Jump to content
 

DjDvr

Membru
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

About DjDvr

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 09/26/1985

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Spark 1.0
  • An
    2006
  1. Pun si eu o intrebare mai stupida , dar eu am cautat prin hartiile care au venit cu masina si nu am gasit raspunsul stie careva ce Model e Blaupunktu ala care vine pe Spark din fabrica ?
  2. Eu sper doar sa zica ca e problema undeva daca zice ca nu e nicaieri o problema atunci o sa incep sa ma ingrijorez si cred ca voi ruga pe cineva care mai are un Spark 1L sa vina cu mine la tester ca il platesc eu doar sa vad daca si altii au aceeasi chestie sau nu dar 1 lucru e sigur si acel lucru e ca nu e normal ce s-a intamplat
  3. Cu scuzele de riguare daca e offtopic dar e o completare la impresiile postate mai devreme Cu 1.0 am atins eu in GR cu autostrada goala cu 3 persoane si bagaju pt 2 din ele 150 si mai mergea putin dar nu am incercat ca am zis ca nu are rost ... si de aia as zice ca nu prea ai cum sa-i dai tu cu 0.8 ala micut 160 reali o fi o abatere de 8 - 9 % care te fura kilometraju si te cred! Cu a 2 masina tot 1.0 doar ca rosu nu albastru ca celalat cu 2 persoane in ea si bagaj pt 1 noapte am prins 155 si eram cam la 5100-5200 de turatii tu cu 0.8 la 5500 sa fii la 160 si sa ai si 4 persoane destul de mari cam greu de crezut parerea mea. E super ok masina pt oras consumu e un pic maricel dar nu deranjeaza enorm de mult (incepe sa mai scada dupa 10mii ) si in afara daca nu esti brutal cu ea adik nu sari de 120 nici nu sare de 5%. De vazut cum e masina oricum nu o sa vada nimeni doar din ce scrie unu sau altu pe forum tot la un testdrive se vede cum e masina.
  4. Sa-ti spun eu cum a fost rodaju la cele 2 Sparkuri La cel rosu care a venit in luna decembrie 2005 in primii 1500 km in oras inghitea lejer 11 - 12 % dar dupa ce a trecut de 2000 - 2500 de km a scazut undeva pe la 8 -9 condus mai sportiv nu extrem dar mai sportiv si la mers lejer la plimbare scoate 7 cat scrie in carte. In afara acuma la 11000 cat are cel rosu scoate 6L/100km dar cu masina plina 4 persoane + bagaj in regimu de 110-120 constant si 70 in localitati! Lucru probat pe Bucuresti - Suceava. Cu cel albastru rodaju a fost un pic mai ieftin in oras a mancat cam 9 - 10 la inceput si acuma manaca cam 7 - 8 ca il conduce o domnisoara care nu se infige decat cand e nevoie si pe afara am scos acuma Bucuresti - Igoumenitsa 1125 km cam 4.9L/100km mergand 130 - 140 la bulgari pe autostrada si 90 - 110 pe drumurile locale si in grecia 110 - 120 pe autostrada si ultima portiune de munti cu serpentine cat s-a putut 60 80 100 cu multe frane si accelerari acest drum fiind cu 2 persoane + bagaj. Nu stiu daca am mai zis sper sa nu ma repet ambele sunt 1.0 L!
  5. Sa stii ca m-am gandit si la asta dar ma mai gandesc inca cu ce sa incerc sa le desfund o sa astept testu ala la Service ca sa vad ce zice compu si daca nu zice nimic acolo vad cu ce incerc sa le curat!
  6. Uite si un mic update tocmai am venit din GR cu Sparku al 2 leaala cu mai putini cai lipsa si vreau sa zic ca se simte ... Cu 2 persoane in el + bagaj usor adik 2 genti in Bulgaria pe partile de urcare ale autostrazii nu vroia mai mult de 90 efectiv statea turatia constant si nu tragea deloc in plus nici in treapta inferioara daca dadeam urca usor spre 100 dar mai mult nu vroia deci ceva e clar ca are ca am mers cu masina plina 4 persoane + bagaj pentru ele + un gratar in spate la cheia anu trecut si tragea superb in urcare ... ceva nu e ok ori e o bujie dusa ori e ceva la calculatorul de injectie am programat un test la reprezentanta si o sa vad ce zice acolo ...
