Jump to content
Sign in to follow this  
expero 16V

Instalatii GPL - Espero, Cielo, Nubira, Leganza

Recommended Posts

Masina fiind atat de noua, sunt slabe sansele sa fie reductorul defect. E vorba de un reglaj defectuos cel mai probabil.

Share this post


Link to post

salutare!

detin un cielo sohc '95

m-am gandit acum ca a crescut pretul benzinei sa-i montez instalatie de gaz.

as dori niste sfaturi in ceea ce priveste un service bun de unde pot sa achzitionez cu tot cu montaj o astfel de instalatie , eventual sa imi recomandati un anumit model si daca aveti idee ce preturi mai sunt.

merci!

Share this post


Link to post

salutare!

detin un cielo sohc '95

m-am gandit acum ca a crescut pretul benzinei sa-i montez instalatie de gaz.

as dori niste sfaturi in ceea ce priveste un service bun de unde pot sa achzitionez cu tot cu montaj o astfel de instalatie , eventual sa imi recomandati un anumit model si daca aveti idee ce preturi mai sunt.

merci!

 

 

nu mai pot edita...

 

am cautat si m-am hotarat sa aleg dintre urmatoarele 2 service-uri :

 

1. G&G Autoservice SRL 1100 ron Marini

2. s.c. AUTOGAZ ROMANIA S.R.L. 1150 roni

 

imi puteti da un sfat la care dintre ele sa merg pentru montaj?

sau alte idei?

multumesc!

Share this post


Link to post

Eu m-as duce la Autogaz Romania.

Share this post


Link to post

pentru <<nfpetrovici> si pt <<urzi> as recomanda AUTOGAZ ROMANIA pt ca sunt importatori si service autorizat daewoo ( deci au si piese pt instalatiile din fabrica)

Share this post


Link to post

Salut espero meu de 1.8 face cam 36 de km cu 4.9 litri de gaz cu porinirea pe benzina si cam 3 km facuti pe benzina pana sa incalzit deci 33 de km asta inseamna cam 15%,este normal,precizez ca am facut si vreo 2 depasiri pe la 5000rpm dar in rest mers linistit,ii schimbai acum filtru de aer era cam inbacsit si nici nu mai statea la locul lui si tragea si putin aer fals,chestiile astea pot determina un consum mai mare nu?

Share this post


Link to post

nu poti sa iti dai seama de un consum dupa 36 km

din moment ce butelia aia se umple pana la un nivel relativ, dat de factori care tin de temperatura, presiune, etc nu ai cum sa iti dai seama din cei 36 de km facuti de tine

ca idee, mie imi ia in oras vreo 15 litri la suta de km, distanta parcursa de la pornire la oprire 2-3 km, maxim 5

in afara, la 90 la ora pe autostrada cam 7,5%, cielo sohc 1,5 litri

Share this post


Link to post

nu poti sa iti dai seama de un consum dupa 36 km

din moment ce butelia aia se umple pana la un nivel relativ, dat de factori care tin de temperatura, presiune, etc nu ai cum sa iti dai seama din cei 36 de km facuti de tine

ca idee, mie imi ia in oras vreo 15 litri la suta de km, distanta parcursa de la pornire la oprire 2-3 km, maxim 5

in afara, la 90 la ora pe autostrada cam 7,5%, cielo sohc 1,5 litri

 

Eu am calculat prin metoda de mers pana am ramas fara gaz si dupa aceea am bagat de 100 de mii 4.9 l si apoi am facut 36 de km adik 33 pe gaz si am ramas fara,daca aveam plinul facut nu tot la fel consuma?

Edited by Andutul

Share this post


Link to post

Astazi ii schimbai electrovalva pentru ca la cea veche pierdea gaz putin pe sus si incercai sa mai strang surubul si se dete peste cap,ma dusai bagai 10 l de gaz plecai la tara ma dusai si cand sa ma intorc la 5 km de craiova ramasai fara gaz doar dupa 85 de km,specific ca drumul fu foarte prost si mersei cam vreo 10 km numai ca 10-20 la ora,si dupa aia cam in jur de 60-70,ajunsai si la intoarcere o luai pe alt drum unde mersei si cu 120.Eu mai aveam si putin gaz in ea pana sa bag astia 10 l da nu stiu exact cat,o fi nevoie de alte reglaje ca schimbai electrovalva ca ma cam rupsa la consum.

Share this post


Link to post

Omule intelege ca nu poti face un consum dupa 36km sau 10l de GPL.

Iar socoteala de la plin la plin ca la benzina pica chiar daca alimentezi la aceeasi statie, la aceeasi ora/temperatura/operator statie etc :)

Difera tot timpul cu 1-2-5l...

