Jump to content
 

Sign in to follow this  
Satori

Chevrolet Aveo/Kalos - Revizii

Recommended Posts

Pentru caroserie iti recomand pe unu Alin de al DiBAS.Cand carnatii de la radacini ma programau peste 2 luni el in 2 sapt mi-a rezolvat bara spate.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Felcitari >Cibi< ,tine-o tot asa (fara probleme ).Ai luat pompa de apa acasa ?.Cum arata ?Mai putea functiona ?

 

Nu am luat nimic din ce mi-au schimbat. Au terminat lucrul la masina la ora 17 si nu puteam sa platesc cu cardul pt. ca nu le mergea POS-ul, asa ca a trebuit sa fug la primul ATM ca sa scot bani apoi sa ma intorc sa-mi iau masina. Era si vineri si nu aveam chef sa las masina in parcarea lor peste week-end. Dupa toate peripetiile astea nu am mai avut cu cine sa ma cert pt. piesele vechi pt. ca se pregateau de plecare.

Singurul lucru bun dupa revizia asta este ca AC-ul functioneaza acum ca in vremurile lui din tinerete :) si nu i se trage de la filtrele noi pt. ca mi le schimb eu dupa 5-6000 km intre revizii.

Un reset + idle learn si e gata de inca 10k km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost saptamana trecuta cu masina in service la Rucom, si contrar tuturor asteptarilor si-au facut treaba bine si repede. Am avut in schimb probleme cu cei de la ASIBAN care m-au plimbat mai bine de o saptamana ca sa faca plata si sa-mi iau masina, ... si asta desi am casco la ei... INCA!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci va rog incaodata sa imi spuna si mie cineva de unde sa imi iau si eu consumabile GM.Am inteles de la baiatu care mi-a facut programarea ca numai avand acestea cumparate de la un dealer autorizat se poate face.Rog raspuns.Multumesc anticipat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Colega ,colega vezi frate ca, gasesti codurile la consumabile pentru Aveo, motor 1,4 tot pe aici, in pozele facturilor ( revizilor )colegilor .Magazine in Bucuresti nu stiu (vezi colegii din Bucuresti ).Daca vi in Brasov cumparam impreuna . :)

Edited by puchi

Share this post


Link to post
Share on other sites

cel mai bun service Aveo? pe o scara de la 1 la 5... la Brasov? pentru revizia de 2 ani (sub 10000 km) la Aveo de 1,4. Preturi? deservire? calitate? Ce pareri aveti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Flavius ! 2,5 Radacini ,,,,1,5 Victoria .Parerea mea .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Flavius ! 2,5 Radacini ,,,,1,5 Victoria .Parerea mea .

 

Multumesc mult Puchi. Voi tine cont de asta. La Victoria am mai fost cind am avut nevoie si un lucru e cert: era o lista de asteptare de aproape o luna... si mi s/au parut destul de ...prea expeditivi. despre preturi nu stiu fiindca Radacini sunt destul de noi si nu stiu daca s/au facut comparatii. Sper ca macar mai prompti sa fie si sa lucreze mai cu smt de raspundere :) :) Numai bine

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut , am facut azi revizia de 1 an la un aveo 1.2 total 555 ron dar nu asta e important.

Ce ma roade este daca intradevar a schimbat ceva si am facut poze inainte sa o duc si dupa ce am luat-o si daca va puteti da si voi cu parerea.

hpim0203ns8.th.jpg

asta e filtru de ulei inainte sa fie schimbat

hpim0209fy0.th.jpg

asta e filtru de ulei nou cica

asa pare nou daca stai sa te uiti la stickerul ala cu genuine GM ... dar nu pot sa nu observ petele alea de pe filtru de parca a fost doar spalat si pus la loc cu un sticker aplicat pe el.

Ce ziceti e sau nu e nou ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu cred ca e schimbat. Cel vechi avea acea linie albastra cu marker-ul pe el si bloc. In cea de-a doua poza linia este doar pe bloc nu si pe filtru. Verifica daca este acelasi lot. Vezi pozapost-15307-1221297640_thumb.jpg ce este incercuit de mine. Scrie acelasi lucru si p celalat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alarma falsa , omu si-a facut treaba bine :) .

hpim0250wp9.th.jpg

Partea cu lotu nu se vedea si nu aveam acces usor dar m-am bagat sub masina sa fac o poza si intradevar e lotu nou.

S-a creat o stare de neincredere in mecanicii nostri din tata-n fiu :) dar se pare ca oamenii isi fac treaba si mai mult de atat n-ai ce sa le ceri.

Service-ul este expocar kamsas din constanta si pana acum n-am ce sa reprosez nici masinii nici service-ului cu toate ca am pornit suparat si cu o neincredere totala in ei ( cu gandu ca imi fura tottt :) ce e bun ) se pare ca m-am inselat , oamenii astia chiar isi fac treaba serios.

Asa ca recomand expocar si fiti generosi cu mecanicii ca sunt de treaba.

Multumesc de raspuns criss_blue

Edited by ptr1aa

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut prieteni...cine imi poate spune unde apar probleme daca revizia sa facut prima data la 15700 km si urmatoarea se va face la ...52000 km ? :( ma intereseaza foarte mult sa stiu.

thank's

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probleme vor aparea peste tot. In primul rand de ce gandesti asa?

