Jump to content

velo

Membru
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

About velo

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Bucale
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Tico
  • An
    2000
  1. Multumesc pentru sugestii. In principiu n-as fi axat pe o anumita marca sau pe un anumit model de masina. Ideea principala e ca masina sa fie in stare foarte buna - a se citi tipla - , iar la banii de care dispun, Matiz-ul pare a fi alegerea cea mai potrivita. Pe gustul meu ar fi un Tico SX, insa nu cred sa mai existe vreunul nehingherit sau nemodificat la vanzare in Bucuresti. Despre Matiz am citit sau am aflat direct de la posesori ca e o masina corecta care "tine cu casa", mai putin la capitolul tabla. Mai prezinta si avantajul ca este o masina la care inca se mai gasesc piese cu preturi rezonabile. Variantele EURO 4 am inteles ca sunt mult mai lenese decat cele EURO 3, care la randul lor sunt inferioare ca performante celor EURO 2, Asadar pe primele le-as elimina din start in cautarile mele. Un alt criteriu eliminatoriu este lipsa aerului conditionat. Primul loc in care as cauta un Daewoo sau un Chevrolet ar fi forumul acesta, insa pana acum nu am gasit masini care sa corespunda criteriilor mai sus enuntate. Nu caut sa fiu pacalit de nimeni, cu atat mai putin de samsari. P.S. Si eu stiam ca Matiz-ul s-a fabricat pana prin 2008.
  2. Postez aici ca sa nu mai deschid inca un subiect. Uitandu-ma pe un site de vanzari auto mi-au sarit in ochi doua Matiz-uri pe la 1450 de euro. Ambele banuiesc eu ca sunt masini de samsari. Unul era din 2006 si avea 26000 de km iar celalalt era din 2007 si avea 45000 de km. Cum in niciunul din anuturi nu se preciza nimic despre timbrul de mediu, trag concluzia ca aceasta taxa ar urma sa cada in sarcina mea ca potential cumparator. Buba e ca din cate am cautat eu pe internet nu am reusit sa gasesc mare lucru despre cantitatea de CO2 emisa de motarele Matizu-lui Euro 3. Am gasit ceva intre 158 si 161 de grame pe km. Daca incerc o simulare de cost pe site-ul ANAF utilizand scenariul cel mai favorabil, valoarea mai mica de CO2 si masina veche de 10 ani rezulta o taxa de circa 750 de euro, adica mai mult de jumatate din valoarea masinii. Asa sa fie sau gresec eu pe undeva?
  3. velo

    Vand Tico

    Daca anuntul mai este de actualitate si ai drum prin Bucuresti, da de stire.
  4. Masina are carte de service?
  5. velo

    Cumpar Tico

    Astept in continuare oferte. Conditiile principale EURO2 si AC. Multumesc.
  6. velo

    Cumpar Tico

    Ticourile fabricate dupa 2000 sunt Euro2 fara exceptie iar aproape toate avand nivelul de echipare SX dispun de aer conditionat. Sa fie! Multumesc pentru urare.
  7. velo

    Cumpar Tico

    Pretul maxim pe care sunt dispus sa il platesc este de 2000 de euro. Asadar cumpar Tico in stare foarte buna cu AC si care sa fie si euro 2.
  8. velo

    Cumpar Tico

    Dupa cum am scris in penultimul meu post, ma intereseaza varianta SX cu aer conditionat. Oricum iti multumesc pentru oferta. Succes la vanzare.
  9. velo

    Cumpar Tico

    Desi nu am primit nicio oferta, precizez ca ma intereseaza numai Ticouri din Bucuresti. Multumesc.
  10. velo

    Cumpar Tico

    Revin cu anuntul. Cumpar Tico SX (cu aer conditionat FUNCTIONAL) fabricat dupa 2000. Masina trebuie sa fie in stare foarte buna, nemodificata si foarte important EURO2. Existenta cartii de service constituie un avantaj. P.S. Rog un moderator sa ma anunte daca trebuie sa deschid un topic nou, acesta fiind mai vechi de un an. Multumesc.
  11. velo

    Vand Tico

    Pune te rog poze si cu TV-ul 14 F din 78. Este diesel sau tot pe benzina ca 12-le? Multumesc!
  12. Presupun ca nu e EURO2, nu?
  13. velo

    Cumpar Tico

    Nu stiu nimic sigur. Legat de subiect, sunt in continuare interesat de un Tico bun fabricat dupa 1999.
  14. velo

    Cumpar Tico

    RamboX, iti multumesc pentru poze. Daca are montat GPL omologat pe ea, masina nu o sa fie afectata de o eventuala interzicere a automobillelor noneuro. Oricum pe mine ma intereseaza o masina fara imbunatatiri. Poate se gasesc totusi doritori pentru ea. Succes!
  15. velo

    Cumpar Tico

    O poza n-are ce rau sa faca insa in principiu nu sunt interesat. Gandeste-te ca masinile noneuro nu vor mai putea circula din 2011 iar o eventuala adaptare a unui catalizator plus omologarea acestuia ar costa destul. E vorba de bani dar si de nervi. Oricum, pune niste poze daca se poate.
 

×
×
  • Create New...