Jump to content
 

bye

Membru
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

About bye

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 02/15/1983

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    bucuresti
  • Auto
    renault
  • Model
    laguna 1 ph2
  • An
    1999
  1. <P> argon... nu ma refeream la cielo fara sonda lambda ci la acele care au sonda dar pe care se monteaza instalatie fara control electronic al debitului de carburant pt a atrage clientii cu un pret cat mai mic ( si fara a le spune ca nu e ceea ce ar trebui )</P>
  2. nu recomand secventiala pt ca lucrez in domeniu si m-am lovit de aceasta problema de f multe ori , partea cu ; de ce prins merge; e pt ca are un management diferit fata de toate celelalte instalatii , inj net superioare ... Stag 100 este instalatie clasica , cu mixer de gpl,dar dozajul de carburant este controlat de sonda lambda a masinii si atat timp cat instalatia este reglata bine si masina nu are probleme pe partea de aprindere nu vor fi probleme cu rateurile iar diferenta de randament fata de cea secventiala nu este f mare .(se monteaza si pe cielo doar ca pe multe dintre acele cielo cu gpl s-a montat si inca mai sunt service care monteaza instalatie gpl fara electronica de sonda lambda , mai exact instalatie care se monteaza si pe carburatie , ceea ce nu e tocmai k) . cu STAG 100 masina porneste doar pe benzina (ca si la instalatia secventiala) si dupa ce temp antigelului ajunge la 30-35 grade (functie de cum e setata) va trece pe gpl la o anumita turatie a motorului , ex :1700 rpm asa incat eu consider ca e cea mai buna alegere pe care poti sa o faci .</P>
  3. -la nubira 2 E2 nu ti-as recomanda sa montezi instalatie secventiala indiferent ca e Stag 200 sau 300 , landi renzo sau brc- secvent , pt ca vor fi probleme (sunt poate 1% nubira care merg) si nu vei avea probleme la demaraj sau in mers ci vei avea probleme in momentul in care o vei scoate pe liber (va pica relantiul in baie - cum ar spune unii) timpul de inj pe relanti e de 1,8-2 ms iar in sarcina maxima nu depaseste 10 ms si are un management al motorului foarte ciudat . -nubira 2 E3 merge fara nici cea mai mica problema cu oricare din instalatiile secventiale -- la tine as recomanda o instalatie clasica cu electronica STAG 100- cu control 100% electronic al debitului de carburant (in functie de semnalul de sonda lambda) iar cei de la agrom daca ti-au spus ca nu-ti recomanda secventiala , si daca o montezi e pe raspunderea ta , e poate pt ca s-au lovit de aceasta problema la mai multe masini si vor sa-ti ia banii si apoi sa-ti dea cu flit ca nu au ce sa-i faca ca sa rezolve problema ( nu cred ca ar face multi lucrul acesta) si eu cred ca e de apreciat ( pt ca e diferenta de pret de aprox 4mil intre instalatii) -- toata stima celor care spun lucrurilor pe nume -- si la cat mai multi
  4. -nu vreau sa supar pe nimeni si nu apar pe nimeni doar ca nu mi se pare normal sa se arunce cu broaste in cei ce lucreaza la service ( vorba voastra "tembelii aia" ), iar daca cineva se crede mai presus decat acei " tembeli" ar trebui sa-si faca atelierul lui nu sa faca comentarii "" florinell" - stai fara grija ca stiu si ce e aia betoniera si cu ce se mananca instalatiile de gaz poate chiar mai mult decat tine. - partea cu dormitul linistit - fii fara grija ca supapele nu se ard in 10-12mii + ca vei ajunge sa faci ITP-ul sau te va opri ARR-ul iar cu declaratiile de conformitate date de tine sunt sigur ca totul va fi ok. - -bimm3r - poate sa fie intradevar comutatorul defect ,poate sa fie senzorul de pe butelie ,posibil sa fie o eroare din calculator , incearca la cei de la www.agrom.ro ca ei importa instalatiile astea. bafta si fara suparare
