Jump to content

bytzu

Membru
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

About bytzu

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Auto
    Renault 12
  1. stai tu linistit in privinta masinii mele...vrei sa trec altceva acolo? cum poti sa spui ca" asa face ele?" asa face ele doar daca e proaste, conceptie si realizare!!! tocmai asta e..ca nu-mi prea vine a crede ce alte injectoare ar merge? ok, daca iau masina o sa ma apuc eu de combinatii intre motoare, ceva tot trebe sa iasa...am facut noi altele si mai si... aaa..si by the way, asta are carcasa de plastic...
  2. frate, voi in afara de injectoare busite de daewoo ati mai auzit si alte masini? intr-o stare mai buna de functionare? tu chiar crezi ceea ce spui? pe cuvant, ma faci sa cred ca acest forum este unul de caterinca, in care-si dau cu parerea unii care daca le dau o bujie incandescenta in mana zic ca e sonda lambda... am si eu o rugaminte, la intrebarea serioasa pe care am spus-o sa mi se raspunda serios acum, va aduc injectoare de 200000km, inclusiv de opel, va aduc injectoare de 400000 km, care nu tacane, e posibil ca astea fiind de conceptia lor ( este asa sau sunt preluate de pe alte masini si sunt bosch..sau alta marca?) sa fie mai proaste? sau in alta ordine de idei, cati dintre cei cu espero de 16v le tacane injectoarele, indiferent de km? le-au tacanit de la inceput, sau la cati km au inceput sa tacane?
  3. cum adica e normal sa tacane? mentionez ca nu are gaz..merge pe benzen
  4. este normal ca la un motor de espero 1.5 16v de 50000 km sa-i tacane injectoarele? nu foarte tare dar se aude...masina a stat vreo 2-3 ani, asta sa fie cauza? sincer ma indoiesc...sa fie benzina? injectoarele coreene, nu atat ca si fabricatie, cat ca si conceptie(1.5)fie mai proaste?
  5. modificarile le voi face eu cu un prieten, printre altele ne mai pricepem cat de cat si la masini ...ideea era daca a incercat cineva asa ceva, sa nu ne apucam noi sa experimentam, experimentele cer timp, si este destul de putin la dispozitie; o problema ar fi ca desi masina are doar 50000 km, injectoarele tacane, cel putin reci; mentionez ca masina a stat vreo 2-3 ani..asta sa fie cauza?
  6. intrebare : merge pus pe blocul de opel de 2l chiulasa de 16v de espero? deoarece as vrea sa-mi cumpar un espero 1.5 16v, si am si un motor de calibra 2000cmc 8v, 115cp, complet, cu tot cu electronica, si sa-i pun chiulasa de espero instalatia electrica ar merge aceeasi? oricum, sunt sigur ca l-as comprima..nu stiu cat, dar l-as comprima; in principiu injectoarele ar trebuie sa asigure debitul de benzina, iar instalatia electrica ar trebui sa se potriveasca in cazul in care nu merge si vreau sa pun motorul de opel, instalatia electrica si calculatorul pot ramane aceleasi? sau trebuie sa le schimb? sau nu se potriveste doar ECU, ramane instalatia si pun Ecu de opel cu instalatie de espero?
  7. fiind mai nou, ma bag si eu in discutie: daewoo: schimbarea injectoarelor cu unele de calibra, sau orice alt injector bosch de capacitate marita - pompa de benzen tot de calibra, cu regulator, pt a asigura debitul necesar admisie directa, pt ca trebuie mai mult aer, eventual chiar schimbarea galeriei de admisie cu una mai mare; chiulasa: rabotarea in scopul maririi RC, si demascarea supapelor usurarea volantei, dar atentie, deoarece la caldura se poate deforma sonda lambda strapata si pusa o rezistanta echivalenta cu sonda in regim de soc , pentru a da comanda ecu pt imbogatirea amestecului; acelasi lucru si cu sonda ce masoara temperatura aerului - strapata in soc termic optional un al cincilea injector in galerie ( cel de pornire), care sa intre in functiune automat la peste 3000rpm evacuare directa, nu neaparat mai mare in diametru, dar directa, pentru o mai buna evacuare a gazelor ceea ce am spus pana acum sunt investitii multe si mici, dar care vor aduce un plus important de cp; urmeaza chiptuningul, care nu neaparat da cpo in plus, dar liniarizeaza liniiile de cuplu si putere, cuplul si mai ales puterea plecand de la o turatie mai joasa si pe o plaja mult mai intinsa- modifica curbele de avans si injectie din calculator cam toate astea se pt face cu aprox 800 - 1000 euro, pentru un plus de 20 cp curati, toti la locul lor, sau chiar mai mult va pot spune ca motoarele de opel, deci si cele de daewoo, sunt foarte gatuite din admisie, tocmai in scopuri economice: ex: o galerie de adisie de opel de la dBilas costa 2000-3000 euro, dar aduce in plus 30cp, numai din schimbarea admisiei se pot pune si throttlebodiesuri, sau se pot construi, carburatoare orizontale , din care sunt folosite doar corpurile si clapetele, care au montate in ele injectoare!
 

×
×
  • Create New...