Jump to content
 

Sign in to follow this  
Alex.T

Tremurat In Mers

Recommended Posts

Oare ,(destul de des 80 km/h cu treapta II) cate ture inseamna> maitre<??

Ca eu unul nu sunt curios sa aflu pe masina mea .

Share this post


Link to post
Share on other sites

80 km/h in treapta a doua insemna vreo 5750 rpm. Va scapa un amanunt esential: nu-i cineva care merge constat in regimul acesta, iar la modul acesta, pe drum drept, poti trece direct intr-a cincea.

 

PS Orice tranzitie lenta este mai paguboasa, inclusiv pentru cei din jur, daca va ganditi si la ei.

Edited by tolin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parerea mea la colegu este stilul de mers .Merge cu o anumita treapta 3-4 ,retrogradeaza a 2 si asteapta un pic pana o accelereaza .Apropo >mazy4you<,te-am intrebat .Reset ECM ai facut??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca astepti, atunci pierzi esentialul la o acceleratie, cuplul. Altfel, nu retrogradeaza cineva la 80 km/h dintr-a III-a, decat daca are nevoie de frana de motor pentru ca la turatia aceea esti peste cuplu maxim (4400 rpm) si nici sa mai cresti viteza, nu mai poti, pentru ca esti peste puterea maxima (5400 rpm).

Edited by tolin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Puchi de ce nu te urci tu in masina, o incalzesti putin si apoi o "calci bine pe coada" sa vezi si tu ce poate masina ta. In acest fel ajungi sa-i cunosti limitele si sa stii pe ce te bazezi. Eu sunt patit cand m-am urcat intr-o masina pe care nu o cunosteam si era sa fac accident intr-o depasire desi retrogradasem o treapta si aveam timp destul sa fac depasirea fiind obisnuit cu masina proprie.

Aceasta este o parere proprie si te rog sa o iei ca atare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Colega vezi ca ai inteles gresit (ai luat spusele mele ca pe un afront,jignire etc).Cunosc limnitele la masina mea ,vezi ca ai capacitate doar 1150 cc.A doua la mana niciodata nu voi face depasiri cu treapta a 2 a (s-au sa circul mai mult de 50 m).A treia la mana te-am intrebat de reset ECM pentru ca eu unul am facut (si poate ar trebuii sa faci si tu ).Parerea mea (daca conteaza). :o fftopic:

Share this post


Link to post
Share on other sites
... nu voi face depasiri cu treapta a 2 a (s-au sa circul mai mult de 50 m)...

Colega, in panta nu vei putea depasi (in siguranta) intr-o treapta mai mare, chiar daca trebuie sa depasesti 50 km/h (3500 rpm), ca sa nu spun ca in punctul acela consuma mai putin decat intr-a treia (tot la panta). Deci, vedeti, consumul mare la un motor mic apare si din prejudecati. In plus, daca te afli (tot in panta) in spatele unui dizelar si daca nu vrei sa-i mirosi teava pana in varf, trebuie sa folosesti a doua si s-o duci pana spre limitare, daca tocmai atunci i se scoala sa-ti arate ca "eu am cuplu, bah".

Share this post


Link to post
Share on other sites

@puchi O sa fac si un reset dar sa vad ce mai rezolva luni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

offf...AWP,AWP... X(

mazzy, sorry pt intalnire, si sincer imi pare rau pt patania ta...eu primii 9000 de km am bagat doar OMV Carr 95...si am avut beculetul aprins de vreo 5 ori in timpul asta...cand ziceam ca ma duc la tester, disparea...acum bag si efix 95, si mi s-a mai aprins de vreo 2 ori...am 15500 km/1 an...vis-a-vis de mersul motorului "rotund", singurul simptom este ca uneori, intr-a 4-a pe la 60 cat mai constant, ma mai leagana fata-spate, dar usor...cine are turometru pe 1,2l sa-mi spuna si mie ce turatie este in acest regim...

la DSN cand am avut probleme de putere/turatie/pornire, primul lucru care l-a facut mecanicul a fost sa scoata furtunul de retur sa vada daca baga presiune pompa de benzina...si ai nostri "asta e ultimul lucru de verificat"?...profesionisti tata!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Ciprian. A mea nu a vazut decat efix si nu am avut decat o data beculetul aprins. Dar si aici pot sa fie multi factori, nu neaparat benzina...

