Jump to content
 

blondu`

Membru
  • Content Count

    64
  • Joined

  • Last visited

About blondu`

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 03/28/1982

Contact Methods

  • MSN
    blonduzmz
  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    blonduzmz

Profile Information

  • Location
    Timisoara
  • Interests
    Cars / Computers / Money ;)
  • Din
    Timisoara
  • Auto
    Daewoo Cielo 1.5 MPFI '97
  1. Pei din august pana acuma numai 1 cm. Inseamna ca 100% nu iti curge radiatorul ala. Eu il aveam pocnit si completam in fiecare zi cu apa ( 1 litru 2 ) asta se intampla asta vara cand puteam pune numai apa distilata fara antigel, si apropo vezi ca e complicat de desfacut caloriferul ala daca vrei sa il cureti... dute la un service mai bine ca iti prinzi urechiile in toate plasticaraiele din spatele bordului bafta si numai bine
  2. Cu scuzele de rigoare daca s-a mai discutat despre asta dar chiar nu am timp sa mai caut. Trebuie sa schimb uleiul urgent ca si asa am depasit cu 800 de km termenul si plec la un drum dus-intors de 2000 de km. Ce parere aveti despre uleiul original Daewoo 10w-30. L-am gasit in Timisoara la un magazin ce aduce numai piese originale Daewoo, iar tipul de acolo mi-a spus ca acesta e uleiul cu care pleaca ele din fabrica ( ma rog plecau ca acuma nu le mai fabrica nimeni ). Pretul e rezonabil 92 de lei 4 L. Merita sa pun acest ulei sau sa ma mentin pe ce aveam pana acuma si anume ELF Sport 15w-40?
  3. Multumesc, in sfarsit s-a rezolvat !! L-am dat jos si ce am constatat, nu era mizerie inauntru, ci silicon "Meseriasii de la service" in loc sa puna dopul de plastic inapoi cand au pus ulei in cutie au pus in gaura de la acel surub silicon! Asta da meserie!! Vai si amar...
  4. In primul rand LA MULTI ANI TUTUROR , drumuri bune si masini fara probleme tehnice Problema mea continua... nu am apucat sa fac nimic la masina cu sarbatorile s.a.m.d. Chestia e ca inca imi curge ulei si ma indoiesc ca inca este prea mult ulei in cutie. Am facut luna asta in jur de 3000 de km si inca tot curge... o sa schimb zilele astea si uleiul in motor si o sa cer o verificare a uleiului din cutie. In schimb cu supapa aia ... se gaseste in magazin numa supapa cu surubu sau ce e acolo? cam cat costa daca stie cineva... Multumesc
  5. Spunemi si mie te rog, cum dau de acea supapa, ce trebuie desfacut s.a.m.d... PLS Deja nu mai suport uleiul la picioare!!
  6. Nu am reusit sa dau de el, daca ai putea sa ma ajuti cu o poza cum ai promis ar fi super. Multumesc anticipat.
  7. Am incercat asta dar nu gasesc busonul acela. Am dat jos roata stanga fata am lasat masina pe cric putin mai jos sa fie dreapta, insa nu se vede busonul. Conform pozei din manualul de service este in dreapta planetarei, dar nu e nimic acolo A mai avut cineva problema asta?
  8. Uite ca aceasi problema am intalnito si eu, imi curge ulei prin cablu de kilometraj 100%. Am desfacut bordu si e ulei si pe mufa aia de la vitezometru , se pare ca urca pe cablu in sus din cutie. De curand am schimbat ambreaju si uleiul in cutie, mi-au pus 2 litri in cutie, sa fie prea mult? sau ce se intampla de imi vine uleiul pe cablu asta? sunt 100% ca e de acolo, am si mirosit uleiul ala si miroase exact ca si uleiul din cutie. Ce trebuie facut?
  9. La problema cu avariile si cu plafoniera ma gandeam si eu ca e o problema de masa, dar unde sa verific masa asta?
