Jump to content
 

DevBreak

Membru
  • Content Count

    191
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About DevBreak

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 12/18/1982

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    DevBreak

Profile Information

  • Location
    Brasov
  • Din
    Brasov
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Cruze 2.0D 163CP
  • An
    2012
  • Nr. Inmatr.
    BV-01

Recent Profile Visitors

2833 profile views
  1. Salut, Problema nu este nici pe departe rezolvata. @Sleepless30 Sunt curios daca la tine s-a rezolvat problema. Eu am verificat varianta cu update-ul de firmware insa, in cazul meu, apare mesajul "No update available"
  2. Salut, Senzorul este in capatul din stanga - spate al motorului (cum te uiti la masina din fata ) pe galeria de admisie. Curatarea senzorului a avut efect 2 saptamani. Problema nu este sezorul MAP. Am impresia ca thread-ul asta o sa fie unul foarte lung. Intre timp am mai efectuat pe masina urmatoarele operatiuni / schimburi: - inlocuire senzori MAP/MAF - inlocuire electrovaleve de control turbo si turbionare - 3 la numar - curatare turbina cu utrasunete and stuff - inlocuire cot clapeta de acceleratie - verificare furtune vacuum - verificare intercooler furtune suprapresiune - inlocuire clapeta acceleratie Toate acestea nu au avut nici un efect, codul de eroare este la locul lui. Sper sa gasim o solutie pentru problema, observ ca sunt din ce in ce mai multe masini cu aceeasi problema. Cand am noutati legate de problema revin cu update
  3. Problema a fost remediata prin curatarea senzorului MAP. Puteti observa cum arata acel senzor in atasament.
  4. Salut, Nu am mai fost activ pe forum de ceva vreme, postez problema cu care ma confrunt pentru a veni in sprijinul celor care se vor confrunta cu ea. Long Story Short: Masina are 48.000 Km, am luat-o la 20.000 km de la reprezentanta in Decembrie 2014. Preambul: in urma cu trei saptamani a aparut pe bord Code 84 (engine reduced power) impreuna cu alerta Service Soon). Daca opream motorul si-l reporneam codul disparea si totul functiona corespunztor. Am continuat deplasarile pe care le aveam de facut (~1500km) si eroarea aparea din cand in cand (200-400km). Cand am ajuns la service pentru diagnoza, eroarea stocata se referea la electrovalva de control turbo (85183170), electrovalva pe care am schimbat-o. Toate bune si frumoase pentru inca 300km dupa care eroarea 84 a reaparut. De data asta am reusit sa observ un tipar de reproducere dupa cum urmeaza: 1. Frana de motor 2. Turatie 1800-2100 3. Drum usor denivelat (rosturi de imbinare poduri) Am verificat in service traseu de vaccum, functionare electrovalve (desi schimbate anterior) si a fost curatat debitmetru, dar nu a fost identificata nici o problema. De ieri problema a parut aproape la fiecare frana de motor si a culminat cu un Check Engine portacliu si frumos, insotit de eroarea P2263 (Turbo/Supercharger Boost System Performance (UnderBoost)). Partea "frumoasa" este ca in momentul in care apare check engine totul functioneaza perfect. In prezent masina se afla in verificari adanci la service. Revin cu update in saptamanile urmatoare in limita timpului. Nota: Regenerari face normal, nu scoate fum, nu smuceste, nu tremura.
  5. Revizie 90.000 km (3,5 ani) + amortizoare fata / spate + flansele aferente + rulment presiune + cap planetara stanga + freon + itp + placute de frana ~ 3.000 ron Radacini Brasov
  6. Vineri 06-08-2010 B-dul Saturn Brasov, trecerea de pietoni zona gemenii. Opresc la trecere ,sarise unu pe trecere ca apucatu, si trosc un opel in spate (new hardware found... do you want to install?) Pagube Aveo: Bara spate si ceva protectie pe dedesubt Pagube opel: capota, far, radiator, grila, sigla. Update: Am optat pt solutia CASCO cu regres pe RCA - ul lui (vinovatului).