 

Vezi ca si a mea cand a inceput sa ma legene a fost tot usor si rar. Prima data am crezut ca gropile sunt de vina dar se pare ca nu a fost asa. Acum sa asteptam rezultatul. Maine la 8.30 iar am un loc "rezervat" in service.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum plec iar la service. Sa vedem ce mai schimba baietii astazi. Revin cu detalii cand ma intorc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut mazzy,

 

Parerea mea este ca e mult mult prea mult sa mergi cu a 2-a la 80km/h, indiferent daca ai de depasit sau nu.

 

Ai noroc ca nu ai turometru, zic eu, pentru ca poate iti dadeai seama ca e mult prea mult, sigur ai pe undeva pe la 6000 rpm, care e arhidestul si greu de dus de un motor asa de mic, cum e cel de 1.2

 

Iti recomand prieteneste sa megi cu a doua in spatele lu' ala ce vrei sa-l depasesti pana in 50, maxim 60 la ora si sa-i dai a 3-a, ca sigur cazi din vreo 4800 rpm in 3500 rpm, ceea ce e super bine pentru o depasire normala. In plus, ramai in a 3-a pana treci de el si in treapta asta poti urca pana in 100 km/h, care vin vreo 5000 si ceva rpm.

 

Cred ca din cauza ca l-ai omorat prea des motorul, deaia iti face asa, nu benzina e de vina, ca asta nu totdeauna e rea.

 

Asa am facut si eu cu Sparkul, i-am dat si in rodaj in gura, numai in 5500-6000 rpm le schimbam si dupa aia numai in 5000 mergeam de regula si acuma are 17k km si tremura din toata incheieturile si la relantiu si in mers.

 

Multa bafta, sper sa-ti recuperezi masina cat mai buna,

Adrian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succese...

Nu am putut sa vin la stadion pt ca sunt plecat din Pitesti... momentan am si o problema cu ambreajul... insa peste 2 saptmani vin in Pitesti si poate ne vedem acolo

 

Sa ne tii la curent cu situatia din service

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stimate Adrian C, tu ai vazut despre ce motor se vorbeste aici? NU e vorba de 1.4 16v...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Salut mazzy,

 

Parerea mea este ca e mult mult prea mult sa mergi cu a 2-a la 80km/h, indiferent daca ai de depasit sau nu.

 

Ai noroc ca nu ai turometru, zic eu, pentru ca poate iti dadeai seama ca e mult prea mult, sigur ai pe undeva pe la 6000 rpm, care e arhidestul si greu de dus de un motor asa de mic, cum e cel de 1.2

 

Iti recomand prieteneste sa megi cu a doua in spatele lu' ala ce vrei sa-l depasesti pana in 50, maxim 60 la ora si sa-i dai a 3-a, ca sigur cazi din vreo 4800 rpm in 3500 rpm, ceea ce e super bine pentru o depasire normala. In plus, ramai in a 3-a pana treci de el si in treapta asta poti urca pana in 100 km/h, care vin vreo 5000 si ceva rpm.

 

Cred ca din cauza ca l-ai omorat prea des motorul, deaia iti face asa, nu benzina e de vina, ca asta nu totdeauna e rea.

 

Asa am facut si eu cu Sparkul, i-am dat si in rodaj in gura, numai in 5500-6000 rpm le schimbam si dupa aia numai in 5000 mergeam de regula si acuma are 17k km si tremura din toata incheieturile si la relantiu si in mers.

 

Multa bafta, sper sa-ti recuperezi masina cat mai buna,

Adrian

 

Depinde si cum i-ai dat..ca si datul asta trebuie facut cu cap.

