-a, undeva intre 3000-3500 rot/min...aprox 90km/h; am incercat si in alte trepte de viteza dar nu se aprinde...cred ca de al naibii face asa ) Dupa ce opresc si repornesc motorul...problema dispare pana merg iar cu a 4 a, peste 3000 ture. Ieri insa dupa ce am mers cam 30...40 km cu ea; am oprit cu ceva treaba prin oras...iar cand am repornit-o martorul a ramas aprins, nu mai palpaia. Am fost la mecanicii care s-au ocupat de ea de cand am luat-o, au pus scannerul pe ea si singura eroare care aparea a fost P0300...ceva cu "Engine misfire detected". Baietii au sters din soft eroarea, becul de la bord s-a stins; si mi-au zis ca ar putea fi in ordine: benzina proasta, bujii, bobina de inductie sau in cel mai rau caz injectoarele. Mi-au scos bujiile, care nu au mai mult de 10.000 km...sunt NGK parca, ce li s-a parut ciudat e ca prezentau o culoare rosie...gen rosul acela incandescent in capatul bujiei. Mentionez ca masinuta mea pleaca la sfert de cheie, iar in mers nu se simte nimic cum ca ar avea probleme...merge absolut normal, mai tremura din cand in cand...dar cred ca e din ciclul "asa face toate" Benzina fiind pe duca, i-am pus ieri 25 litri de Rompetrol Efix '95; iar dupa o tura in afara Bucurestiului a reinceput sa palpaie martorul de motor. Astazi as vrea sa ma duc sa iau un set de bujii, mi s-a recomandat Champion...sa vad daca mai face astfel. Ce vroiam sa va intreb, pentru ca nu am gasit pe forum o problema similara cu a mea...aveti alte idei cam care ar fi problema, pentru ca imi este greu sa cred ca o masina de 4 ani de zile, sa aibe probleme cu bobina de inductie, sau injectoare. Masinuta intotdeauna a vazut benzina buna (cred eu), si revizii la zi...sau chiar innainte de termen pentru ca merg cu ea preponderent in "maretul" Bucuresti. Urmaresc de ceva vreme acest forum, si cu ajutorul vostru am invatat mai multe despre masinuta mea...sper sa o rezolv si pe asta cu ajutorul vostru...multumiri anticipat pentru ajutor. Mmm...si inca un lucru, care poate sa ajute...sau poate fi doar o simpla coincidenta. Acest lucru s-a intamplat la scurt timp dupa ce mi-au schimbat baietii distributia + revizia (ulei+filtre); desi nu cred ca are nici un fel de legatura...am zis sa mentionez si acest lucru, poate ajuta cu ceva.
  12. Aduc stelele..:)

    la multi ani!

 

×
×
  • Create New...