  7. 11400 km cu sparku nostru si iti spune ca face la inceput faza cu a 2 si trece destul de repede si problema cu motorul usor turat la fel nu mi-am dat seama de la ce e dar nu mai face acuma. Problema cu Reverse ramane insa dar doar cand are ea chef adica uneori intra din prima in R dar uneori nu vrea si tre sa iau picioru de pe ambreaj si sa apas iar si intra lin sau mai face uneori urat si se adude un pic mai tare cand intra in R e ce s-a scris mai sus nu e bine sincronizata cutia pentru R. Am invatat sa trec peste
  8. Nu stiu sa-ti spun exact cum au masurat turatia motorului dar am vazut in timpu testului ca pe ecran afisa turatia motorului ! Ce pot sa-ti spun este ca au conectat ceva sub capota nu vad insa unde pentru ca au facut-o extrem de repede si nu stiu ce sau unde au legat dar uitandu-ma la monitorul pc-ului si la ce vedeam aproximativ in bord turatia parea sa fie aproximativ ca de pe ecan pt nu vedeam decat acul si stiu aproximativ pozitia la anumite turatii. Cert ramane 1 lucru si anume ca Sparku lui a scos cu 2 cp mai putin decat in talon si cele 2 care le-am testat eu au scos cu 11 rescpeciv 9 CP mai putin ... si la el nu a iesit decat 3 NM lipsa parca si nu 20 respectiv 10 ca la mine ...
  9. Am inteles ce ai zis si stiam si eu asta dar uite ca am urcat azi si al 2-ea Spark pe tester si a scos 57.8 CP si 81.8 NM si cel de acolo mi-a zis ca ceva nu e bine asa ca a urcat si Sparku lui care este varianta de 0.8 pe tester si surpriza mare 51 CP in talon si 49 pe stand ... Ce pot sa zic acuma ? Maine ma duc la Radacineni cu masina sa vad ce si cum ca am intels ca ei n-au coada ca dibasu pana pe 28 Sept si ma pot duce maine sa fac diagnosticare cu Computeru ca sa vad ce si cum nu e in regula cu motoru ! Si daca te uiti atent in graficul puterii o sa vezi ca intre 63 si 73 la primu Spark e o scadere brusca a puterii dupa care urca , scadere care a aparut si azi la celalat spark dar intre 68 si 75 dar cand omu si-a urcat masina lui nu a aparut acea scadere a urcat usor fara nici o scadere si eu unu nu stiu de ce scade acolo .
  10. Sincer nici nu m-am uitat cat era garantia ma voi uita dar parca 1 an era ...
  11. Problema e ca este fara vlaga acuma ... pana acu cam 3 luni era plin de vlaga cu omv 100 si ii placea si consumu era bun si deodata parca nu mai tragea asa bine , am presupus ca e de la faptu ca ma apropi de 10k km si ca o fi de la filtru de aer ulei etc ... dar acuma ca sunt noi dupa revizie as zice ca trebuia sa iasa macar aproape cu ce scrie in talon mai ales ca am mai verificat 2 masini acolo Un tico care a scos cu 3 cp mai putin si un Peugeot 106 care a scos cu 1.5 Cp mai putin decat in carte cu toate ca era din 1994 ... Asa ca as tinde sa cred ca le merge bine testeru. Oricum maine ma duc sa mai verific un Spark luat cu 2 luni mai devreme decat asta sa vad ce arata la ala si daca e cam la fel ... Masina nu mai e in garantie ca a trecut 1 an de cand o am Dar nu stie nimeni alt loc unde sa aibe testu ala de computer pt masini Non europene ? (In afara de Di-Bass)
  12. Erau pe bune caii aia ca e Varianta Platinum cu Motoru 1.0 si se simtea la inceput diferenta fata de Matiz pt ca am condus matiz inainte! De vreo 3 Luni asa se simte ca nu mai ai are asa vlaga decat daca ajunge in ture mai mari ca de obicei... Tin sa mai mentionez ca masina mananca doar OMV 100 de la al 2 lea plin care l-a facut si au fost cred k 5 sau maxim 6 dati cand am bagat altceva pt ca nu era nici un OMV in zona si revizia a fost facuta pe 5 septembrie deci filtrele sunt toate noi teoretic daca nu cumva au facut ceva cei de la service ...
