Vizita de iarna la mecanic (cel de la Pucheni) s-a soldat cu 2100 lei: am schimbat absolut TOT ce a fost defect sau suspect pe parte de articulatie, incluzand amortizoare fata, rulmenti, tot, tot, tot. In plus sudat la pedalier suportul pedalei pt ambreiaj care se rupsese si mergea groaznic, cablu frana de mana.
Mai am putin de lucru la caroserie in primavara (vreau sa schimb pragurile) si apoi sa vad ce fac cu caseta de direcție pt ca pierde putin ulei. Pragurile sunt coapte si masluite cu spuma si chit, am descoperit in toamna cand le-am luat la verificat cu o surubelnita :-)).
Faimosul senzor pt axa cu came made in Italy (ERA) a fost cam prost, mai da eroare cand si cand si trebuie s-o sterg cu torqe-ul.
Pana acum masina imi datoreaza vreo 6500 lei.
Sotia e super incantata, se conduce usor, merge bine, consumul usor marit de cand a venit frigul, cca 140-150 lei pe luna, mers zilnic prin București.
In poza cei doi frati 😉