  7. Salut, Dupa ce credeam ca am rezolvat tot ce se poate la masina si ca la 60K nu ma mai poate surprinde nimic, m-a lovit cutia de viteze fix in bot. Sa ma explic, la schimbat peste 5000 rpm din 2 in 3 caraie ca dracu. Am o programare in service insa trebuie sa stau cu masina pe bara ~2 saptmani, pina urma o sa imi calc pe inima si o sa merg pe jos in perioada asta. Va tin la curent cu evolutia.
  8. Salut, Deastea am schimbat pina acum doua pe garantie, durata de viata a unui rulment a fost de ~26.000 km. Acum sunt deja la al 3-lea rulment de presiune si sper sa ma tina mai mult.
  9. @tolin Rezultatul este ca sondele lucreaza in parametri, insa pentru linistea tuturor propun sa ne intilnim si sa facem un test. Cei drept scot consumul de carte 5,4% in urmatoarele condtitii: Singur in masina, pe autostrada, peste 25 de grade celsius, fara vant (lateral sau din fata), umiditatea si presiunea atmosferica sunt greu de masurat, presiune anvelope 2,1, cifra octanica benzina >= 98 (daca intradevar exista mai mare si nu este doar marketing), viteza maxima 110, viteza minima 90 (cu posibile franari de rigoare ) Am facut autostrada A1 de ff multe ori si am prins de mullte ori liber. Consumul a fost calculat in felul urmator, plin la plecare confirmat de 3 clickuri de pompa, plin la intoarcere, alimetare la aceeasi pompa confirmat tot de 3 clikuri. La ultima verificare era Chevrolet Aveo. Cert este faptul ca pina acuma garantia a contat mult pentru mine (rulmenti presiune, radiator, caseta de directie, geometrie la fiecare revizie)
  10. @ tolin De acord cu tine si cu aceasta masura (nu am absolut nici o obiectie). Insa prezint faptele exact asa cum s-au intimplat, daca vrei fixam o intilnire si iti prezint piesele schimbate (bielete de la bara stabilizatoare, bujii, pompa de apa, rola intinzatoare, curea distriburie, filtre,) la filtrul de polen undeva pe la ~8000 km de la ultima revizie am rupt insertia de carbon intr-un fel aparte, am gasit acest filtru in masina in cutia noului filtru. De aruncat la tomberon nu le arunc, toate piesele schimbate de pe masina au un loc aparte al lor.
  11. Si dupa parerea mea este multicel, insa nu mai am bataie de cap, daca merg la un service oarecare si greseste alinierea supapelor ce fac? Asa daca se greseste am certitudine ca se si repara fara ca eu sa mai dau alti bani, sau sa stau cu masina in batista. Per total sunt multumit, am lasat masina dimineata, am luato seara, am gasit in masina piesele schimbate (mai putin filtrul de benzina si filtrul de ulei care pot lasa urme) am verificat pe la 12:30 statusul lucrarii si a fost ok. Acuma la drum! Vrum Vrum.
  12. @wwillym Pui contactul in a doua treapta, este pozitia la care incepe sa beculeasca tot bordul, la pozitia 3 porneste motorul
  13. Am terminat Revizia de 60.000 Total de 2.150 Aici au intrat cele mentionate mai sus + 2 bielete de la bara stabilizatoare + ITP
  14. Salut, Chiar in acest moment masina mea este este in revizie de 60.000 la serviceul Radacini in Brasov plus alte cateva probleme printre care enumar ITP Reglare Joc Portiere Geometrie Caseta de drectie Indreptare volan aliniat dupa bord Curatare IAC Curatare clapeta acceleratie Verificare sonda Oxigen Sunt curios cat o sa vina nota de plata ... insa daca am intrat in hora trebuie sa joc
  15. Salut, Am fost si eu la drive test cu chevrolet cruze, culmea am nimerit tocmai pe un 1.6 si echipare low. Impresia per ansamblu a fost ok, insa ca si comportament a fost ceva de genul aveo 1.2. Partea cu "puturosenia" motorului de 1.6 la cruze este discutabila, intrucat are nevoie sa fie un pic mai turat (Cuplu maxim (Nm la rot∕min) 153 la 4200 rpm) spune niste lucruri la fel ca la aveo 1.2 Cand o sa ma gandesc la achizitionarea unui cruze cu siguranta ma voi gandi la motorul de 1.8 benzina (cu diesel am niste intimplari mai putin fericite)
 

×
×
  • Create New...