  13. O sa plec pana in GR cu micul Spark si am vrut sa ma sigur ca totu e ok cu masina si am fost la Autovit si am urcat masina pe tester la ei .Totu bun si frumos pana la motor care pt mine a fost un mic soc a scos 56.8 Cp la 5380 fata de 67 Cp la 5500 cat ar trebuii sa scoata si a scos doar 76.7 Nm din cei 91. Cei de acolo au zis ca ori sunt bujiile ori e ceva cu calculatorul de injectie si mi-au sugerat sa am duc la reprezentant sa fac un test cu calculatorul pt ca ei nu au pt masinile non Europene. Vreau si eu va rog niste sfaturi/pareri asupra cauzelor acestei descoperiri (Mentionez ca Sparku are 10860 km si a nu a fost maltratat in nici un fel adik in afara 110 - 120 cu 130 max in depasiri si in oras frumos la 2500 - 3000 RPM schimbat vitezele cu rare treceri peste 4500 cand aveam chef sa mai alerg mai tare la un stop) Si a doua rugaminte daca stiti undeva unde pot face testul acela pt calculator in afara de Di-Bas care abea pe 26 Sept au loc liber pt ca s-a desfintat al 2 service al lor ... Multumesc in prealabil
  14. Ce pot zice decat Am fost si eu pe 5 Septembrie la Di-Bas sa fac revizia cu Sparku si nu sunt extrem de multumit de munca oamenilor. Parti bune : - Au pus prezevativu pe scaunt lucru nevazut de mine in RO pana acuma - A durat exact cat au spus ca va dura Parti rele : - I-am rugat sa verifice amortizoru, roata stanga fata pt ca stiam ca are o problema de la o piatra luata langa cernavoda si iei cica le-au verificat si ca nu are nimic .Azi am fost in autovit si am urcat-o din curiozitate pe testeru de acolo cu toate cele si baietii au zis ca rulmentu e dus si trebuie schimbat ca are joc roata. - La imbinarea de al cutia de viteze e nitel umed si suruburile sunt putin slabite lucru pe care prietenii de la dibas nu au remarcat-o ... - I-am rugat sa-mi faca si mie geometria rotilor daca tot am venit le-am zis ca nu banii sunt o problema si au zis ca da sigur ca da si cand m-am intors cica le-a ramas o masina blocata pe elevator si ca nu au putut sa imi faca ... Sincer cam neseriosi oamenii si sincer acele 2 ore de munca nu se justifica ...
  15. Aia originala a patit o mica buba pretena conducea spre mare si acolo pe panta inainte sa intri in cernavoda (drumu vechi inainte sa se deschida autostrada pana la sfarsit) a nimerit o piatra care era pe sosea ca nu a fost atenta si janta s-a indoit! Am indreptat-o si am pus cauciuc nou dar mi se pare ca se dezumfla ca nu a facut-o ala bine si acu plecam la un drum lung si am vrut sa iau una noua dar se pare ca nu ! Am mers la un amic bun care are o vulcanizare si a indreptat-o si ala si acu nu se mai dezumfla! Vreau sa va zic ca nici de matiz nu am gasit am zis intr-un caz disperat ca iau si dinaia de Matiz alba chair daca arata urat dar nici dinaia nu am gasit ... Sper ca nu o fi problema . Am pus gume noi Toyo pe fata acuma pentru ca am zis sa nu fi patit ceva cauciucu de la janta neindreptata calumea si sa vedem cum o fi. Si cu jantele de aliaj slabe sanse pentru ca singurele lucruri care le gasesti in RO pentru Spark/Matiz sunt jegurile alea din Carrefour care dupa 3 ploi se cojesc si nu am chef sa dau asa mult pe ele! Am vazut jante de aliaj pe Spark-u nou varianta aia de la italieni care are sigla de Chevrolet pe ea si arata chair bine asa ca in septembrie cand dau o fuga pana in grecia caut un dealer Chevrolet si ma uit cat sunt jantele de aliaj pe acolo! Oricum multumesc mult pentru reply!
 

×
×
  • Create New...