matizar Posted February 12, 2016 multumesc de raspunsuri,o sa incerc sa-l dau jos si d-zeu cu mila,poate la dezmembrari.... Quote Share this post Link to post
augustinionut Posted May 27, 2017 Are carburator... o fi avand ceva gen unitate lovato... Nu are calculator de injectie. Quote Share this post Link to post
maniacuhover Posted September 28, 2017 BUna , AM mostenit un Tico. A stat in parcare cam 1 an fara sa fie miscat. Din ce am vazut eu la el franele nu prea tin, cind frineaza trage spre dreapta, daca sta nepornit mai mult de 2-3 zile porneste destul de greu, si dupa ce se incalzeste ramane cam turat. Stiti prin Braila un service care sa se mai ocupe de Tico ? Am fost pe la 2-3 si m-au refuzat. Quote Share this post Link to post
geo Posted October 2, 2017 Mergi la Tudor la București și-l face brici!!! Quote Share this post Link to post
maniacuhover Posted October 2, 2017 Mergi la Tudor la București și-l face brici!!! Da, multumesc :-)) Quote Share this post Link to post
mikai24 Posted December 17, 2017 dupa ce l-am vandut pe al meu tico in 2014, ieri am pus mana pe unul nou pe care intentionez sa l resuscitez la caroserie stabine nu are rugina Am cateva problem pe care nu stiu unde sa le rezolv sau mai bine zis la cine : 1 masina a stat nepornita 1 an , din ianuarie 2017 2 cu cabluri de la alta masina a point initial nu voia dar I-am dat spray in carburator 3 dadea cu benzina din abundenta pe furtunul de alimentare pana in pompa- inlocuit cu unul de dacie nou, si merge 3 nu pot sa scot 2 bujii desi am dat cu WD 40- s-a indoit cheia de bujii articulata cumparata din piata, incercat la rece dar si cand e un pic cald motorul- degeaba 4 revizie frane, nu cred ca tine spatele, iar fata tot asa aproape de loc, nu par pistonasele blocate,cel putin pe fata, cred ca lichidul de frana e foarte vechi, 5 Distribuite si curea alternator, distributia se pare ca este cea originala!! 6 Schimbat ulei motor si ulei cutia de viteze 7. schimdat rulmenti, fata , spate, masina a stat foarte mult intr-o parcare descoperita in fata blocului probabil ca si rulmentii sunt cei originali- aprile 2000 daca aveti idee ce atelieremai sunt la moda pe bucuresti ( am lipsit mult de pe forum si nu mai stiu cine lucreaza bine) Quote Share this post Link to post
mikai24 Posted January 14, 2018 dupa inca 1000 lei am reusit sa pun tico pe roti cu 44 000 km in bord in conditii decende de rulare, problema majora a fost la cilindrul de frana spate dreapta care desi nou montat curgea din abundenta, l-a scos mecanicul si l a reconditionat pe cel vechi si pus la loc, aveam BALTA sub roata dreapta scate si pierderi de presiune in circuitul de franare, am schimbat fisele de bujii de la aoan cu unele Mapco de la Radacini GN si vad ca merge mai rotund masina avea o trepidatie pentru ca fisa cea ma scurta nu pica fest pe delcou, avea joc si fura curent curea de distriibutia am pus INA , cred ca Distributia originala era Gates curugina sta decent dupa cum se vede in dreapta, nu a fost saracul antifonat niciodata ulei am pus romanesc Xexol facut la Oradea 10 W 30 Motorul are viata in el , nu l am scos in afara localitatii fiind inca in rodaj dupa ce a stat 1 an nemiscat intr=o parcare la atacul rozatoarelor etc licheni , problema e ca trebuie sa ma aprovizionez cu piese de rezerva acum pentru ca deja nu se mai gasesc piese de calitate dupa 17 ani de la fabricatia lui, asi vrea sa il mai tin o perioada, am avut altul SX si mi a parut rau dupa el cand l-am dat in 2014 Quote Share this post Link to post
Tim_38 Posted September 6, 2019 Poti sa-mi spui te rog la ce service ti-ai facut reparatiile (in Bucuresti presupun) la TICO, si daca ai fost multumit? As vrea sa refac si eu TICOul lui socru meu, masina are doar 64000km si tabla buna Quote Share this post Link to post