Jump to content

DarkAngeL

Membru
  • Content Count

    93
  • Joined

  • Last visited

3 Followers

About DarkAngeL

  • Rank
    Animal Rescuer
  • Birthday 12/05/1981

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    andreibulancia

Profile Information

  • Location
    Romania, Bucuresti, Sector 5 - Rahova
  • Interests
    Masini! Calculatoare! Bere! Gagici!
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo Matiz
  • Model
    E/AC/LPG
  • An
    2007
  • Nr. Inmatr.
    B 68 CUP

Recent Profile Visitors

2275 profile views
  1. Merci, dar eu am comutator cu 2 pozitii: benzina sau gaz, asa ca.... Si instalatia e BRC.
  2. Stie cineva cum se poate porni direct pe gaz matizul cu instalatia originala din fabrica? (BRC)
  3. Ti-as recomanda Autogaz, sunt destul de buni si au experienta pe daewoo: http://www.agrom.ro/contact.htm
  4. La fel am patit si eu cu prastiile alea de continental din fabrica...dupa 2 ani nu mai putem sa le echilibrez...si nu erau tocite rau. Asa ca le-am schimbat...cu Debica Navigator 2, all season cu profil de noroi/zapada...le am de 2 ani si 20000km si sunt foarte multumit. E drept, sunt mai zgomotoase un pic, dar se comporta bine pe uscat si umed si rup norma iarna pe zapada. Am facut 2 ierni grele cu ele si nu am ramas niciodata nicaieri.
  5. Cauciucurile sunt facute sa se toceasca...daca mergi cu ele... Ce te tine 4-5 ani in conditii normale de utilizare ale masinii(8000-10000km) sunt cauciucuri eco=>performante reduse. Vrei ceva mai bun, le schimbi mai devreme, dar isi fac treaba mai bine.
  6. Totusi cred ca e de la huse+imbracaminte...se incarca static...
  7. Salutari! Am Matiz cu GPL din fabrica... Daca cineva a mai avut probleme cu senzorul de presiune din rampa centrala de la instalatia de gaz, sa stiti ca se poate rezolva inlocuindu-l cu un potentiometru. Eu asa am facu, dupa ce l-am schimbat de 2 ori...Merge foarte bine dupa ce am facut smecheria, si am scutit 270 ron. Cine stie electronica...puntea wheatstone...tensiunea de intrare in senzor=>tensiunea de iesire din senzor... Am folosit un potentiometru de la un radioceas.
  8. Doamne, Terente, tu ti-ai vinde si mama si tata...esti penibil! Cum poti sa vorbesti asa?
  9. As vota si eu asta, numai sa se aplice
  10. In legatura cu becurile H4 de 90/100W...sunt prea puternice pentru instalatia electrica standard a matizului. Dupa ce am umblat 3 luni cu faza scurta zi si noapte cu becurilea astea am schimbat puntea redresoare de la alternator. Si schimbam o data pe saptamana sigurantele de la faza scurta si faza lung.
  11. Eu mi-am pus asta toama cauciucuri 165/70r13 pe matiz, all season, profil mud+snow - Debica Navigator 2.Am acum vreo 11.000 km cu ele. Iarna asta n-am avut nici un stres pe zapada, gheata, umed, mazga...n-am ramas deloc. Pe asfalt uscat si umed sunt ok(pt 48 cp si 920kg - fac fata impecabil). Datorita profilului sunt un pic mai zgomotoase decat Continentalurile standard. A crescut un pic confortul, parca sta ceva mai bine in curbe, dar cert franeaza mai bune pe toate tipurile de carosabil. Demarajul si consumul nu s-au modificat...cel putin nu-mi dau eu seama. Am castigat si 3 cm garda la sol si pot urca toate bordurile din Bucuresti fara stres , si deasemenea ma bag mai linistit pe drumuri desfundate si pline de noroi, spre disperarea neveste-mii Viteza reala am masurat-o cu un gps, timp de mai multi km,la viteza constanta, la 60, 80, 100km/h pe bord - in realitate aveam in toate cazurile eroare de 2-2,5 km/h mai putin. Cu cauciucurile vechi(155/56/r13) aveam eroare de 4,5-5km/h in minus, masurata cam in aceleasi conditii. Ating un pic la viraj maxim stanga-dreapta, nu sunt trecute in talon - daca ma opreste rar-ul o sa fie interesant si la itp la anu ma duc cu alea vechi(155/65/r13) - asa ca...le recomand neoficial - fiecare e responsabil de ce face si cum face cu masina lui. Oricum la pret(120 ron/buc)merita toti banii gumele astea.Urmeaza evaluarea in timp - 30-40.000 km. Eu sun multumit de ce am facut.
  12. Aha, deci asa sta treaba... Multumesc Tolin, m-ai luminat un pic... Oricum nu cred ca merita investitia de tunning la matiz...nu-i masina de tunat... E o caruta mai avansata cu care ne facem treaba, iar la mine e cea mai buna masina...ca nu am alta!
  13. Eu mi-am pus asta toama cauciucuri 165/70r13 pe matiz, all season, profil mud+snow - Debica Navigator 2. Iarna asta n-am avut nici un stres pe zapada, gheata, umed, mazga...n-am ramas deloc. Pe asfalt uscat si umed sunt ok(pt 48 cp si 920kg - fac fata impecabil). Datorita profilului sunt un pic mai zgomotoase decat Continentalurile standard. A crescut un pic confortul, parca sta ceva mai bine in curbe, dar cert franeaza mai bune pe toate tipurile de carosabil. Demarajul si consumul nu s-au modificat...cel putin nu-mi dau eu seama. Am castigat si 3 cm garda la sol si pot urca toate bordurile din Bucuresti fara stres , si deasemenea ma bag mai linistit pe drumuri desfundate si pline de noroi, spre disperarea neveste-mii Ating un pic la viraj maxim stanga-dreapta, nu sunt trecute in talon - daca ma opreste rar-ul o sa fie interesant si la itp la anu ma duc cu alea vechi(155/65/r13) - asa ca...le recomand neoficial - fiecare e responsabil de ce face si cum face cu masina lui. Eu sun multumit de ce am facut.
  14. Nu am zis ca recomand, am zis ca sunt multumit de schimbarile facute. Fiecare e responsabil de ce face cu si din masina lui! Si cred ca se pot scoate 20 cp din motorul de matiz doar din trasee(admisi+evacuare) si din resoftare dupa. Nu e obligatoriu sa am dreptate...si nici n-am sa incerc deoarece matizul nu-i masina cu pretentii sporive si nu cred ca merita investitia...
  15. Matiz euro 4 - 53.000 km - benzina 95 de luckoil in general: Consum urban(Bucuresti) - 7,5-7,7%(viteze intre 0 si 60km/h) Consum mix - 6,5-6,7%(viteze intre 30 si 90km/h) Consum extraurban - 5,5-5,7%(viteze intre 60 si 120km/h) Merg usor turat(ca la carte)- a doua la 20-25km/h, a treia 40-45km/h, a patra 60-65 km/h, a cincea 85-90km/h, unde permite traficul, in ambuteiaje merg cu prima viteza si a doua la relanti, multe frane de motor si nu accelerez ca nebunu' cand nu trebuie, doar ca sa am de unde frana. Calc pedala de acceleratie maxim doua treimi din cursa(peste oricum e degeaba).
 

×
×
  • Create New...