Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/06/18 in Posts

  1. Nu mai are decat... 2🤣 Rad cu lacrimi pentru ca tocam ceapa😉
    1 point
  2. Conectorul este ALDL. Comunicarea se poate realiza cu interfata RS232 si softul adecvat instalat pe PC. Poti face o investigare mult mai operativa prin asa-zisul "test cu agrafa", destul de cunoscut si dezbatut pe mai multe forumuri. Se scurtcircuiteaza pinii A si B de pe conectorul ALDL (A=masa, B=dignoza) avand contactul cu cheie pus (unii spun ca este bine ca si motorul sa fie pornit pt. evitarea unor erori). ECM trece in modul de comunicare. Se pot citi codurile de eroare (compuse din 2 cifre) dupa secventa de clipiri ale lampii MIL (prima cifra= N1 clipiri la intervale scurte > interval mai mare > a doua cifra= N2 clipiri la intervale scurte). Codurile sunt repetate de cate 3 ori. Codul 12 nu reprezinta un cod de eroare ci codul de intrare in modul de diagnosticare. Semnificatia codurilor o gasesti in manualul Nubira. Eu nu am practicat aceasta metoda intrucat nu am masina cu ALDL la care sa aplic metoda. Tot ce am scris este din experienta impartasita a colegilor care au scris pe forumuri; de aceea recomand sa te documentezi tu insuti pentru a evita unele confuzii si/sau inexactitati.
    1 point
  3. Espero a fost furat ieri dimineata,si cu noroc chior l-am gasit singur inaintea politiei.Era parcat chiar langa o sectie de politie,am fost chemat la sectie pentru ca l-au prins pe unul pe strada cu radioul de pe espero,si cand mergem pe strada vad un espero deschis la culoare, cand ma apropii vad numarul meu.In 4 ore de cand am reclamat furtul aveam masina si 2 arestati de politie.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...