  10. Am si eu problema asta cu semnalizarea, la mine revine doar cand semnalizez dreapta, cum a mai spus cineva si mai sus, chestia e ca datorita uzurii plasticelor apare problema asta, eu m-am resemnat. Am schimbat flansa aceea care actioneaza si claxonul pt ca nu mai claxona decat daca era volanul drept sau la 90 de grade in dreapta, dupa care imi mergea si revenea si semnalizarea, asta a durat o saptamana. Ca sa fie sigur trebuie schimbat si blocul de lumini, pt ca nu stiu daca se gaseste cama aia separat... Cu reglajul volanului in adancime nu are nu stiu ce reglaj... butucul volanului sta tensionat intr-un arc, trebuie cu o mana apasat cu forta bruta si stransa piulita bine. Eu nu mai am volanul original, mi-am pus volan "sport"
  11. Am si eu o mica problema la al meu cielo: Vesnicul si eternul bec de la baterie, am mai avut problema asta si m-am saturat sa tot schimb una alta in alternatorul ala... Problema actuala: se aprinde, foarte foarte slab cand actionez geamurile electrice, si cand il inchid de exemplu si tin butonul actionat chiar daca geamul e inchis, deci ca si cum l-as forta. Inainte mi se aprindea si becul de la frana de mana. Atunci a fost releul de incarcare. Acum vi-am spus simptoma, plus ca pe langa asta daca de exemplu pun avariile si aprind plafoniera, aceasta parca palpaie pe ritmul avariilor, la fel si cand actionez geamul, e mai slab becul cand e actionat geamul, iar dupa aceea revine la normal imediat. Am un scurt pe undeva? vreun releu ceva? numai spunetimi ca nu trebuie sa desfac iar alternatoru ala ca m-am saturat!!
  12. ok, am dat iar jos termostatul se pare ca nu deschide ... ciudat ... termostat de origine si a functionat 50 de km. Mi-ati putea sugera un producator de termostate bun sau eu stiu ... asta e a 5-a oara cand se da distributia jos... deja m-am saturat, mie frica sa nu iau altu si sa patesc la fel...
  13. Ventilatorul ziceau ei ca porneste bine. Antigelul e ceva nemtesc parca si e nou pus astazi. Instalatia banuiesc ca e curata. E al treilea rand de antigel ce l-am pus in 1000 de km aprox. Sa fi fost oare cu belea termostatul ala? e de origine si a functionat cam 50 de km.
  14. Fratilor deja ma dispera masina asta cu sistemul de racire: Revin la povestea cu termostatul. Nu m-am tinut de cuvant si am mers cateva zile fara termostat (baietii de la service erau in concediu). Astazi am pus termostat nou, totul ok. Deschidea , inchidea. totul in regula, asta pret de vreo 50 km, dupa care iar a inceput sa fiarba apa. Nu mai stiu ce sa-i fac. Chiuloasa e rectificata, garnitura noua. Radiatorul nu cred sa fie infundat, altfel aveam probleme si fara termostat. Termostatul e nou. Va rog daca puteti sa-mi oferiti o solutie. Cei de la service deja dau din umeri... deci am ramas sa ma lupt singur cu masina.
  15. Am ramas uimit de calitatea goarnelor din fabrica de la al meu cielo: dupa ce nu am mai folosit claxonul timp de un an jumate aprox ( datorita unui fir intrerupt ) m-am ambitionat sa-l repar. Am rezolvat partea electrica, dupa care constat ca de abia de abia mai sunau goarnele alea. Le-am dat jos, aveam apa in ele ( asta era imediat dupa o zi ploioasa ) , iar intr-una din ele aveam chiar noroi . Le-am spalat bine bine dupa care le-am montat, dupa vreo 2 zile 3 si-au revenit complet. Doamne ce bine e sa am claxon, parca e alta masina , nici eu nu stiu cum de am rezistat 1 an si ceva fara claxon ... daca ar durea lenea... AU
 

×
×
  • Create New...