Jump to content

daniel ionut

Membru
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

About daniel ionut

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    comanesti
  • Auto
    daewoo
  • Model
    leganza
  • An
    1998
  • Nr. Inmatr.
    BC 70 MIA
  1. ai probleme la blocul de supape.partea buna e ca nu trebuie sa dai jos cutia.se da jos baia de ulei de la cutie,se demonteaza blocul de supape de pe cutie ,se curata filtrul din el,se sufla cu aer comprimat.schimba uleiul sau filtreaza-l,dupa ce montezi la loc blocul de supape.nu e greu,problema e sa gasesti un mecanic cu experienta in masini,nu neaparat in cutii automate.Eu am patimit multe cu cutia si m-am convins pe banii mei ce buni sunt meseriasii de pe la noi
  2. pt coseru i - daca patineaza cand o accelerezi in D sau in R atunci sunt uzate discurile de ambreiaj.Nu sunt prea scumpe,cam 50 lei bucata.Nu stiu cate are la cielo.Nu este atat de greu de reparat o cutie automata.Nu sunt mecanici.Toti sunt niste habarnisti. pt cumnatu - am desfacut pompa de ulei din cutia automata de pe leganza.Singurul lucru care se poate strica este un pinion cu 2 urechi interioare.Nu se gaseste separat,vine cu tot capacul pompei. - pt cine a mai intrebat daca smuceste,poticneste este de vina blocul de supape/s-a infundat.Se poate demonta baia de ulei de la cutie,se demonteaza el de pe cutie se sufla cu aer comprimat si se curata filtul de ulei din el. - parerea mea nu va incurcati cu cutii sh ,doar daca e sparta carcasa cutiei.
  3. Te rog sa ma intelegi ca am desfacut si planetarele ca sa pot vedea daca se transmite miscarea la ele.NIMIC.Nici macar nu patineaza vreun disc.Cutia se comporta in sarcina ca si cum nu ar exista,adica nu face nici"pas". Nu mi-a zis nici un mecanic ce sa schimb.Primul care m-a ajutat sa o repar aplecat in GERMANIA.Lucreaza acolo.Ce voi schimba acum e dupa capul meu pt ca toti dau din umeri.Am discutat la reprezentanta IASI si mi-au spus ca au incercat sa repare o cutie asa de proba punand toate piesele noi in ea si tot nu amers.Piesele pe care le-am comandat nu le-au avut niciodata pe stoc.Nu sunt scumpe,200 ron in total,cu taxa de curier.Intrebam poate s-a confruntat cineva cu asa ceva vreodata?
  4. Facem pariu.Saptamana asta voi schimba solenoidul,2 relee,si comutatorul de la levierul de comanda.Daca nici astea nu sunt,ma dau batut si o duc la JAMBON.Daca sunt astea te rog sa spui la toti care mai au probleme asemanatoare ca C le pot da cartea de reparatii ,ca fiecare sa le dea peste nas la asa zisii mecanici cu experienta.Sunt singurele piese ce primesc comanda electrica/electronica din cutie.Cu stima pt CUMNATU
  5. Am vorbit cu "J"si mi-a spus ca blocul de supape este numai pt marsarier.Nu a schimbat niciodata solenoidul .Cu tot respectul, am demontat blocul de supape si acolo sunt supape pt fiecare viteza in parte.Nu este numai pt "R".In cartea de reparatii a cutiei se specifica ce probleme apar atunci cand nu functioneaza una din supape.Cand se schimba vitezele aiurea sau se smuceste,sau se ambaleaza motorul si multe alte probleme care le-am citit pe "topics" se regasesc in acea carte.Va rog gasiti pe cineva care a schimbat un solenoid sau se pricepe la partea electronica.Nu e problema mecanica.Garantat!Comanda cutiei de viteza se compune din convertizor,pompa de ulei, bloc de supape si TCM(sistem electronic de comanda).TCM actioneaza asupra blocului de supape ce actioneaza asupra treptelor de viteza.Peste tot scrie asa"TCM trimite semnale la solenoid pt actionarea supapelor"Are cineva vreun RASPUNS?Va rog sa ma credeti ca nimeni nu a putut sa-mi dea un raspuns fiabil.Nu am gasit pe nimeni care sa se intalneasca cu asa ceva.Cu stima pt "CUMNATU"
  6. Merci.Totusi ai auzit pe cineva sa aiba probleme la parte electronica?D-nul "J" se pricepe la partea electronica?
  7. nu stiu ce inseamna PM.Telefonul meu este 0745363962.Oricum pana acum sunt satul de mecanici cu numele.Sa-ti spun toata povestea.Am avut probleme cu cutia prin 2004,dupa vreo2.5 ani am reusit sa o repar,in tot acest timp invatand mecanica.anul trecut m-a lasat motorul,s-a spart blocul motor,cutia a mers pana in ultima clipa.Dupa ce am pus alt motor am constatat ca nu mai cupleaza cutia de viteze.Am dat-o jos si am constatat ca e dusa pompa de ulei din cutie,am schimbat-o cu alta.Am luat o cutie cu carcasa sparta(100 ron).Tot nu mergea.Am desfacut carcasa de la blocul de supape,am gasit span foarte mult,l-am schimbat cu altul,tot nu merge.Discurile de ambreiaj sunt bune ,garantat.Simtoma este ca nu cupleaza nimic.Ati patit asa ceva vreodata? Cred ca am demontat-o si montat-o de vreo 10-15 ori.O visez si noaptea.Nu sunt mecanic de meserie ,dar m-am saturat de mecanici care isi dau cu parerea si te pun sa cumperi piese dupa ureche.Multumesc celor care mi-au raspuns
  8. motorul functioneaza normal,dar e aprins becul"CHECK",iar cutia parca nici nu ar exista.convertizorul se invarte,pompa de ulei de abia am schimbat-o,blocul de supape l-am schimbat cu altul,l-am suflat cu aer comprimat,i-am schimbat si filtrul din blocul de supape.Am gasit o carte de reparare a cutiei de espero si acolo zice ceva de vreo 2 solenoizi.La Leganza am gasit numai unul in cartea de piese,am intrebat pe la reprezentantele din zona ,IASI,BACAU,dar nici una nu a schimbat asa ceva.Am comandat piesa,astazi mi-a sosit si cred ca saptamina viitoare o voi pune.A schimbat cineva solenoidul vreodata? O ALTA CHESTIE ,ULEIUL DIN CUTIE este rece ceea ce indica ca blocul de supape nu functioneaza.Singura piesa ce primeste comanda electrica/electronica este blocul de supape.A PATIT CINEVA ASA CEVA? nu se selecteaza nici o viteza,nu se misca de pe loc,uleiul-sunt vreo 4litri in cutie nu se selecteaza nici o viteza,nu pleaca de pe loc ,ulei are vreo 4 litri stie cineva din ce se compune ECM/TCM la cutia de pe leganza?
  9. am schimbat convertizorul , blocul de supape , pompa de ulei , discurile de ambreiaj,am schimbat tot ce se putea dar tot nu merge.cred ca este de la partea elecrtica/electronica.ma poate ajuta cineva?
 

×
×
  • Create New...