Jump to content

Sign in to follow this  
alexinno

Vand Cielo 2007 Euro3

Recommended Posts

Dupa cum spune si titlul, vand al meu Cielo 2007 euro3, albastru Pacific, 170k km reali, instalatie gpl Tomasetto, al doiea proprietar. luat de la primul prop. la cca 54,5k km (nu avea nici distributia facuta, era cea de fabrica). Motivul vanzarii este ca a intervenit ceva in sens pozitiv si am cumparat alta masina si nu are sens sa tin 2 pt k sotia nu are permis si nu am decat un singur garaj. Masina functioneaza ireprosabil, in intregime. E o masina in care am bagat multi bani pentru a o tine la nivelul de a fi in stare sa dau cheie si sa plec la Paris in orice moment, fara nicio exagerare, si aici nu vorbesc de aspecte care tin de estetica. Noi circulam binisor pe afara si am vrut o masina care sa nu ne lase in drum (nu am avut belele niciodata, de la Varsovia la Praga, Sofia sau Dresda). Dintre chestiile esentiale schimbate pomenesc:

-Discuri noi Valeo (sub 5k km)

-set ambreiaj de vreo 55k km

-caseta servo originala in nov. 2016

-etrieri de Espero absolut noi, luati anul asta (pe unul l-am comandat din Polonia, la noi nu mai existau)

-radiator AC schimbat in primavara (instalatia merge brici)

-timonerie noua (sub 1 luna)

-vaporizator GPL Tomasetto nou (pt a inlatura riscul sa crape coturile de plastic la drum lung)

-rulmenti fata-spate noi, toti SKF

-scaun sofer de Nubira 1 (am dat jos de mult timp lesinatul original)

-bobina originala schimbata anul trecut (tot pe Daewoo-GM)

-bujii Champion noi, fise originale noi de anul trecut, cauciucuri la jumatate de uzura, Kleber, atat de vara cat si de iarna, pe jenti separate (cele de vara sunt pe cele de aliaj originale)

-alarma, imobilizator de fabrica dezafectat (risc de a ramane blocat)

-butuc chei schimbat acum 2 ani (si toate de la usi)

-evacuare inlocuita total pe Bosal, cele 2 sonde schimbate pe original

-geometrie facuta acum 2 saptamani (factura)

- distributie in garantie la reprezentanta Opel Braila-IRMEX (facuta in ianuarie 2016, masina mai merge inca 23k km cu ea)-factura

-garnitura de chiulasa si simeringurile de supape schimbate odata cu ea (totul pe Victor Reinz) in iunie 2016, totcu factura, la reprezentanta IRMEX

-ansamblu stergatoare nou, original

-schimbat bucsele de la pedala ambreiaj cu bucse dublate in lungime, din duramid, pedala sta batz, la fel si pentru bucsa de la bratul pompei de ambreiaj

-bare portbagaj suplimentar deja instalate (asa merg cu ele de vreo 4-5 ani)

- bord schimbat cu unul de la un Cielo dauna totala, avea numai 54k km atunci, luat de la Pepino

-alternator original GM pus acum 1 an si jumatate

- pistonasele frana spate schimbate acum 3 ani (Delphi)

-ambii tamburi spate ATE originali

In pretul cerut mai intra diverse repere precum: a doua bobina, tot GM, noua (rezerva),becuri garla, bucse, pompa ambreiaj noua, originala, in punga, suport cauciuc toba finala, prima furca ambreiaj (106k km folosita), un portbagaj suplimentar G3 luat de la Selgros (absolut ok), set chei rezerva cu butuc (original GM), vechii etrieri DAC cu placute aproape noi) si multe alte chestii care acum nu-mi vin in minte.

Voi posta mai jos diversele facturi pe care le-am gasit, urmand a pune mai tarziu si poze cu masina.

Pretul cerut este undeva la 1500 euro, negociabil in limita bunului simt, tinand cont de ceea ce am spus mai sus. Multumesc!


Mentionez ca in afara de o baba din Galati care mi-a indoit portiera spate stanga (inlocuita cu original la IRMEX Braila pe RCA babei), masina nu a suferit alte accidente, nici macar minore. Rugina care a aparut la pasajele spate este inerenta, de aceea si pretul este negociabil.Nu am apucat sa spal masina, sunt niste calduri groaznice aici. A ramas cu praful ultimei sptamani, atat la interior, cat si la exterior. Oricum, eu nu coafez masini, nu spal motoare pentru ca eu vand o masina de familie pe care as mai fi tinut-o daca aveam unde (niciodata nu strica o a doua, macar pentru taraiala pe oras). Ca masina de naveta sau de dus la piata, serviciu, birja intr-un cuvant, este absolut ok, mai ales ca gazul exista pe ea, omologat si pe talon, butelia mai are 5 ani de viata, iar ITP este facut in septembrie 2016.


Am uitat: pivoti si flanse amortizor fata, toate GM noi (1 luna), Masina era pregatita pt concediu, de aceea am schimbat la ea.


Facturi


Nu a servit decat uleiuri 5w-40 precum: Mobil, Motul, Fuchs Pro Race, Havoline si de vreo 2 schimburi merg pe Red LIne ester. Consumul de ulei il am detaliat in postul dedicat pe forum. Am ultimul set de bujii disponibil pentru cei care vor sa vada niste bujii albe (de la gaz), fara fir de negreala pe ele, care sa trimita cu gandul la consum de ulei.

post-6383-0-27959200-1498809977_thumb.jpg

post-6383-0-80271200-1498809982_thumb.jpg

post-6383-0-84529500-1498809995_thumb.jpg

post-6383-0-55324700-1498810002_thumb.jpg

post-6383-0-72713200-1498810009_thumb.jpg

post-6383-0-27443200-1498810019_thumb.jpg

post-6383-0-38384500-1498810025_thumb.jpg

post-6383-0-37949700-1498810034_thumb.jpg

post-6383-0-86420800-1498810039_thumb.jpg

post-6383-0-85354200-1498810127_thumb.jpg

post-6383-0-48293100-1498812126_thumb.jpg

post-6383-0-06135600-1498812133_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina s-a dat. Rog moderatorii sa stearga topicul. Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×