Jump to content
 

Sign in to follow this  
Alex.T

Tremurat In Mers

Recommended Posts

Salut,

Am si eu un Kalos din 2004, 16 v, 1,4, 69 Kw, si de cateva zile am o problema: la relanti tremura motorul, nu tot timpul si mai tremura atunci cand schimb in treapta a IIa, in momentul in care accelerez. iar cand apare tremuratul nici nu trage motorul, abia am reusit sa urc in treapta 1 o panta destul de abrupta. Repet nu face asa tot timpul, mai are momente cand merge si in conditii normale. Va rog daca imi puteti da un sfat. Bujiile le-am schimbat.

Mersi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tremura deoarece scapa compresia pe langa un injector si merge practic in trei pistoane. Pe tester se poate vedea , se poate sa verifici compresia pe fiecare piston.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Circuitul de alimentare este alcatuit din rezervor, sorb, pompa de combustibil, filtru de combustibil, ... injectoare.


Datorita supraancalzirii injectorului, în timp se obtureaza sau chiar se blocheaza orificiile prin care se pulverizeaza combustibilul. Injectorul este in galeria de admisie inaintea supapei de admisie in cazul injectiei indirecte. Dar la injectia directa, injectorul pulverizeaza combustibilul direct in chiulasa.


Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, am un Kalos care e cam nefolosit, are 17mii km in 8 ani. Nu este parasit efectiv dar totusi nu ruleaza cum ar trebui. Am avut probleme cu placutele de frana blocate pe disc, am schimbat pistonul central de frana, placutele, dar urmeaza sa schimb si discurile ca cel din stanga are 2-3 santuri de la problema cu blocajul pistonului. A avut probleme si pe spate cu sabotii, sariti din nituri, schimbati. Un amortizor si flansa schimbate. Iar recent urmatoarea problema:

 

Motorul porneste dar se simte ca merge "in trei cilindri", adica mai mult decat tremurat sau mers neregulat, ca as fi banuit benzina/apa in benzina. Acum e ceva mai rau. Nu este aprins check engine. Este aprins becul de airbag dar aia e alta problema.

 

Gandindu-ma la ce e mai rau, poate fi sarita cureaua de distributie daca eu stiu ca nu s-au facut excese cu masina? Se poate uza cureaua atat de tare in 8 ani doar de batranete? Pot sa verific chestia asta singur sau trebuie sa merg la un service?

 

Ma gandesc sa verific mai intai daca am scanteie pe toate fisele, apoi sa verific bujiile, filtrul de aer. Ce nu am cum sa verific este pompa de benzine si filtrul de benzina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am schimbat kit-ul de distributie dupa 5 ani si cateva luni cu toate ca masina nu avea 50.000 km. Inainte de a-l schimba, la rece se auzea un zgomot specific unor curele uzate. Cureaua de distributie isi pierduse din calitati in special elasticitate. Riscam sa se rupa. Dupa 8 ani, sigur trebuie sa schimbi cureaua de distributie si rolele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu as incepe prin a schimba filtrul de fisele, bujiile si filtrul de benzina.

Sansele de a avea distributia sarita e destul de mica comparativ cu astea. In plus, daca aceste piese nu au fost schimbate de mult timp, oricum ar cam fi vremea schimbarii lor.

Si da, as recomanda si schimbarea distributiei cat mai curand pentru a nu avea surprize. Doar ca faptul ca masina merge prost in momentul asta mi se pare cel mai probabil din cauza fiselor/bujiilor.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...