Jump to content

Nepriceputeanu

Membru
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About Nepriceputeanu

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 08/15/1977

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz Euro 3 AC
  • An
    2005
  • Nr. Inmatr.
    B86GAM
  1. Am probleme cu indicatorul CHECK. Am facut 48.000 cu matizul si dupa asta l-am dat cuiva sa mearga 1 saptamana. Respectivul l-a pornit de fiecare data fara sa astepte amorsarea pompei de benzina(baga cheia in contact si ii dadea direct sa porneasca). Dupa toata tarasenia asta mi-a dat machineta inapoi cu problema ca nu se mai stinge CHECk la motor. Cand pornesc clipeste 1 dat si ramane aprins. Are cineva idee cum se poate rezolva problema asta??? Merci
  2. Aduc stelele..:)

    la multi ani

  3. In final am primit un mesaj de la Craiova: Se pierde garantia la instalatia electrica daca montarea nu se face intr-un service autorizat Daewoo. Pentru lucrarea efectuata, dealerul va emite factura fiscala pe care va sfatuim sa o pastrati, fiindu-va absolut necesara in cazul in care se vor ivi probleme legate de functionarea casetofonului. Cu stima, Lavinia Ciolacu Sef Birou Consiliere Clienti Tel. 0251.544187 Fax: 0251.590067 Cat se poate de clar.
  4. Am sunat la Craiova 2 zile non stop si pana la urma a raspuns cineva care nu s-a recomandat si mi-a zis in sictir, in timp ce vorbea cu altcineva de langa el, ca nu se pierde garantia. Le-am dat si e-mail dar nu am primit nimik in scris. Astept raspunsul la e-mail si dupa aia imi pun cassu
  5. Am Matizul in garantie. Daca ii pun cass+boxe la o firma de profil (nu la service autorizat Daewoo) imi pierd garantia la instalatia electrica a masinii??????
 

×
×
  • Create New...