Jump to content
Sign in to follow this  
DMX

Cutie De Viteze Kalos 1.4 16v

Recommended Posts

Am cautat si nu am gasit sa mai fii avut cineva probleme cu aceasta cutie .

 

Ciudat de 2 zile , cand plec dimineata , imi este imposibil s-o bag in viteza sa dau cu spatele , in celelalte viteze este OK . Dupa ce se incalzeste nu mai este nici o problema ...aveti vreo idee , sa fii ramas fara ulei ? , dar daca era asta intampinam dificultati si in celelalte viteze .

 

Masina nu mai este in garantie asa ca nu ma trimiteti la service ca se rezolva pe garantie :)

 

Daca mai este vreun topic deschis pe acesta tema , inchideti-l dar nu inainte da a-mi lasa si mie un link . Mersi anticipat !!

Share this post


Link to post

Scoti pe liber, calci ambreiajul, apoi intra. Uneori imi face si mie.

Share this post


Link to post

DMX, e din cauza magiunului. Stai calm, nu trebuie sa te duci la service, nu pot sa faca ei cald afara :)

Cand pornesti masina o faci cu ambreiajul apasat? (observasem ca daca pornesc fara sa apas ambreiajul, cutia isi revenea mai repede... doar o observatie, nu pot sa sustin din punct de vedere tehnic)

Share this post


Link to post

Lucian - ceea ce spui e veche , nu raspunde la chestia spusa de tine !! Mersi oricum si poate cei care intampina "greutatea" asta i-ai rezolvat , la mine nu merge , pot sa calc ambreajul de mai multe ori ca nu intra . Stiam de "manevra" asta ...dar nu mai da roade din pacate .

 

Satori - aici ai dreptate pornesc cu ambreajul calcat , zilele viitoare o sa incerc s-o pornesc fara sa calc ambreajul la pornire , sa vedem daca mai face tot asa .

 

P.S sincer nu vreau lamurire tehnica vreau o rezolvare rapida :D ,apropo e ambreiaj sau ambreaj ?? ma duc la DEX :)

 

Mersi si va tin la curent ,daca mai aveti ideii nu ezitati ...

offtopic - e ambreiaj :)

Edited by DMX

Share this post


Link to post
e din cauza magiunului.

 

Magiunul se datoreaza "frigului napraznic " de 0 C din Bucuresti? Pai la -15 C ce sa mai zica, smoala intarita? E adevarat ca acum 2 ani au fost si -18 C si mergea cam greu "magiunul" dar acum cred ca se exagereaza.

Share this post


Link to post

Exista mai multe grade de "magiuneala", e adevarat. Dar evolutia "bolii" nu este EXACT invers proportionala cu temperatura, asa ca nu este cu mult mai grav la -15C decat la 0C. Nu ai motive sa crezi ca se exagereaza, scara pe care o folosesti este gresita.

 

Ca fapt divers, la Honda, eu reusesc sa bag in marsarier dar imi merge cutia greu pentru primele 10 schimbari. Pornirea o fac fara sa apas pedala de ambreiaj si plec de pe loc dupa 10-20 secunde (centura, muzica, deschide oglinzi, blocare usi).

Share this post


Link to post

O solutie "rapida" ar putea fi urmatoarea:

- te urci in masina

- calci ambreiajul

- bagi in marsarier (daca face figuri, bagi a-ntaia ca sa se aseze rotitele pe acolo si apoi marsarier)

- pornesti motorul

- dai cu spatele cat vrei

- etc...

Nu am patit asa ceva, dar ma gandesc ca ar putea sa mearga.

Share this post


Link to post

Impresii : cu toate ca a fost cel mai frig aseara (comparativ cu serile precedente ) azi dimineata am procedat cum a spus Satori , am pornit fara sa calc ambreiajul + am lasat-o vreo 20 -30 secunde si dupa aia a intrat din prima in marsarier - )

 

 

Abram - o sa incer si ce spui tu ...sunt curios ...revin cu impresii dupa aia ... mersi tuturor de sfaturi

Share this post


Link to post

Abia vin de la o 'plimbarica' la care'am avut surpriza de a-mi...reaminti cum ca a1a este imposibil de bagat, cu motorul rece, in mers (pe scurt, retrogradare 2-1). Sunt convins ca'i vina magiunului si nu vreau predici cum ca "a 1a e doar pentru plecarea de pe loc", dar, Doamne, ce zgomooot.. :D

Share this post


Link to post

Cel mai simplu mod de a "scapa" de chestia asta este (din cate am observat pana acuma) s-o las in marsarier ,ma urc o pornesc o scos din viteza ,dupa care daca incerc sa dau imediat du spatele ,intra exatraordinar de usor !!!

 

Am incercat si sa nu mai calc ambreiajul dar ...intra ceva mai usor dar tot intampin orarecare dificultate .

Share this post


Link to post

Omule bag-o in marsalier inainte sa pornesti motorul ; daca nu intra las-o macar 30 de secunde cu motorul pornit si ai sa vezi ca merge brici ; daca nu se rezolva dute la service si zile sa mai stranga cablul de ambreaj si atunci merge ca unsa numai ca o sa iti plece dupa loc cum ridici 2 mm piciorul de pe ambreaj

Share this post


Link to post

Ambreiajul de la 1.4 16v este hidraulic, nu are cablu...

Share this post


Link to post

Exista si o varianta mai slab dotata adica cea mai slab dotata, cu ambreiaj pe cablu.

 

In legatura cu bagatul in marsarier, da si la mine se intampla si nu neaparat cand e frig sau cand plec de pe loc. Solutia mea este doua :) )

 

1. o bagi cu japca si tot intra da-o-n magiunu ei de treaba

2. bagi 1-a si pe urma marsarier si intra perfect (prima varianta e buna daca te scoate din fire)

Edited by Figaro

Share this post


Link to post

Si daca vrei sa ajungi cat mai repede la service.

Share this post


Link to post
Exista si o varianta mai slab dotata adica cea mai slab dotata, cu ambreiaj pe cablu.

 

De cand? Care este aceasta varianta?

Share this post


Link to post

Pai parca motorul de 1.2 are ambreiajul cu comanda pe cablu. Dar e chestia de motor, nu de varianta de echipare, le-a cam incurcat.

Share this post


Link to post

Da le-am incurcat un pic. Merci closchkutza

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...