Jump to content
Sign in to follow this  
Capiva

salut grup

Recommended Posts

salut,am un chevrolet captiva din 2012 si a inceput sa fâsâie in timp ce acceler,se aude in interior,a mai intalnit cineva??ce poate fi multumesc

 

Share this post


Link to post

multumesc,acm mai nou nu sare de 80,posibil ceva pe la turbina sa se fi intamplat ,furtune presiune etc 

 

Share this post


Link to post

Pai exact ce ai scris tu e corect, verifica toate furtunele care intra si ies din intercooler si duc mai deoparte in admisie, sigur ai unul sarit sau spart. 

  • Like 1

Share this post


Link to post

salutare, furtunul de la intercooler sa spart ,pe original e 1500 lei,bai ce e cu pretul asta, o sa caut ceva pe after market,apropo stiti mai exact unde asi gasi?? multumesc

 

Share this post


Link to post
La 09.06.2020 la 11:46, ches a spus:

Pai exact ce ai scris tu e corect, verifica toate furtunele care intra si ies din intercooler si duc mai deoparte in admisie, sigur ai unul sarit sau spart. 

salut, 1 daca DPF ul se regenereaza des asta inseamna ca sunt probleme sau daca NU SE  regenereaza sunt probleme. multumesc 

Share this post


Link to post

Furtun de intercooler gasesti pe aftermarket pe la firmele de tuning, acum depinde care ti s-a spart, banuiesc ca e cel drept care intra in galeria de admisie. Pt a mea l-am luat pe asta de pe ebay de la turci/ bulgari unul siliconic f misto si unul din UK din cauciuc. Momentan merg cu ala de cauciuc de aprox 1 an si il tin pe cel siliconic in portbagajin caz ca va crapa. Ambele impreuna au fost 200 lei, cel de cauciuc 80 lei, cel siliconic 120 lei.

Pe astea le-am luat:

1. cel de cauciuc:

https://www.ebay.com/itm/Turbo-Intercooler-Hose-Pipe-For-Chevrolet-Captiva-2-2-D-Wd-48119364/254336708730?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2057872.m2749.l2649

2. cel de silicon nu il mai gasesc la vanzare, pare identic cu asta:

https://www.ebay.com/itm/INTERCOOLER-TURBO-HOSE-PIPE-FOR-CHEVROLET-CAPTIVA-2011-ON-2-2-CDTI-4819364/183497017582?hash=item2ab94648ee:g:XB0AAOSwjoFcTizw

Daca DPF-ul se regenereaza des inseamna ca se infunda usor. Dar ce inseamna des la tine? Asta se intampla in 2 cazuri: 1. mergi mult pe drumuri scurte (<10km) sau prin oras bara la bara si 2. DPF-ul este infundat si e pe duca. Pt 2. poti incerca o curatare din interfata de diagnoza daca ai unde sa faci asta (iti trebuie interfata Delphi sau GM). Pt 1. ar trebui sa mergi mai des prin afara ca sa nu ajungi la 2. 🙂 

Share this post


Link to post
La 16.06.2020 la 12:51, ches a spus:

Furtun de intercooler gasesti pe aftermarket pe la firmele de tuning, acum depinde care ti s-a spart, banuiesc ca e cel drept care intra in galeria de admisie. Pt a mea l-am luat pe asta de pe ebay de la turci/ bulgari unul siliconic f misto si unul din UK din cauciuc. Momentan merg cu ala de cauciuc de aprox 1 an si il tin pe cel siliconic in portbagajin caz ca va crapa. Ambele impreuna au fost 200 lei, cel de cauciuc 80 lei, cel siliconic 120 lei.

Pe astea le-am luat:

1. cel de cauciuc:

https://www.ebay.com/itm/Turbo-Intercooler-Hose-Pipe-For-Chevrolet-Captiva-2-2-D-Wd-48119364/254336708730?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2057872.m2749.l2649

2. cel de silicon nu il mai gasesc la vanzare, pare identic cu asta:

https://www.ebay.com/itm/INTERCOOLER-TURBO-HOSE-PIPE-FOR-CHEVROLET-CAPTIVA-2011-ON-2-2-CDTI-4819364/183497017582?hash=item2ab94648ee:g:XB0AAOSwjoFcTizw

Daca DPF-ul se regenereaza des inseamna ca se infunda usor. Dar ce inseamna des la tine? Asta se intampla in 2 cazuri: 1. mergi mult pe drumuri scurte (<10km) sau prin oras bara la bara si 2. DPF-ul este infundat si e pe duca. Pt 2. poti incerca o curatare din interfata de diagnoza daca ai unde sa faci asta (iti trebuie interfata Delphi sau GM). Pt 1. ar trebui sa mergi mai des prin afara ca sa nu ajungi la 2. 🙂 

Salut,da, furtunul cel drept,cica a venit din Polonia 130 lei,insa despre regenerat,nu sa mai regenerat de mult in schimb se circula des in oras si distante scurte :(:( ms mult  

Share this post


Link to post

Daca nu s-a regenerat de multa vreme, atunci sunt 2 cazuri:

1. temperatura motorului nu ajunge la regimul de lucru la care sa declanseze regenerarea

2. desi mergi pe distante scurte conduci cuminte si atunci DPF-ul se incarca greu

Daca ai ocazia, pune mana pe o interfata Delphi DS150 E sau compatibila si verifica nivelul de infundare a DPF-ului. Constul unei interfete de diagnoza este de aprox 250lei pe ebay/ aliexpress si cam dublu cumparata din Romania

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...