  5. " florinell "- nici la betoane nu poate lucra oricine asa incat eu zic sa-si vada fiecare de betoniera lui pt ca e mai simplu sa-i faci pe altii tembeli decat sa rezolvi problema masinii ( ex: cosmin 25) sau sa te gandesti ca poate tembelii aveau dreptate cand ti-au zis ca inst de pe dacie nu e ce iti trebuie la leganza - ai avut vreodata curiozitatea de a verifica dozajul de gpl la leganza , pt ca din cate stiu amestec sarac de carburant=supape arse - lucru care nu te invata la betoniera si nici pe margine drumului unde-si mai moteaza romanul nostru cate o bomba prin masina < dar de ce-si face omul cu mana lui nu-i poate face nimeni > -sper sa nu am ghinionul sa intalnesc prin trafic masina cu instalatie de gaz montata pe marginea drumuli sau langa betoniera
  6. Salut, Problema cu variatul turatiei la relanti am avut-o si eu cand am montat Tomasetto stag300 plus. In prima faza tembelii au pus de 2,2 si motorul tremura. Apoi au bagat de 1,75. Daca calcam ambreiajul sa schimb treptele de viteza in loc sa ramana la 800 de ture, imi cobora jos si cateodata murea. Am dato jos pentru ca acei tembeli nu puteau sa o rezolve dupa cum gandeau si lucrau nici in vecii vecilor. Am preferat sa ma opresc la timp. Ce e ciudat ca si pe benzina acum cateodata , cand calc ambreaiajul sa franez imi scade sub 800 si revine. De aceea nu stiu daca a fost din vina lor sau masina are ceva si pe gaz se manifesta mai des. Pe gaz pana nu urca apa la 80 de grade nu facea nimic- mergea perfect. Sunt in )))) - ar fi mers cu dize de 1,75 si chiar de 2 , iar partea cu tembelii eu zic sa te mai gandesti , pt ca atata timp cat masina are fluctuatii de relanti la funct pe benzina e normal sa apara si pe gaz ( ba chiar sa moara motorul) , dar asa e romanul nostru - mai bine sa dea vina pe instalatie sau pe montatori decat sa ia in calcul si varianta in care masina ar avea vreo problema. - daca o sa-ti pastrezi parerile ( cu tembelii ) nu cred ca o sa gasesti o instalatie de care sa fii multumit
  7. verifica aprindere :-bujii, fise , bobina
  8. zeama - nu tin cu ursul si inca o data spun -ce s-a intamplat la tine a fost f neplacut , doar ca nu mi se pare corect sa dam cu ei de pamant pt ce s-a intamplat la o masina si sunt curios daca pe acest forum chiar nu e nimeni care sa fi fost multumit de cum au lucrat cei de acolo , pt ca eu unul acolo am schimbat distributie , amortizoare , discuri+placute , bucsarai... , acolo am montat instalatia de gaz si nu am avut absolut nimic de obiectat atat in ceea ce priveste mecanicii cat si preturile la piese si la instalatia de gaz (desi gasisem si eu cu 1 mil mai ieftin in alta parte < intr-un garaj> dar nu mi-a suras ideea). -sper sa posteze si cei care sunt multumiti de cei de la agrom , nu doar cei care au avut probleme ca de aia e forum . La cat mai multi KM cu gpl ( ca de e ieftin )
  9. -hai ca o luam pe ocolite, chiar tu ai spus ca nu mai pornea si era clar ca masina avea o problema , iar atata timp cat nici ei nu-si dadeau seama (dar pana la urma s-a rezolvat)cum dracu voiai sa-ti spuna ca mai au ceva de pus la punct . - pt reglaje si ledul de nivel ar fi trebuit sa te folosesti de acea garantie ( ca de aia se da garantie)dar ca tot romanul obisnuit cu batrana dacia ai pus mana pe surubelnita si hai sa incercam -poate poate o merge. -Partea cu <EU ii platesc nu invers trebuiau sa isi faca treaba cit mai profesionist posibil> tu nu ai platit mecanicii ai platit un produs ( ca nu a pornit masina a fost o problema neplacuta intradevar ) si ce vina au acei mecanici ca au reglat masina si dupa 2 zile a inceput sa mearga prost la relanti , doar nu or fi venit la tine in parcare si te-au sabotat.