Sincer, de fiecare data cand fac cel putin 100km in afara orasului, cu schimbari pe la 5000rpm(si mai sus daca situatia o cere) ma minunez cat de lin si de frumos poate sa mearga apoi motorul(nu se mai simte nici o vibratie, 0 zgomot dinspre motor la ralanti si pana in 3000rpm). Bineinteles ca asta dureaza vreo saptamana in oras, apoi iar cere sa fie plimbat in afara. Ideea ca turatia strica un motor este falsa, ideea ca turatia administrata aiurea(pe motor rece, cu consumabile de calitate indoielnica/in pragul schimbarii, etc) poate cauza mai mult rau decat bine este foarte-foarte adevarata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema a fost rezolvata. Se pare ca de vina a EGR-ul, o vana care reintroduce gazele nearse in motor. Momentan nu au piesa pe stoc dar saptamana viitoare mi-au promis ca o primesc. Din cate mi-au spus este prima masina care vine cu aceasta problema la ei in service si acesta a fost motivul pentru care ea a fost depistata mai greu si tot acesta este motivul pentru care nu au piesa pe stoc.

S-au purtat profesionist, nu m-au lasat sa astept la coada sau sa-mi faca programare. Au bagat masina direct in service si s-au apucat de treaba.

 

Bravo AWB Pitesti ! Continuati asa si o sa dovediti ca sunteti un service de incredere.

 

@Adrian_C Te invit sa faci un test cu un Aveo 1.2. Vei observa ca la 50 km/h in treapta II masina parca are "turbina" in comparatie cu plaja inferioara de turatie si accelereaza foarte bine. Daca merg cu treapta III la acea viteza nu are prea multa vlaga si nu poti depasi in siguranta decat daca nu-ti vine masina din sens opus. Eu folosesc aceste turatii numai in momentul in care depasesc. Nu am spus ca merg constant asa. Motorul nu-l "omor" des. Apelez la aceste turatii numai daca este nevoie. In rest iti multumesc pentru urari si :lavolan: safe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O.k colega >mazzy<!Asteptam vesti, eventual vreo poza cu EGR ul ala .Succese si sa dea domnul sa rezolve problema si sa nu mai ai nevoie de serviceuri.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Problema a fost rezolvata. Se pare ca de vina a EGR-ul, o vana care reintroduce gazele nearse in motor.

Ti s-a aprins MIL-ul si au citit cod de eroare legat de EGR ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu s-a aprins MIL-ul si pe tester nu aparea nicio eroare, dar ce i-au facut pe moment i-au facut bine pentru ca nu mai tremura. :) Am vazut la motor (chiar indreapta injectoarelor) o mufa scoasa iar acum merg cu beculetul aprins pana shimba piesa. Nu am l indemana o poza cu motorul ca sa-ti arat despre ce mufa este vorba. O sa incerc maine sa fac o poza ca sa te lamuresc sau poate reusesc sa gasesc o poza cu motor de 1.2.

 

Nu ma poate ajuta nimeni cu poza motorului de 1.2 de pe aveo/kalos?

Edited by mazzy4you

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta imi aduce aminte de taximetristii pe Dacii care umblau cu furtunul de recirculare pe sub masina :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
... Nu am l indemana o poza cu motorul ca sa-ti arat despre ce mufa este vorba.

Nu-i nevoie de-o poza, este vorba despre mufa de la EGR. Cine nu stie care-i aia, sa studieze manualul de service (de la Kalos).

 

Altfel, revin, nefunctionarea corecta a electro-valvei EGR genereaza cod de eroare. Daca sunt depuneri pe ea si nu se mai inchide complet (cazul presupus la tine), se curata. Au desfacut macar valva sa vada starea ei (2 suruburi) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am fost langa ei cand au umblat. Dupa ce au scos masina la un test m-au invitat si pe mine sa merg cu ea sa-mi dau cu parerea daca mai face probleme. Dupa ce le-am confirmat ca nu mai face probleme mi-au spus ca au gasit problema si ca este vorba de o vana (din ce mi-au explicat ei este o supapa prin care se reintroduc gazele in motor pentru o noua ardere). Ma-u chemat saptamana viitoare sa-mi schimbe EGR-ul.

 

Atasez si o poza pentru cei care vor sa-si faca o idee cat de cat unde este EGR-ul.

post-14502-1210792936_thumb.jpg

Edited by mazzy4you

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce arati prin sageata n-are legatura cu EGR. Acolo-i mufa de senzorul de temperatura aer. Tubul flexibil nichelat, din spate, te duce la valva EGR.

 

Altfel, orice motor zburda cu mufa scoasa de la EGR si valva inchisa !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai mufa este dupa acel tub. Eu am aratat doar zona unde se afla. In poza gasita pe net nu se vede EGR-ul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...