Fa un plin doua si mergi numai oras sau numai extraurban si vezi cit consuma. Una e sa varieze cu 1l la 10l si alta la 48-50l 20_grumpy.gif

Uzual e 13-15l oras si 7-9l afara.

Share this post


Link to post

Omule intelege ca nu poti face un consum dupa 36km sau 10l de GPL.

Iar socoteala de la plin la plin ca la benzina pica chiar daca alimentezi la aceeasi statie, la aceeasi ora/temperatura/operator statie etc :)

Difera tot timpul cu 1-2-5l...

Fa un plin doua si mergi numai oras sau numai extraurban si vezi cit consuma. Una e sa varieze cu 1l la 10l si alta la 48-50l 20_grumpy.gif

Uzual e 13-15l oras si 7-9l afara.

 

Imi cer scuze daca sunt insistent dar chiar nu inteleg,care este diferenta daca fac consumul cand este butelia plina si care este daca merg cu ea mai la sfert,si nu inteleg ce vrei sa spui cu aceeasi ora operator etc.Vrei sa spui ca isi baga ei presiune ca sa ma faca la gpl.Nu vreau sa par batut in cap dar mi sa urat sa ma duc la toate jegurile de macanici sa mio regleze asa ca mam documentat si am invatat sa mio fac cu mana mea sa o desfac curat,reglez si acum sunt inca in teste si de asta,apreciez ca va bateti capul cu mine :rolleyes:

Share this post


Link to post

Functie de presiunea pompei (adica de statie), de temperatura exterioara/butelie (adica ora la care te duci, dimineata e mai frig, la prinz poate fi soare si temepratura mai mare etc) iar operatorul era la oha :) , deci functie de multi factori variaza cantitatea care intra in butelia ta pina "da afara" supapa si zici ca butelia e plina. Abaterea nu e mare dar una e sa ai abatere de 1l la 10l bagati (10% eroare) si alta 1l la 50l ( 2% eroare). Acelasi lucru e sa faci distante scurte.

Consumul trebuie sa-l faci in ~ acelasi regim de mers adica oras sau extraurban, altfel amesteci mere, pere si rezulta pepeni.

Ai zis ca ai mers 85km din care:

- 10km cu 10-20km/h

- 35 cu 60-70km/h

- 40 cu 120km/h

(Am plecat de la premisa ca dus=intors adica 85/2 si ca mai aveai de parcurs 5km la intoarcere)

 

Eeee acum consumul de 10l la 85km cum il consideri ? Urban , extraurban sau mixt ca nu e de nici un fel?headscratch.gif

Daca nici acum nu ai inteles ma declar invins 77000000.gif

Share this post


Link to post

Ok am inceput sa inteleg,plinul nu prea imi permit sa il fac pentru ca inca sunt un pusti de 19 ani care are bacul de luat si inca stau pe spatele parintilor pana la vara pana scap de el sa ma angajez.Eu gaz bag numai de la o singura pompa ca este promotie din aceea la 100 de l 5 gratis si din cate stiu eu de la unchimeo care este taximetrist si lea testat pe toate cea de la care bag eu este sigilata adica nu isi pot face ei presiunea cum vor ei si in plus am fost si multumit de gazul lor.Asa ca pana o sa fac si eu plinul sa o sa ii mai fac cateva reglaje si o sa dau cu presupusul la consum,ms pentru explicatie lui lascarica :thumbl:

 

 

Share this post


Link to post

am si eu un cielo din 95 cu gpl si de cind am avut probleme cu aprinderea(s-a dus bobina din delco si capacul)nu mai merge ca inainte (relanti in 3 nu mai trage nu mai alearga)si nu stiu care e problema ma puteti ajuta?

Share this post


Link to post

am si eu un cielo din 95 cu gpl si de cind am avut probleme cu aprinderea(s-a dus bobina din delco si capacul)nu mai merge ca inainte (relanti in 3 nu mai trage nu mai alearga)si nu stiu care e problema ma puteti ajuta?

 

Luleaua,bobina,capacul de delcou leai schimbat?Daca da fisele si bujiile in ce stare sunt,avansul este reglat?

Edited by Andutul

Share this post


Link to post

Revin iar cu o problema,nu mi se incinge plamanul cum trebuie,adica apa este deja la 90 de grade si plamanul este doar caldut.Ce poate sa fie,plamanul este bigaz.Are cumva vreo membrana ceva de apa,sau pur si simplu apa trece prin plaman?Am desfacut de multe ori plamanul dar acolo in spate pur si simplu nu am putut sa desfac ca sunt foarte stranse suruburile.Mai mentionez ca la drum lung de tot se incinge si el de te frige la mana,dar in oras si dupa o jum de ora de plimbat tot poti pune pe el fara sa te arda.