  10. 1-ca sa ne intelegem ...nu trebuie sa fii seful lor ca sa le iei apararea (si cred ca pe acest forum sunt destule persoane care sunt multumite de acei mecanici ,dar nu spun nimic ),mai ales daca ai trecut cu masina pe la serv lor si au rezolvat problema , dupa ce te-ai plimbat prin multe serv care te-au pus sa cumperi tot felul de piese fara rost , oricum asa suntem noi daca suntem multumiti ne facem mici , daca avem o mica nemultumire dam cu capul de perete , ca de e dreptul nostru. 2- pe tine ce te intereseaza cand te duci intru-un service ? - ca mecanicii sa fie profesionisti si sa-ti faca masina sa mearga sau sa fie experti in relatia cu clientul si linguseala 3-cat despre acel fir, poate ca sunt si ei oameni (daca ti-ar fi dat gauri aiurea ori ar fi scapat ceva prin motor da ,asa pt un amarat de fir faci atata scandal)
  11. zeama - daca esti atat de suparat pt ca a durat f mult montajul (7 ore-ceea ce pt un tico nu este mult <<iar montajul este normat 6 ore--vezi factura >> demonteaza toate piesele de la gpl de pe masina si apoi monteazale la loc si sa ne spui si noua cat timp ti-a luat ( si sa nu incepi cu < sunt mecanici si ar fi trebuit sa le ia mai putin) avand in vedere ca ai toate gaurile si traseele pt furtune si electrica deja stabilite - <intrebare>- daca ai fi ajuns cu masina in fata serv. si nu ti-ar mai fi pornit atunci cine ar mai fi fost de vina (pt ca sunt f multe cazuri in care opresti masina si apoi fara sa umbli pe la motor nu mai porneste), pt ca in cazul tau s-au desfacut anumite piese in timpul montajului si probabilitatea ca un fir sa nu mai faca contact f bine este destul de mare. Nu-ti doresc sa cunosti adevaratii mecanici (carpaci) ca de ... avem destui
  12. <hymura > eu unu ti-as recomanda sa mergi la alin si doru gpl( dar e alegerea ta) - nu exclud varianta ca anumite persoane sa aiba experiente neplacute la ei , dar din cate stiu sunt cei mai buni din craiova si monteaza f multe masini asa incat stiu ei ce diuze sa-ti monteze ( ca de or avea si ei ceva experienta poate chiar mai multa decat multe persoane de pe acest site care isi dau cu parerea) cat despre rampa de injectoare intradevar valtek 34 este mai buna dar se comporta f bine si valtek normal si raill <lascarica > daca pe tine a incercat unu sa te suga de 100 ron pt STAG 300 PLUS inseamnca ca nu stia ce vinde si care e diferenta de pret intre ele ( diferenta reala e de 3-400 ron) si softul + interfata nu o sa vi-l vanda nici un service agreat agrom pt ca asta ar insemna sa va scoata masina din garantie plus ca nu li se permite achizitionarea unui nr mare de interfete ( si in softul instalatiei se memoreaza fiecare data a conectarii si codul calculatorului la care s-a conectat)
  13. --vlad--- diferenta de pret poate sa fie si de la instalatia care se monteaza pe masina si cel mai important este daca masina ta e Euro 2 ( daca are sonda lambda) .In cazul in care masina este E 2 sfatul meu e sa te mai gandesti la ce vei monta si la ce service pt cea pt care ai facut programare ( la 900 ron) sigur nu e pt E2 (cu dozaj electronic de carburant)
  14. -ar trebui sa ajungi pe la un service gpl si sa puna testerul la instalatia gpl , pt ca pot mai multe motive pentru care trece de pe gpl pe benzina
  15. --la STAG 100 dozajul de carburan este controlat electronic de catre sonda lambda ,trecerea de pe benzina pe gpl se face automat la turatie (tinand cont si de temp reductorului) si are si indicator de nivel cu 5 led-uri pe cand STAG 2L are trecerea doar in functie de turatie, dozajul este controlat in proportie de 50% electronic (de catre modulul gpl) si nu are indicator de nivel (doar un led pt rezerva) --daca espero nu are sonda poti alege sa montezi o sonda lambda pe galeria de evacuare si atunci poti sa montezi STAG 100 sau STAG 2L ( pt ca amandoua lucreaza in functie de semnalul de la sonda lambda) iar in caz contrar nu ramane decat sa montezi o instalatie pt inj fara sonda lambda --la care dozajul este reglat mecanic (ca la dacia carburatie)
 

×
×
  • Create New...