Jump to content

calin.marius

Membru
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About calin.marius

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    craiova
  • Auto
    aewoo
  • Model
    nubira2
  • An
    2002
  1. s-a rezolvat, inlocuit calculator airbag,... fara nimic altceva...
  2. Salut, de curand am avut o problema la o nubira 2 din 2002: mi s-a incins foarte mult catalizatorul ( datorita GPL-ului nears) la o incalzire pe loc a masinii de vreo 30 minute. Cand am intrat in interiorul masinii , acesta era plin de fum. Am avut impresia ca a avut loc vreun scurt-circuit prin bord. Dupa ce am studiat problema, am vazut ca fumul venea din zona schimbatorului de viteze. Dupa indepartarea plasticelor consolei am observat ca antifonul se topise de la incingerea ( rosirea) excesiva a catalizatorului. Temperatura extrem de ridicata a dus la topitrea protectiei cablurilor ( un tub galben) ce duceau la calculatorul airbag-urilor aflat in spatele schimbatorului de viteze. Izolatia de pe fire a fost intacta, firele nu s-au pus in scurt circuit. Dupa racirea tablei si verificarea firelor, am pus din nou +-ul la baterie, am pornit-o ( de data aceasta pe benzina) si am observat ca martorul din bord a airbag-ului nu se mai stinge... ramane aprins. Am verificat siguranta din bord a airbag-ului si aceasta este ok. Sa se fi dus calculatorul airbag-urilor? Am incercat aflarea erorii cu interfata din poza, dar nu am reusit sa ma conectez la calculatorul masinii. Vreun sfat??? pana gasesc pe cineva care ma poate ajuta cu un scanner? respect. PS: in rest masina functioneaza f bine... pe benzina... maine am programare la service ... la GPL.
  3. Salut colegi, va retin atentia cu o mare problema la care nici acum nu i-am dat de cap. O sa fiu strict la obiect: In 2008 am cumparat o nubira 2, fabricata in 2002. Chiar de cand am cumparat-o a avut probleme la instalatia de GPL secventiala (landi renzo montata prin 2005), si anume: variatii foarte mari ale turometrului, intre 800 si 1200 tur/min. Acest simptom afeteaza si mersul ... adica: are putine momente cand merge bine, dar are si foarte multe momente cand ai impresia ca se rupe in doua... accelereaza/decelerezaza, accelereaza/ decelereza...mai ales la turatii mici (intre 1000-2000) nu poti sa mergi cu ea... daca bagi piciorul in ea... se duce... daca mergi cu o viteza constanta peste 80km/h, turatii peste 2000 nu se mai simte mare lucru. Ce i-am facut la masina : i-am schimbat fisele, bujiile, rampa de injectoare gaz , ecm gaz,soft nou, schimbat filtre... toate operatiile ce le-ar face un mecanic. Dupa atatea incercari ( si mecanici schimbati ) m-am lasat pagubas. Pe benzina masina mergea OK.. cel putin pana acum cand am observat o oarecare problema si pe benzina, si anume: rece fiind, are momente cand vrei sa o turezi are un moment in care parca moare motorul ( i se taie scateia) pe la aprox 1200-1500 turatii. Daca bagi piciorul in ea... la fel se duce... Pe gpl mege la fel de prost. Cu consumul sta ok... Cu cat se incalzeste motorul cu atat merge mai bine. Un alt mecanic mi-a sugerat sa nu fie cumva bobina de inductie, care sa nu mai dea scanteia la fel de puternica..sau sa intrerupa la un moment dat. Inca n-am cumparat-o... mai astept pareri. Va multumesc anticipat la orice raspuns/intrebare. respect
 

×
×
  • Create New...