Jump to content
Sign in to follow this  
Gabriel1999

Problema Chevrolet Spark

Recommended Posts

Buna ziua, detin un Spark 2011 M300 si de ceva timp incerc sa rezolv urmatoarea problema: 

 

Atunci cand motorul este rece pana in 2000 rpm masina trage intrerupt. Dupa ce a trecut de 2000 rpm aceasta nu se mai intrerupe. Cand s-a incalzit masina merge perfect si la turatie joasa si nu se mai intrerupe.

 

Am schimbat bujii, fise, bobina, Egr, termostat si tot asa face.

 

Masina are 335.000 km. Va multumesc! 

Share this post


Link to post

Salut,

Dupa cum am mai spus si in alte cazuri prblema poate fi cauzata de 3 probleme:

1. probleme pe sistemul dealimentare cu combustibil: pompa benzina, filtru benzina, injectoare. Aici nu pare sa fie cazul pt ca la turatii mari si cand este calda spui ca merge.

2. probleme la sistemul de alimentare cu aer - aici trebuie sa verifici sa nu traga aer fals pe undeva (furtune crapate, garnituri crapate etc), sa verifici sistemul PCV, EGR-ul care zis ca a fost schimbat, sa cureti clapeta de accelaratie si IAC-ul daca ai (nu ai scris daca ai motor de 1 litru sau de 1.2 litri) cu carb cleaner

3. Probleme la sistemul de aprindere - aici vad ca ai schimbat cam tot ce trebuie, deci asta e eliminata.

Pentru a distinge intre 1 si 2 verifica cum arata bujiile - niste bujii ude iti vor indica un amestec prea bogat deci poti sa incepi prin a curata corpul clapetei de acceleratie si IAC-ul (supapa de relanti). Daca asta nu rezolva poti sa verifici si sa cureti injectoarele (poate e unul blocat pe deschis), 335000 km sunt destui pt injectoarele originale (desi posibil sa fi fost deja schimbate o data). Daca bujiile nu arata rau poate amestecul este prea sarac (poti sa vezi asta pe interfata verifica ce zice sonda lambda), deci as verifica PCV-ul si furtunele de vacuum si in final injectoarele (poate e unlblocat pe inchis). Sonda lambda ar putea fi si ea problema (mai exact incalzitorul integrat in ea) avand in vedere ca la cald zici ca merge si avand in vedere nr de km ai masinii.

Nu in ultimul rand ar fi bine sa faci un test de compresie pt ca la km astia ar putea fi segmentii uzati. Dar prima data m-as orienta pe operatiunile care nu costa mult/ nimic din cele din cele descrise de mine mai sus, apoi as face testul de compresie, apoi as trece la verificari mai scumpe cum ar fi verificarea/curatarea injectoarelor.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...