Jump to content

TheSaint

Membru
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

About TheSaint

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Constanta
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2000
  • Nr. Inmatr.
    CT-07-ALW
  1. Asa o sa fac !!!! O sa las aprinderea in pace. Nemernici si astia care mi-au spus ca e delcoul de vina !!! L-am schimbat cu totul, 4 milioane jumate .. si merge brici acuma. Mda, clar ca nu e de la aprindere. O fi portbagajul. )
  2. Nu, din mers nu se opreste. Doar ca daca o opresc, o pornesc in 3 ore Astazi am stat 2 ore intr-un bar asteptand sa isi revina bolidul Sa vedem ce rezolv sambata cand voi schimba delcoul cu totu'. Daca nu merge, leasing si imi iau un Kia Cee'd. Clar !
  3. Va salut domnilor ! Nu vreau decat sa va descriu ce patesc de vreo 4-5 zile cu Matizu' lu' blonda mea care este. Exceptand curelele de la alternator respectiv cea de distributie .. care troncaneau, rupte vai mama lor, acuma nu vrea sa porneasca. Sau cel putin nu vrea cand vreau eu. Ci numai cand vreau eu. Una bucata nea' mecanicu' particularu' imi spune clar !!!! Capac delcou !!! 250 mii capac nou. Nu porneste. Acelasi mecanic spune clar !!!! Bobina. Baiat destept .. rog un var cu Matiz sa traga langa mine si schimbam bobina. Nu porneste. Primul nea' mecanic a stat jos, i-am dat nota 2. A doua bucata mecanic este foarte categoric. Tot in delcou, luleaua. Eu guster ... 200 mii lulea noua. Canci ioc sansa. Ulterior: fise, bujii etc. Cam tot ce e pe acolo Asta a luat nota 3, mi-a schimbat si o siguranta si a verificat auditiv si pompa de benzina daca functioneaza. Deja ma gandeam serios sa investesc vreun milion in Raver Service Constanta sa imi spuna ce si cum. Porneste masina la rece, mergi cat vrei tu in oras dar sa nu o opresti. Daca ai oprit motorul, 80 la suta nu mai pleaca. Am dat la automat si 45 de minute fara sa porneasca. Si cand a pornit .. mama ce raliu am facut 15 secunde ca atata m-a tinut ... saracu' motor, si asa obosit, 94.000 km masina din 2000, dar i-a sarit tot praful. A trebuit sa ii dau sa ies din intersectie. Si asa am iesit din ea fara motor ca s-a oprit. Al treilea nenea mecanicu' !!!!!!!! Un tip categoric, culmea si prieten de familie. De meserie electrician auto .. imi povesteste cum e cu senzorul de aprindere din delcou !!!!! Bun. Dar masina era la doctor, si cum la doctor nu te doare nimica, pornea fara probleme. Cand am dat eu sa plec de acolo acasa dupa 2 ore de discutii ipotetice si povestiri despre ce am facut si cum nu am facut etcetera ... motorasul in 3 pistoane nu a vrut sa coopereze. Prin urmare a pus nenea mecanicu' tot soiu de aparate de masura, da jos diverse smecherii pe acolo .. si imi arata: senzorul nu functioneaza corect. Da la automat si nu va pleca. Am executat, nu a plecat. Face el nush ce ... da la automat ca merge. Si a mers. Rezultat categoric: senzor varza, altul. Imi recomanda sa merg la dezmembrari ca e mai ieftin. Lasa nea' prietenu' .. fratele ia nou .. la 6 milioane cu manopera cat am dat sa schimb curea distributie intinzator si aia la alternator, nu ma uit la un 500 de mii senzoru. Zis si facut !!!! 3 milioane mancatias !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Atata e un senzor nou !! In conditiile in care este 4 milioane tot delcoul, capac si ce mai e pe acolo. Intrebarea este: ca sa nu dau banii de pomana si sa descopar ca de fapt e nush ce: Posibil oare daca merg la un service autorizat Daewoo, la Raver Constanta sa spunem, sa isi dea seama de problema asta facand un test din acela ? O curea da-o in masa, se vede ca e uzata. Dar la aprindere iti dai cu presupusul. Si eu cu banu'. Pe de alta parte .. sa dau si juma de milion pe test sa imi spuna ca e motoru' varza, ca imi consuma ulei, ca nush ce nu merge prin el .. asta stiu deja. LA final sa nu imi spuna de ce nu porneste ca nu iese pe tester eroarea .. hm ... iar nu-i bine. Voi cam ce banuiti sa fie .. asa pur informativ .. o parere perfect subiectiva ...
 

×
×
  • Create New...