 

Daca masina este in garantie , pierzi garantia. In al doilea rand motorul va avea de suferit, va aparea uzura , consum ulei si "the engine will go bang ".

 

Deci probleme vor aparea mai intai la garantie (daca te referi la o masina noua si nu la Cielo ul din 1999).

 

Probleme vor aparea la motor, la cuzineti ,atat la paliere cat si la pistoane si biele, uleiul foarte subtire si foarte colmatat nu mai are proprietati lubrifiante (vascozitate , onctuozitate) si detergente ( de a transporta impuritatile care reies din procesul de uzura). Vor incepe batai la motor, mers al motorului prost, consum de ulei , pana la primul gripaj cand motorul va fi totul o statuie. Cu uleiul in halul ala de subtiat , gandeste-te ca ai apa in loc de ulei de motor.

 

Deci lasam legendele cu Citroen 2CV ca un Hotelier nu a schimbat uleiul pana la 50000 Km ci doar a completat, sau cu Renault 4 ca proprietarul a avut inainte Daihatsu cu motor in 2 timpi, si din obisnuinta a bagat si la renault timp de vreo 70000 km benzina cu ulei in amestec si nu a patit nimic (basca ca a mai mersmulta vreme de atunci - cum oare?)!

 

Inca ceva: Nu e motor de camion sa ii faci reviziile din 30000 km in 30000 km. Nu risca. Daca vrei sa risti , treaba ta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

merci pentru sfaturi..era vorba de masina de servici ...de fapt a nimanui...acum a intrat pe mana mea si am ramas perplex la cum sa utilizat pina acum...trebuie schimbat ceva d urgenta?sau o revizie rezolva problema?

Share this post


Link to post
Share on other sites
unde apar probleme daca revizia sa facut prima data la 15700 km si urmatoarea se va face la ...52000 km ?

 

Daca uleiul a rulat 37000 km atunci putem vorbi de o uzura prematura a motorului datorata depunerilor de slam din lubrifiant care devin abrazive dupa limita de 15000. Gradul de uzura nu poate apreciat la oki, fiind nevoie de cateva teste: compresie, presiune ulei. Daca ies bine atunci sunt sanse ca problemele sa fie minime. Totusi ca sa nu ne batem capul cu gasirea solutiei la problema "piatra din balta".Pune mai multe detalii, eventuale simptome, orice despre revizie si masina. Chiar si cateva detalii despre calitatea uleiului schimbat la 15000 ar fi de folos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce stii de istoria ei? Cand a avut efectiv ultima revizie? Daca zici ca are cca 50000 Km si singura revizie a avut-o la 17000 , eu nu as risca sa merg cu ea , mai ales daca trebuie sa merg pin tara ci as refuza-o. Se recomanda sa-i faci o inspectie completa , test compresie , daca scoate zgomote anormale. O simpla revizie nu poate rezolva tot. De exemplu daca Doamne fereste a aparut o fisura in arborele cotit , crezi ca o rezolva un schimb de ulei si filtru? No way.

 

Nu. Masina trebuie luata si inspectata mai in detaliu. Eu personal am vazut chevrolet Kalos de firma, 1,2 sohc din 2004, care are deja 180000 Km la bord si in afara de uleiuri , filtre ,antigel, Kit distributie , nu s-a facut altceva, reparatii majore. Si intretinuta cam cu depasirea termenelor de revizie.

 

Totusi du-o la service si fa-i inspectie mai detaliata. Sa nu te trezesti pe urma ca mergi prin munti si acolo s-a dus stiu eu ce la motor. Daca e de firma , cu atat mai bine , cheltuiala e a lor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ii stiu cam toata istoria...prima revizie la 15700...Dupa nu am mai vazut in cartea ei nici una.alternatorul a murit la un moment dat..cauciucuri schimbate la 40000.discuri, placute schimbate ptr.ca trepideaza ,dar degeaba, lovita lateral rau..a stat 6 luni in service.si acum se termina leasingul si se poate cumpara.dar se merita oare?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stai stai stai... e masina de firma si se vrea cumparata: CIne vrea sa o cumpere : firma sau tu personal? Daca vrea sa o ia firma...treaba patronului. Daca vrei sa o iei tu si stii ca a fost asa maltratata chiar ca NU merita. Si lovita si mai stiu eu ce...hm. Daca nu sunt trecute reviziile in carte , nu ai certitudinea ca au fost efectuate sau nu, se poate sa fi fost efectuate la fel cum se poate sa nu fi fost efectuate.

 

In concluzie: Nu o cumpara. Daca zici ca asa stau lucrurile si daca o vroiai chiar tu sa o iei. Daca vrea firma , e treaba lui dom' patron. E mai mare pacatul de bani.

 

Discutia asta cred ca isi are mai repede locul la UTILE - Sfat achizitii auto sau cum se cheama.

Edited by tudor2402popescu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca vrei sa spui 2500 euro, eu zic ca nu e o afacere rea. Mai bagi inca pe atat in ea sa fi sigur ca absolut totul e OK si ai facut o masina care valoreaza 7000.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revizia de 60.000 km - Kalos, af. 2005, 1.4 16 V

Schimbat:

- ulei + filtre (ulei, combustibil, aer, polen)

- curea distributie

- pompa de apa

- role intinzatoare

- verificat freon

 

Pret cca. 1660 lei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...