Jump to content
Sign in to follow this  
AAdorjan

Curatare Calorifer Interior

Recommended Posts

1. Merita dat jos caloriferul pentru a fi curatat? Merita efortul?

2. E greu de dat jos?

 

 

Astept pareri... a mai facut cineva asta?

Share this post


Link to post

Si pe mine ma bate gandu. Parca nu mai face caldura ca odata. Eu m-am gandit sa bag un jet puternic de apa in calorifer intr-o prima faza... si dupaia sa trecem la alte metode

Share this post


Link to post
Si pe mine ma bate gandu. Parca nu mai face caldura ca odata. Eu m-am gandit sa bag un jet puternic de apa in calorifer intr-o prima faza... si dupaia sa trecem la alte metode

da da ,numai sa nu se sparga cumva radiatoru de la un jet puternic de apa.cel mai bine ,numai ca acum este iarna si faci risipa de antigel,e sa schimbi de mai multe ori apa ,daca sunt depuneri sa nu crezi ca vei avea depuneri mari in radiatorul de incalzire ,depunerile mari sunt de la motor.nu merita dat jos radiator caci nu rezolvi nimik,fa mai multe schimburi ale lichidului de racire ,,sau poate nu e asta problema vezi si termostatul lucra bine , spor la treaba

Share this post


Link to post

fratilor simplu!!! CALGON!!! o cutie de calgon o pui intro oala si o fierbi! si apoi in motor! faci 100-200km si il dai afara!!! si ai sa vezi rezultate! eu asa am facut si a dat ceva rezultate!!! dar am o intrebare cand ai schimbat antigelul?? ce fel de antigel folosesti??? vezi manualul de utilizare ca se cam schimba si el... am o intrebare nu cumva iese aburi in habitaclu??? daca da pregateste-te pt un calorifer nou!!! bafta!!!

Share this post


Link to post

Radiator motor schimbat de vreo 6-7 luni, termostat+antigel Mobil1 schimbat de 2-3 luni. Nu iese aburi in habitaclu!!! Eu ma gandeam sa-l demontez de acolo de sub bord si sa-l curat deoarece ma gandeam ca s-o fi depus o gramada de "chestii" in el, nocive sanatatii :D

 

Deci merita sa ma complic?

Edited by AAdorjan

Share this post


Link to post

La mine termostatul este schimbat, antigelul deasemenea. Am trecut de mult de probleme de genu. AAdjordan a pus o intrebare clara la care a cerut raspuns.

Share this post


Link to post

banuiesc ca merita. cu siguranta sunt colmatate lamelele prin care trece aerul, dat fiind faptul ca tico nu are nici un fel de filtrare a aerului care intra in habitaclu. Din cand in cand mai auzi cate o frunza prinsa in palele ventilatorului. Cand e dat pe rece, resturile alea mai ies prin prizele alea de aer... sar in fata :( Cand e dat pe cald, toate resturile alea se opresc in radiator...

 

la mine cand dau pe cald, debitul de aer scade mult mai mult decat scadea inainte... daca s-ar da usor jos, m-as baga primul.

 

pe interior il cureti fara sa-l dai jos. sunt produse pentru curatat instalatia de racire. dupa care bagi apa sub presiune si intr-un sens si in celalalt pe furtunurile care duc la radiatorul asta... cred ca ar rezolva problema.

calgon e recomandat si pentru instalatii de racire???

Share this post


Link to post

salutare!! sunt un posesor de tico si am trait o experienta dura venind de la Bran,masina nu mai facea caldura in mers si acul de la temperatura imi scadea pe masura ce prindea viteza,am pus cartoane in fata de ziceai ca este centru de colectare maculatura.precizez ca in timp ce sta pe loc masina face caldura si este ok dar cand merge parca ma simt in ICE AGE...

 

DACA CINEVA SA LOVIT DE ASA CEVA VA ROG TRIMITETI PE NITA_ADRIAN2003@YAHOO.COM

Share this post


Link to post

La tine nu este o problema de calorifer, ai postat problema intr-un topic gresit. La tine e problema de termostat, fie deschide prea devreme, fie este blocat pe pozitia deschis, il schimbi si gata. Cauta topicul dedicat acestei probleme pentru detalii.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...