Share this post


Link to post

Daca nu ar circula apa prin pulmon ar trebui sa fie rece sau chiar sa faca "zapada".

Cred ca ai probleme cu termostatul si nu deschide cind trebuie iar lichidul de racire e prea fierbinte.

Verifica si ventilatorul "just in case".

 

 

Share this post


Link to post

De circulat antigel circula,ca plamanul este cald,termostatul este nou si antigelul este foarte fierbinte ca am bagat degetul in borcan.Eu ma gandeam sa nu fie prin plaman ceva,dar tocmai asta e ca nu prea tiu ce principiu este acolo,pur si simplu circula apa prin el sau are membrana ceva>

Share this post


Link to post

Pur si simplu circula apa printr-o parte din el. Cam greu sa infunzi reductorul in sine.

Share this post


Link to post

Reductorul vaporizator sau plaminul/pulmonul cum se mai zice "popular" are rolul de a transforma gazul din stare lichida in stare gazoasa si a reduce presiunea din butelie la una mica necesara mai departe.

Ideea de transformare din lichid in gaz se face cu transfer de caldura de la lichidul de racire al masinii la "gaz" in stare lichida, care incalzindu-se se transforma in stare gazoasa.

Daca nu ar primi caldura deajuns de la lichidul de racire atunci vaporizatorul se va raci foooarte mult formind chiar "zapada" pe el -inghetind umiditatea din aer.

Daca primeste prea mult nu e problema prea mare pt functionarea instalatiei GPL cel mult garniturile din el vor avea eventual de suferit.

Dar asta denota o problema la instalatia de racire a masinii.

Poate problema e doar in capul tau si masina functioneaza bine.

Daca "apa" e la 90grade si radiatorul e fierbinte, in vaporizator prin cedare de caldura lichidul de racire trebuie sa fie mai rece.

Sper ca ai inteles ceva din explicatie rolleyes.gif

 

Daca instalatia de racire functioneaza OK probleme trebuie sa-ti faci daca vaporizatorul e RECE ca in frigider sau mai rau.

Pune mina pe furtunele intrare iesire din el. Ai sa vezi o diferenta de temperatura...

Edited by lascarica

Share this post


Link to post

Eu am observat altceva la mine.

Mi s-a intamplat de 2 ori:

Am plecat de acasa, apa s-a incalzit la temperatura normala, acul statea la jumatate, cum sta de obicei.

Am oprit la iesirea din oras sa alimentez, am plecat mai departe, a scazut temperatura apei pana jos de tot, s-a mentinut scazuta vreo 20 de km apoi a crescut iar la nivel normal.

Cand am mers fara sa opresc nu s-a intamplat asa ceva.

Care sa fie explicatia? Lichid de racire am in instalatie, in rest toate par a functiona normal.

Share this post


Link to post

Luleaua,bobina,capacul de delcou leai schimbat?Daca da fisele si bujiile in ce stare sunt,avansul este reglat?

 

 

toate sunt ok nu stiu bobina daca e buna se poate sa fie de acolo?

Share this post


Link to post

Am avut de suferit si eu. M-am dus la tester cu masina. Schimbat termostat, schimbat termocupla de pe radiator (astea se impuneau) si tot nu mi se arata corect la bord, desi pe tester informatiile erau altele. S-au dat jos ceasurile din bord si s-a refacut un contact pentru cel ce indica temperatura. Condensul creat de-a lungul timpului a facut posibil un contact imperfect acolo.

Share this post


Link to post

Eu am observat altceva la mine.

Mi s-a intamplat de 2 ori:

Am plecat de acasa, apa s-a incalzit la temperatura normala, acul statea la jumatate, cum sta de obicei.

Am oprit la iesirea din oras sa alimentez, am plecat mai departe, a scazut temperatura apei pana jos de tot, s-a mentinut scazuta vreo 20 de km apoi a crescut iar la nivel normal.

Cand am mers fara sa opresc nu s-a intamplat asa ceva.

Care sa fie explicatia? Lichid de racire am in instalatie, in rest toate par a functiona normal.

 

dupa alimentare ai pornit cumva pe gpl?

ca gpl vaporizeaza undeva la -3 grade deci isi produce o usoara racire in zona respectiva...dar sa iti scada asa mult deodata...nu stiu ce poate fi

Share this post


Link to post

pornesc mereu pe benzina deci si atunci am pornit pe benzina dar am comutat pe gaz dupa 1 minut de relanti, motorul era oricum cald. am crezut prima data ca am ramas fara antigel asa ca am tras pe dreapta si am ridicat capota sa ma uit dar antigelul era la acelasi nivel .

Edited by VAXXi
Nu mai cita mesajul anterior! Foloseste Add Reply sau Fast Reply din partea de jos a paginii.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...