Jump to content

radugent

Problema Nerezolvata La Aveo

Recommended Posts

Salut.Sunt posesorul unui aveo 5u motor 1.2 din ianuarie 2007.Din februarie anul acesta am sesizat ca masina la turatie constanta ,in viteza a 2-a si a 3-a se zmuceste foarte tare de parca ar merge intrerupt.Mentionez ca se intampla la cca 2300-2500 turatii.am fost cu ea in service la Radacini si mi-au spus ca este de la benzina proasta.Am alimentat numai de la MOL si PETROM

chiar si benzina de 98 si tot la fel se intampla...De la ce poate fi?va multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta cu benzina este o mare vrajeala...

Ai masina in garantie!Nu?

De ce sa mergi cu benzina de 98 sau 100 cand in carte scrie CO91 la noi co95!

Sunt masini mult mai pretentioase decat Chevroletul si merg cu benzina normala...de 95!

Ca idee si in Rep.Moldova se importa Chevrolet!Moldovenii au o benzina mult mai proasta si mult mai infecta decat a noastra!

Aia ce fac?Vin toti in Romania sa-si puna benzina de 100?Sau...la cat sunt de saraci isi pun benzina numai de 100?

Sa fim realisti!Cauza este alta!

Vreau sa vad si eu un oficial GM care catalogheaza drept cauza "benzina"!

Nimeresti benzina proasta la un plin , dar nu la toate...

Edited by sergiuhusca

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treaba cu benzina e vrajeala...

Suspectez problema la EGR. Ar trebuii schimbat macar de proba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai daca e pe la 2500 rpm e zvacul de la turbina :) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic ca este tot EGR-ul. Am avut aceeasi problema numai ca eu puteam sa am si 4000 de ture ca tot smucea. Mergi la ei si spune-le sa verifice masina cu mufa de la EGR scoasa. Iti recomand sa conduci tu. Cunosti masina mai bine...

 

LE: Cauta aici: http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showt...t=0&start=0

Edited by Alex.T

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pai daca e pe la 2500 rpm e zvacul de la turbina :) )

Care turbina, aia de la uscatorul de par ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, ala de la MMegganne :)

Tolin, de ce e EGR-ul "critic" la turatia asta? Sau e doar o tacere... contemplativa ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@AB Nu cred ca e vorba numai de turatia aceea. Mie imi facea probleme si daca mergeam in treapta 3 cu 70 km/h (nu aveam turometru). Probabil ca aceea este turatia la care merge el in mod constant si a putut sa observe "intreruperile". In accelerare masina nu facea probleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...

 

am testat-o din nou astazi...aceeasi problema...exact cum spui si tu la 70km/h cu a 3-a face la fel...ce e de facut?saptamana viitoare merg din nou in service pt ca masina mai e in garantie...

Edited by tolin

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut! aceeasi problema am intampinat-o si eu. masina este noua, in rodaj, circa 700 Km. Nu am avut probleme cu ea la primul plin, iar pe la jumatatea celui de-al doilea a inceput sa smuceasca din cand in cand in viteza a 2 a si a 3 a. sa o conduc mai turat? de obicei schimb viteza intre 3000 - 3500 rpm.

Mersi anticipat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@radugent mergi la service si spune-le de EGR. Sa scoata mufa de la el si sa o scoata la un test.

 

@greezlee cat ai masina in garantie incearca sa rezolvi problemele la dealer.

Nu strica sa o conduci mai turat. Nu pateste nimic. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am aveo tot din 2007 si cred ca este acelasi lot cu probleme. Turatia la relanti scade uneori si introduce evident vibratii si de asemeni intrerupe la turatii sub 2000 si nu intotdeauna. Suspectez probleme la supape...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@radugent S-a rezolvat problema?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum s-a rezolvat? ce i-au facut? Detalii , te rog!

Edited by EM!L

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slabe şanse să vă mai răspundă: Last Active:  Apr 24 2009 01:08 PM :rolleyes:

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut..la aveo 1,2 problema la relanti este data de clapeta de acceleratie ,in interiorul acesteia exista un sistem electic care regleaza benzina si aerul,acesta a luat-o razna,eu am schimbat aceasta piesa si am scapat de cresterea acceleratiei cand lasam masina pe liber...acesta, daca nu este defect, se poate regla dar numai la service...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unde este clapeta de acceleratie la Aveo 1,2?

 

Unde este clapeta de acceleratie la Aveo 1,2? Acela care este trasa de cablul de acceleratie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut..da,iar in interiorul corpului se gaseste un motoras actionat electric-electronic.Inainte de a schimba clapeta am facut un test,cei de la service au facut, cu masina in mers si cu testeru cuplat pentru reglarea acestuia.Datele au dat eroare si au schimbat clapeta ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
... in interiorul corpului se gaseste un motoras actionat electric-electronic.

Ansamblul MTIA se gaseste inafara corpului clapetei, in spatele ei, insurubat pe el.

Edited by tolin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,mi-au schimbat corpul cu totul ,in cartea service au scris..schimbat clapeta acceleratie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

post-402-125725738875_thumb.jpg

 

Posibil ca jocul sa fi fost la cuplajul cu clapeta, in lagar, dar in cazul aceasta nu au schimbat MTIA, dupa cum au mentionat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oare cam cat ar costa schimbarea asta? As incerca si eu ca tot variaza relantiul pana ce se incalzeste motorul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca este un defect acolo, turatia oscileaza indiferent de temperatura. Pentru oscilatii la rece, dupa pornire, incearca cu Idle Learn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

la mine relantiul incepeea sa faca probleme, indiferent daca erea calda s-au rece ,cand opream masina in trafic relantiul oscila intre 800 si 1200..

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine face asa de la inceput, dar nu ma agit, o consider ca pe o oportunitate, daca vreau sa reiau rulajul in timp scurt. Altfel, fenomenul este predominant la apasarea pedalei de frana, apare o influenta de la returul pompei de frana care modifica depresiunea in colectorul galeriei de aer. Oscilatia nu apare tot timpul si deloc cand motorul este rece.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×